HELDIGVIS

Vi hadde en fin feiring i går og det var så god stemning det kunne bli etter forholdene. Ulrik og jeg var selvfølgelig påvirket av det som har skjedd, men vi klarte å legge vekk virkeligheten nesten hele dagen og fokusere på alt det hyggelige. Jeg gråt en liten skvett før gjestene kom, men det ble med det. Dagen i dag derimot er mye tøffere. For nå må jeg ta alt innover meg og innse at ting ikke blir helt som planlagt fremover. Jeg er flink til å legge vekk det som legges vekk må på dager som i går, og ikke minst flink til å holde meg positiv på de tyngste dagene som i dag. Mange mener at jeg ikke er realistisk, mens jeg vet at det er denne positive holdningen min og optimismen som holder meg oppe. Dessuten ser jeg på positiviteten som en styrke jeg er heldig og ha. Heldig fordi det er en egenskap som jeg vet at jeg vil nå veldig langt med.

Apropos å trekke frem det positive.. Nå sitter jeg å ser på bildene fra gårsdagen for å komme i bedre humør og minne meg selv på alt det fine i livet. Med en så fantastisk mann, så flotte venner og så herlige hunder er det vanskelig å la være og smile. Heldigvis ♥

Jeg kommer tilbake senere i kveld. Da skal jeg gi en oppsummering fra de siste dagene, slik at dere også henger med på det som skjer og har skjedd..

17 kommentarer
    1. Hei du. Hvordan gikk det med blodprøven? Håper det ikke var kjemisk med hcg økning og senkning? Isåfall er det veldig følelsesmessig vondt og frustrerende 😟

    2. Positivitet og optimisme har aldri skadet noen, en god egenskap som man av og til må ha vår å “overleve”. Tenker på dere❣️

    3. Jeg har selv vært igjennom dette for flere år siden og var riktig så heldig og få en datter med ivf på 4.forsøk og da hadde jeg rett og slett gitt opp og ville ikke gå igjennom dette på nytt,men ga litt blaffen for det er nedturene som er vonde,men selv tok jeg lange pauser mellom øktene og fra 3.til 4.forsøk gikk det over ett år. Så tror nok det gjorde utslaget. Og selv hadde jeg bare en eggestokk og kun to egg så begge ble satt inn og dermed gikk det bra. Så jeg vet så alt for godt hvordan dere har det..er grusomt og ikke vite utfallet. Men beundrer dere to så mye og er det noen jeg håper skal få barn så er det deg og Ulrik:-) To flotte personer og selv om det er vondt for dere så for all del gi ikke opp.Men selv om du er sterk så er det vondt innerst inne tenker jeg…åh jeg unner dere den gleden og selv var jeg på din alder da jeg holdt på. Vil berømme Dr. Thomas Åbyholm på Riksen for alt han gjorde for meg slik at jeg ble gravid:-)Skulle så gjerne hatt gitt deg en god klem Julianne,men tenker på deg i hvert fall.

    4. Her er det snakk om å drøye det lengst mulig i jakt på lesertall, det er det iallefall ingen tvil om!!
      Si A, men ikke B. Får du ikke dårlig samvittighet av å bruke prøveperioden slik??

    5. Hei Julianne!
      Jeg vet hvor tøft du har det… jeg har selv lav AMH og har vært igjennom første forsøk nå. 4 ut – 2 befruktet. Det ble avbrutt fordi det var ingen av eggene som delte seg slik de skulle. Jeg er helt knust… jeg gråter og gråter..
      Jeg missunder deg din positive holdning, aldri gi opp den ❤️

    6. Eli: Hvis det irriterer deg så mye så vil jeg foreslå at du holder deg unna bloggen til Julianne. Hun er så heldig at hun bestemmer 100% selv hva hun vil dele og når 😉
      Julianne: Stor klem til deg <3

    7. Eli: skjønner meg ikke på mennesker som deg! Snakk om å sparke andre mennesker mens de ligger nede!
      Skjønner ikke hvordan du bare kan skrive noe slikt, når hun forklarer på sin egen blogg, som alle her leser helt frivillig, at hun/de har det vanskelig?! Gå vekk!! Slutt å vær ekkel mot folk som ikke har sagt eller gjort deg noe som helst.

    8. ” i de mørkeste øyeblikkene av ditt liv, mist aldri av syne det faktum at solen skal trenge igjennom til en ny og flott dag, et flott liv. Uansett hva ditt potensial er, kan du nå det.”

    9. Eli: Tror du forveksler Sraad med Pilotfrue. Julianne er en av de få som ikke driver å lurer til seg lesere med falske eller overdramatiserte overskrifter, ei heller ved å vente med å dele ting til de er klare. Hun har all rett til å holde kortene tett til brystet frem til de selv velger å dele det. Hva slags rett har vi lesere til å få vite noe som helst? Spessielt når det gjelder noe så personlig og sårt. Nei, dette er ikke en blogg for folk som leter etter dramatikk og tabloid-innlegg.

    10. Jeg var nesten redd det var noe virkelig Alvorlig i form av blodprøvene som gjorde deg så trist. “Heldigvis” var det ikke en slik nyhet, det er veldig trist likevel at dette ikke har gått veien for dere så langt. Lykke til videre, og husk alltid å smile for det du har 😊 God klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg