EN VELFORTJENT PAUSE

Hei, dere. Nå kom jeg akkurat inn døren etter å ha handlet inn det siste av pynt, mat og drikke som manglet til 17. mai-frokosten som Ulrik og jeg arrangerer i år. Jeg gleder meg skikkelig til å begynne med pyntingen. Å pynte til fest er kanskje noe av det gøyeste jeg vet! Men først må huset bli rent og pent, noe jeg heldigvis får hjelp til akkurat nå. Hilsen en som sverger til vaskehjelp. Hehe!

Det er forresten ingen spesiell grunn til at det har vært stille fra meg de siste dagene. Jeg fikk bare lyst på en fridag sammen med familie i går, og dagen i dag har jeg tilbragt sammen med Ulrik som har hatt “standby” uten å bli kalt ut på jobb. Det var deilig å logge av litt og jeg føler at jeg fortjente en pause, men nå er jeg tilbake allerede. For det skal nemlig ikke mer til enn en dag eller to borte fra bloggen før jeg savner tastaturet. Helt seriøst.

Når det er sagt så skjer det veldig mye spennende om dagen ved siden av denne bloggingen. Jeg har mer enn nok å henge fingrene i og gleder meg til å dele alt med dere. Mange tror at det eneste jeg bedriver dagene mine med er hår og negler. Jeg kan forstå at det virker sånn noen ganger, men det stemmer faktisk ikke.. Vi blogges mer senere i kveld!

9 kommentarer

Siste innlegg