SUMMER O’CLOCK

Annonse

Jeg trodde aldri at jeg skulle si dette, men mai måned har gått utrolig fort. Eller hva? I morgen er det 1. juni allerede og da er det offisielt sommer. Det er virkellig noe å glede seg over, og mens vi gleder oss over det har jeg lyst til å tipse dere om sommerkampanjen som www.danielwellington.com har gående. Daniel Wellington gir ut GRATIS nato-bånd ved kjøp av en klokke med skinnreim (tilbudet gjelder ikke Petite og Dapper). Dette tilbudet er superkjekt for alle dere som er like glad i å variere blant fine klokker i ulike farger som meg. På klokkene med skinnreim kan du enkelt bytte reimen om til disse nato-båndene. En fresh forandring til de herlige sommermånedene vi har i vente ♥

–>  I tillegg får du 15 % rabatt med rabattkoden PILOTFRUE15 på ALLE produkter fra www.danielwellington.com

Under ser dere to bilder av min Classic Durham i sølv (36 mm). En klokke jeg har vært veldig glad i lenge, men som jeg nå har byttet reim på for sesongen..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nato-båndene du kan velge mellom er kjempefine og fåes i forskjellige farger og kombinasjoner. Min favoritt er denne klokken med blått, hvitt og rosa bånd. Klokken får et maritimt utrykk som jeg liker veldig godt og har det lille ekstra på grunn av den rosa detaljen. Du finner alle de ulike variantene av bånd her.

Nå gleder jeg meg virkelig til finværet kommer og vi skal ut på sjøen igjen. Jeg ser at værmeldingen melder finere vær fra søndag allerede, så når Ulrik går av jobb på mandag skal dere ikke se bort i fra at det blir en aldri så liten båttur på oss. Båtantrekket ligger som dere ser klart.


It’s summer o’clock!

9 kommentarer
    1. Spørsmål til neste spørsmålsrunde: hvor lenge datet du og Ulrik før dere ble sammen, og hvor ofte møttes dere? Møttes dere mest utendørs eller hos hverandre? Og fortell om hvordan dere ble enig om at dere var offisielt sammen

    2. Du er pinadø meg noe av det dummeste vesen jeg har lest bloggen til…skjønner fader ikke hva han som er gift med deg ser i deg…

    3. Til Linda: ja, en må betale mva og tollavgift, dvs. ca 500 kr. over det du betaler for selve klokken. Velger du å returnere varen, får du ikke refundert mva og toll. Snakker av egen erfaring. Jeg likte ikke klokken, returnerte den og tapte 500.

    4. Vi har åpnet Daniel Wellington Brand Store i Karl Johans gate 25. Kom gjerne innon – så slipper du toll og bomkjøp 🙂 Flott innlegg, Julianne!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg