HVORFOR LESER DU BLOGGEN MIN?

Hei, igjen. Jeg har lyst til å takke for at du som leser det jeg skriver akkurat nå klikker deg inn her. Kanskje er du innom for andre gang i dag, kanskje har du vært innom flere ganger denne uken eller kanskje er du innom for aller første gang. Hva vet jeg. Jeg ønsker bare og spørre deg om en ørliten tjeneste. Det er nemlig noe jeg trenger å vite som kun du har svaret på for å bli en enda bedre blogger fremover..

Hvorfor leser du bloggen min? Kan du fortelle meg det ved å legge igjen en kommentar på dette innlegget, vær så snill? Du må gjerne svare anonymt, sende en mail til [email protected] eller skrive til meg på innboks her. Det eneste jeg krever er at du er ærlig i svaret ditt.

Jeg ønsker forresten ikke tips til hva jeg bør gjøre mer eller mindre av. Det eneste jeg ønsker er at du svarer meg på hvorfor du klikker deg inn på akkurat denne bloggen. P.s. Svarene blir ikke publisert i kommentarfelet under, men de kommer i et eget innlegg i morgen. Tusen takk igjen. Svaret ditt er gull verdt 🙂


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg