EN SNIKTITT PÅ SOVEROMMET

Hei, igjen. Her får dere en liten sniktitt på det nye soverommet til Ulrik og meg sent på kvelden. Nå har maleren vært her i to dager og snekkeren noen timer i dag. I tillegg har jeg som sagt hatt besøk av interiørdesigneren min flere ganger denne uken for å velge ut de siste stoffene til rommet. Resultatet av oppussingen får dere se en gang til uken. Jeg trodde først at vi skulle bli ferdige denne uken, men det rekker vi ikke.

Ulrik har vært borte på jobb siden tirsdag, så han har ikke sett malingen på veggene i virkeligheten. Kun noen mobilbilder som jeg sendte han for noen timer siden. Planen var egentlig at han skulle vente med å se alt til han er hjemme igjen, men så kom jeg på at jeg hadde lovet å legge ut en sniktitt her på bloggen og derfor måtte jeg jo vise han litt først. Er det en ting jeg husker fra kirken i vielsen til Ulrik og meg så er det rådet presten ga meg på alteret: “Del alt som skjer i livet med partneren din først”. Det er kanskje opplagt for mange, men virkelig noe å tenke på for meg som lever av å dele og lett blir revet med.

Det skal bli bra å komme i orden her hjemme og ikke minst utrolig gøy med nytt soverom. Selv om det bare er ett rom som pusses opp nå så blir det fort litt kaos. I hvert fall i hodet mitt. Hehe! Og hvem vet? Kanskje det nye soverommet bringer Lykke eller Severin? Hehe! Det bringer definitivt mye inspirasjon til resten av huset. Jeg får jo bare lyst til å fortsette med rom etter rom. Oppussing er så gøy!

P.s. Ulrik sin kommentar til gullveggen: “Den var vill” Villt fin, spør du meg ♥

11 kommentarer
    1. Wow! Så fint med gullmaling på veggen!! Jeg visste ikke at det fantes en gang, veldig lekkert altså.

    2. Oppussing er gøy ja…. Spesielt når man maler selv, syns nå jeg da… Hadde aldri klart å latt noen “andre” enn meg selv male i hjemmet mitt 😂
      Har pusset opp hjemmet mitt helt aleina, og er stolt av det 😍
      Men blir knæsjing det der ser det ut for 👍

    3. Tror neppe du klarer å ha tankene dine andre steder enn lykke eller severin selv om det er noe du sier. Du er kun fokusert på det fremdeles 🙂

    4. Oppussing er veldig gøy! Og det er tøft å være litt ” vill” 😀. Holder på å pusse opp soverommet selv og det er så gøy☺️. Gleder meg til å se resultatet 😚.

    5. det blir litt for “svenskeflag” farger for min del- gul og blått-vet ikke helt men blir spennande å se resultat

    6. Morsomt at noen går for noe som er litt annerledes:) Deilig med litt svale mørke farger også, innbilder meg at det blir lun og goood stemning! Planlegger litt selv, skal snart male soverommet igjen, nå har det hatt samme farge siden det ble bygget for 6 år siden:)
      Er litt nysgjerrig på malingen, er sikkert stilig i sølv også!

    7. Villt og vakkert! For kjapt noen nye ideer her, selv om trodde jeg endelig hadde fått bestemt meg.
      En meget klok prest, med vennlig hilsen fra en ateist. Vet hur det er å leve med følelsen etter og ikke kunne innfri hans ord. Men disse orda gjelder så vidt og bredt, og jeg tror det gjelder flere an vi aner, uten sammenligning forøvrig, da du referer til noe annet. Den traff bare….Så takk for at du delte. Du skriver så bra. Stå på tøffe jente.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg