JA, HUN ER TREMENNINGEN MIN

Hei, dere! Har dere sett dette klippet fra VGTV? Jeg stusset veldig da jeg fikk denne meldingen av Hanna og drøyde med å svare henne til etter at hun sendte meg en ny melding om at hun hadde vært med på en challenge. Lite visste jeg at challengen ble filmet, men jeg skjønte det måtte være noe siden vi ikke har sett hverandre på en god stund..

Det var feigt av meg å svare så sent. I know. Jeg ble bare litt satt ut. “Satt ut av en melding?”, tenker dere kanskje nå. Ja, jeg ble faktisk det, for det er jo ingen som skriver sånn med mindre vi begge hadde vært 18 år og bestevenner? Haha! Klippet ble fantastisk morsomt da, og Hanna: Selvfølgelig kan du snylte på meg og det stemmer at jeg elsker å dra til Sverige for å handle! Alle fra Østfold gjør vel det? Hehe!

Bildet er stjelt fra Hanna Martines Facebook

Hanna Martine (Årets videoblogger 2016) er superskjønn og ikke minst superdyktig i det hun driver med. Jeg har ingen problem med å forstå hvorfor hun har så sykt mange abonnenter. JA, det er tremenningen min. Fedrene våre er søskenbarn. Jeg har nemlig fått greit mange spørsmål om det fra diverse “smårips” på Snapchat (pilotfrue) de siste dagene. Bare hyggelig det altså  🙂


 

15 kommentarer
    1. Smart å ta med en slik sms hvis hun er under 18. Da viser det at du støtter alkohol til mindreårige!

    2. Ååååååå må dere slutte å gnåle å hyle å bære dere over alt i MINSTE detalj!!!!
      Les innlegget og saken og hva det HELE gikk ut på først da!!??!
      Det var jo bare MORSOMT hele greien… Arrrrgghhhhh må slutte å vri å vende på alt… Og ta alt blodig seriøst her i verden!!!!
      GET A LIFE sier jeg bare…
      Klikk.

    3. Du har flere ganger omtalt deg selv som toppblogger, og at det er bloggen du lever av. Du leverer snitt ett innlegg om dagen ,sånn på kvelden en gang. Hva er det egentlig du fyller dagene dine med? For selvom du driver med IVF og garantert er både sliten, trøtt og lei deg synes jeg innleggene og bildene dine ikke er av veldig imponerende kvalitet til å komme fra en “toppblogger”. Og ja,jeg vet at det er frivillig å klikke seg inn her .

    4. Til Mie over her
      Jeg har ikke fasiten på hva Julianne driver med hele tiden hver dag, men jeg vet at hun legger ned mye arbeid i bloggen sin, det virker i alle fall sånn for meg.
      Du sier det jo selv, og jeg føler at du neste stigmatiserer dette med IVF, at “selv om du driver med IVF og garantert er sliten, trøtt og lei deg […]”. Du må forstå at mye av det som foregår i livet til Julianne dreier seg om nettopp prøverørsprosessen, og hun skriver om og deler mye av hvordan dette er for henne og Ulrik. Det tror jeg ikke er like lett som å skrive et antrekks-innlegg. Tenk litt over hva hun faktisk deler, og hvor tungt mye av det kan være å skrive om.

    5. Og hvor legges denne jobben ned? Hva ser du det på? Et relativt kort innlegg om dagen er ikke mye jobb. Slik som dette innlegget, som handler om hva? Bare tull. At prøverørsprosessen tar på har jeg full forståelse for, men mange som har en mer krevende hverdag ved siden av en slik prosess.

    6. Jeg har et spørsmål til dere over her som irriterer dere over at Julianne blogger 1 gang daglig +- og lurer på hva hun bedriver dagene med.. Hvorfor lese bloggen hennes om hun irriterer dere så mye, går dere inn på bloggen tjener J penger på dette 😉 Ser at det er slike “kjerringer” som også blant annet kommenterer på fotballfrue sin blogg og jeg bare tenker ikke gå inn på bloggen om bloggeren irriterer deg?
      Stå på Julianne! Blogg 0,1,2 eller hvor mange ganger du vil om dagen, dette er DIN side, ikke min eller noe andre sin.

    7. Come on folkens…. Altså, helt greit å være sjalu på noen som tjener mere på en mnd enn dere vil tjene på et år, men ta å spis en bolle. Det er så aldeles ikke greit å kommentere slik til Julianne som enkelte av dere gjør, det legges nok mye mer jobb i bloggen enn dere kan se. Og uansett, liker dere at noen forteller dere hvordan dere skal gjøre deres jobb? Julianne, stå på <3 Bloggen din er fin, og bra nok som den er 🙂

    8. Haha.. hva tror du egentlig at J tjener i mnden? Eller hva andre tjener på 1 år? Alt av tilbakemeldinger som ikke nødvendigvis er positive handler ikke om sjalusi da vettu. Man kan faktisk være uenig med dama på noen områder, uten at man er sjau eller ønsker a noe vondt.

    9. Noen jobber fra 8 til 4, studerer og har barn. Julianne svarer på epost,tar viktige telefoner og jobber med fargen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg