20 GODE GRUNNER TIL Å LESE BLOGGEN MIN

Reklame

Hei, dere. Jeg er så glad og takknemlig for alle kommentarer, mailer og meldinger jeg har fått de siste dagene. Det er over 300 av mine faste lesere som har tatt seg tid til å svare meg på spørsmålet om hvorfor dere leser bloggen min. Herlighet, jeg føler meg skikkelig heldig som har så mange oppegående og varme blogglesere. Tusen takk igjen for at dere klikker dere inn her og ikke minst for alle de fine svarene jeg har fått. Jeg skal prøve å skrive tilbake til alle personlig, men håper dere forstår at det vil ta litt tid..

Jeg har samlet 20 av svarene som gjentok seg i flere av tilbakemeldingene jeg fikk og vil nå ramse de opp for andre gamle og nye lesere. Det føles litt rart å “skryte” av meg selv på denne måten, men alle disse punktene kommer som dere skjønner ikke fra meg, men fra en herlig bukett av mine fantastiske lesere. Det i fet skrift under er plukket ut av tilbakemeldinger fra lesere og det i kursiv er min kommentar til tilbakemeldingen. Okei?

1. Jeg er en ærlig og ekte blogger som ikke pynter på virkeligheten i innleggene mine. Sant.

2. Inneholdet i innleggene mine er variert. Jeg prøver så godt jeg kan.

3. Bildebruken er god og ofte inspirerende. Her kan jeg nok bli enda bedre, men takk.

4. Jeg er åpen om vanskelige ting og deler nedturer på lik linje som oppturer. Det stemmer.

5. Ulrik er en stor del av bloggen. Hyggelig at dere setter pris på hans tilstedeværelse. Jeg tror at dere blir enda bedre kjent med meg som person ved at han er såpass synlig.

6. Jeg har et åpent kommentarfelt som er underholdene å følge med på. Hehe, ja. Jeg har faktisk fått høre at flere klikker seg inn på denne bloggen kun på grunn av kommentarfeltet.

7. Jeg er nøye med å merke kommersielt innhold. Tja, nå gjorde jeg en feil denne uken. Men det har ikke skjedd før og det skal heller ikke gjenta seg.

8. Jeg har et sunt forhold til kropp, trening, mat og utseende. Jepp.

9.  Jeg skriver bra. Øvelse gjør mester. Jeg har fortsatt mye å lære.

10. Jeg får ikke andre til å føle seg mindreverdige eller dårligere. Den dagen jeg gjør det så slutter jeg å blogge. Hatere teller ikke i denne sammenhengen forresten.

11. Jeg er blitt en stemme utad for par som sliter med å få barn. Min hjertesak <3

12. Jeg skiller meg ut fra andre bloggere på topplisten. Jeg gjør min egen greie og digger at det blir lagt til merke.

13. Jeg tør å svare frekke lesere. Klart det.

14. Jeg innrømmer mine feil. Selvfølgelig.

15. Jeg har tro på meg selv. Absolutt.

16. Jeg er positiv og veldig optimistisk. OM jeg er! Sorry, men jeg liker ikke negative/pessimistiske folk. Bortsett fra bestevenninnen min da. Men hun får høre det ofte av meg. Haha!

17. Jeg tar bloggingen seriøst og oppdaterer den daglig. Bloggen er veldig viktig for meg.

18. Jeg lever ikke et typisk A4-liv. Nei, jeg gjør kanskje ikke det nå. Men jeg drømmer som dere vet om barn og småbarnsliv.

19. Jeg virker som en snill og omtenksom jente. Godt å høre.

20. Jeg er blid og hyggelig i virkeligheten. Det er skikkelig hyggelig når lesere kommer bort til meg på gaten. Jeg tar meg alltid tid til en liten prat fordi jeg setter så stor pris på at dere følger meg. Det er rett og slett stas 🙂

P.s. Jeg har ikke flyttet inn i denne genseren som er sponset, selv om det kanskje virker sånn..

19 kommentarer
    1. Ble så glad av denne posten 🙂 Den var så positiv og fin! Og alt stemmer, tror jeg i alle fall. Har ikke møtt deg i virkeligheten, så kan ikke uttale meg om det. Tviler uansett på at noen kan være så herlig som du er på en blogg, men fæl i virkeligheten, så går ut i fra at det punktet stemmer også 🙂

    2. Med tanke på svarene dine virker det som du har fått bare positive tilbakemeldinger, for hvis ikke ville du vel plukket litt fra “hver side”. I såfall er jo det en bragd i seg selv og du kan være stolt.

    3. Syns du det er kjipt å se Helene Ragnhild bli gravid? Er det derfor du ikke følger ho på Instagram? (Ho har jo gjesteblogga på bloggen din før. Virker jo som dere har kontakt)

    4. Ja, sikkert litt bittert nå at Helene Ragnhild har fått det til. Regner med det er negative tilbakemeldinger også som du ikke har tatt med.

    5. Til dere som klager på at det bare er positive tilbakemeldinger; Nå spurte hun jo om hvorfor vi leser bloggen hennes. Jeg regner med at de fleste som klikker seg inn her gjør det fordi de syntes det er gøy, og er positiv til Pilotfrue. Jeg kan ikke skjønne at man skal lese bloggen hvis man er negativ til den, da kan man vel heller finne på noe annet å gjøre?
      Gratulerer med ny båt Julianne, den var stilig 🙂

    6. Helt fantastisk å lese alle de utrolige dumme kommentarene du får !! “syntes du det er dumt at ….. er gravid? ” hallo lissom. Utrolig provoserende spørsmål

    7. Jeg kunne ikke ha vært mer enig! 🙂 Jeg vil i tillegg legge til at man kommer mye mer “inn” på deg som person enn hos flere av de andre største bloggerne – som gir inntrykk av at de for det aller meste blogger om en fasade (eller “glossy magasin” som enkelte liker å kalle det) 🙂 Tommel opp for deg altså, jeg gleder meg SÅ til å følge dere på veien videre.

    8. Du har på deg den sponsa genseren i innlegget “Drømmebåten vår” også, og det er fortsatt ikke merket.

    9. Jeg ser ikke helt hvorfor folk må kommentere at genseren ikke er merket sponset i et innlegg.. nå har hun tydelig sagt det på bloggen.. burde man ikke være fornøyd da ?

    10. Mente TAR siden du har kjøpt deg båt. 😊 At du tar deg sommerferie. Du har som alle i jobb rett på ferie også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg