DET ER BARE EN TING SOM MANGLER

Ikke for å skryte, men Ulrik og jeg har det utrolig fint sammen. Noe jeg synes det er viktig å påpeke slik at dere som følger oss i hverdagen ikke bare skal høre på denne lengselen etter “noe mer” hele tiden. Det er også viktig å minne meg selv på hvor fint vi faktisk har det med hverandre her hjemme, mens jeg går og venter og drømmer meg bort i fremtiden. For sånn som livet mitt og vårt er akkurat nå, er det ingeting jeg vil endre på. Jeg føler meg heldig som er ung og frisk. Jeg føler meg heldig som er lykkelig gift med Ulrik, heldig som eier et fint hjem sammen med mannen jeg elsker og heldig som lever godt av det jeg liker best å gjøre.

Dersom noen hadde fortalt meg om hvordan livet mitt ville se ut i slutten av tyveårene da jeg bare var i starten av tyveårene og ingenting var på plass i livet, så hadde jeg ikke trodd mine egne ører. For alle de store drømmene jeg har hatt i livet til nå har jo faktisk blitt til virkelighet. Det er bare en ting som mangler og det er en liten baby. En drøm jeg nekter å gi slipp på ♥


 

 

9 kommentarer
    1. Jeg heier så på dere og jeg håper med hele mitt hjerte at dere skal klare dette. Dere er så fine sammen og dere fortjener deres største ønske oppfylt! Dere er heldige som har hverandre, og står ved siden av hverandre gjennom denne reisen mot en oppfylt drøm! Krysser fingrene for dere, virkelig! Stå på!

    2. så flott du står på pilotfrue
      stå på hele tiden du vil nok bli gravid eg håper og krysser fingrene for

    3. Klart man forventer at dere har det rimelig stabilt og fint sammen, siden dere klarer å stå i denne stormen sammen. Jeg vil tippe at en slik prosess som dere er i, er en stor prøvelse for det forhold. Dere har opplevd skuffelse i form av prøverør som ikke gikk, og den blytunge opplevelsen å spontan abortere. Et par som ikke var lykkelig og stødig hadde nok neppe klart det sammen.

    4. Lurte på hvorfor de anbefaler IVF til deg? Selv om du har lavt antall egg – så har du jo fortsatt egg til å bli gravid naturlig? Er det bare deg “feilen” ligger oss? Er ikke ment å virke frekt 🙂

    5. Så fint dere setter pris på dette selv også, veldig viktig å kunne sette pris på de tingen man har her og nå også 🙂

    6. Flott å høre at alt er bra ellers og ikke minst at du er så takknemmelig for resten du har i livet ditt! 🙂 Det tror jeg vi alle kan jobbe med å sette pris på. Det finnes tross alt mange triste skjebner der ute, med folk som ikke har tak over hodet eller sliter med å få tak i mat daglig. Føler meg som en dronning her i Norge hvor jeg har tilgang på hus, mat og jobb. Og det er jeg så utrolig takknemmelig for! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg