JEG BLIR HELT PAFF

Uansett hva jeg skriver så blir det oppfattet feil av noen, og i går så ble jeg oppfattet veldig feil av mange. Jeg begynner å bli vant til å bli misforstått gjennom sosiale medier. Men likevel føler jeg for å forklare meg om hva jeg mente med gårsdagens svar til et av ukens spørsmål. Med å forklare meg så mener jeg ikke å unnskylde meg denne gangen. Når det er sagt så har jeg ingen problem med å si unnskyld de gangene jeg tar feil eller går over en strek. Jeg har heller ingen problem med å innrømme at jeg gjør feil som alle andre, for jeg er ikke feilfri. Men jeg sier ikke unnskyld bare for å si det og bli bedre likt av de som reagerte negativt på mitt svar i går. Det blir bare falskt. Ja, denne bloggen er jobben min, og ja jeg tjener penger på at jeg har lesere som klikker seg inn her hver dag. Men dere må også huske at dere klikker dere inn her helt gratis og frivillig. Det er heller ikke dere som betaler ut lønnen min, som mange har presisert å si. Det er Mediehuset Nettavisen. Også må dere huske at dette er en personlig blogg, ikke en offentlig avis. Jeg skriver ut i fra mine tanker og mine meninger, ikke ut i fra hva som er politisk korrekt.

Dette er svaret alle snakker om (for de av dere som ikke følger med i kommentarfeltet mitt):

“Hva heter du på Snapchat?

Seriøst? Jeg føler at jeg nevner dette HELE tiden, men jeg får likevel spørsmål om det nesten hver uke og det var intet unntak denne uken. Jeg heter pilotfrue på både Snapchat og Instagram. Ulrik heter mrulriknygaard på både Snapchat og Instagram.”

Jeg mente ingenting frekt med mitt svar. Det jeg mente var at jeg ble overrasket over at det fortsatt er lesere som spør om hva jeg heter på Snapchat fordi jeg nevner det såpass ofte. Det er nemlig oftere at jeg får høre at jeg maser om hva Ulrik og jeg kaller oss i andre kanaler og derfor trodde jeg nesten at kommentaren var ment som en spøk da jeg først så den, men valgte likevel å ta det med i innlegget FORDI jeg stort sett velger å ta alle spørsmål på alvor. Altså, alt blir galt for noen og sånn kommer det alltid til å være.

Jeg respekterer leserne mine og er takknemlig for at dere som leser er blitt såpass mange. I dag har jeg igjen lagt på 1. plass på blogg.no, noe som bekrefter at det er mange som er interesserte i mitt liv. Og med over 30 000 unike lesere er det klart at noen vil misforstå det jeg skriver. Det forstår jeg godt. Vi mennesker er forskjellige og oppfatter ting ulikt. Dessuten er det ikke alltid like lett å gjøre seg forstått gjennom tekst og bilder. Det er en øvelse som med alt annet. Tro meg. Jeg blir bare helt paff av at enkelte alltid må tolke meg negativt. Men slapp av, jeg tar det hele med et smil. Jenta bak denne bloggen er nemlig en blid og jordnær jente som elsker det hun driver med og DIGGER 95 prosent av leserne sine. Du vet selv om du er en av de 5 prosentene som kun er her inne for å kritisere. Jeg skjønner ikke at du gidder, men for all del.. Be my guest!


 

74 kommentarer
    1. Uansett hva man skriver, ikke skriver, gjør eller ikke gjør – vil det alltid være noen som enten tolker det i verste retning, eller som bare er imot det som blir sagt eller gjort. Man kan rett og slett ALDRI tilfredsstille alle 🙂 Med det sagt oppfattet jeg ikke svaret ditt som frekt i det hele tatt, og lurer litt på hvordan noen kan tolke det slik i det hele tatt.. Folk altså.

    2. Eg forstod godt kva du meinte.Om folk vil at du skal svare frekt,klare dei å snu det til at dei tolkar alt i værste meining.Du er toppen.Stå på!

    3. Kunne ikke sagt det bedre 😄
      Ja herlighet folk må roe ned littegrann, herregud i himmelen alt folk kan elge ifra seg 😂😂😂😂😂
      Men det er jo underholdning da når man kjeder seg og lese fjas 😂 som folk sier.
      De burde kanskje prøve skrive blogg selv? Enn å sitte der aleine uten liv og på død og liv MÅ si negative ting 😨
      Nei børst det av og kast det.
      Stå på å vær den du er, så får andre bare sitte der og ver misunnelige for det ikke er de som får ting til som dere gjør ❤❤
      Ha fin mai mnd og se frem til alt som er å se frem til.
      Det skal jeg gjøre hvertfall ❤

    4. Haha, kjære deg ! Jeg er helt enig med deg! Jeg er også stadig forbløffet over at såpass mange spørr samme spørsmålene om igjen og om igjen! Og står det ikke på instagrammen din også? Jaja, dette skal du ikke bry deg litt om en gang!

    5. Husk at om 30 000 hadde tolket det negativt, så hadde du mest sannsynlig hatt 30 000 kommentarer på innlegget fordi alle elsker å PÅPEKE feilene man finner. Jeg var en av de som kommenterte at det ikke var noe galt med det svaret og det synes jeg enda. Alle kan bare gå i seg selv og tenke hva de selv hadde svart i virkeligheten på et sånt spørsmål om de selv var i din situasjon. Du er den bloggeren hvor det skinner mest igjennom hvor fin person du er, så jeg føler et slags “ansvar” for å
      backe deg når andre er urettferdige, haha. Ha en god uke, Julianne <3

    6. En ting er hva intensjonen bak en handling er, noe annet er hvordan det blir oppfattet.. I dette tilfellet ble det du svarte tolket som lite ydmykt eller frekt av kanskje 85 % av de som kommenterte innlegget. Dessuten tror jeg ikke de som spør etter navnet ditt på snapchat gjør det for å irritere deg, det er et spørsmål de kanskje stiller fordi de ønsker å følge deg 🙂
      Tommel opp for engasjement fra lesere og 1. plass på blogg.no 🙂
      Viktig å ta både konstruktiv kritikk og ros på en ydmyk måte. Det gjelder alle, blogger eller ei.
      Det er riktignok ikke vi som betaler lønn av egen lomme, men det er leserne dine som er grunnen til at du kan leve av dette.
      Ser frem til å følge deg og dere videre fremover 🙂
      Ha en god 1. mai så lenge!

    7. Skjønner ikke at enkelte skal kommentere negativt hele tiden, -men ei at du selv gidder å bry deg for så å skrive et eget innlegg om det! Da virker det jo som du tar det litt innover deg selv om du sier du ikke gjør det. Det finnes jo enkelte som alltid vil kommentere negativt, men ærlig talt i går var det nok flere enn de samme gjengangerne som reagerte. Men samma kan det være! 🙂 Ha en flott kveld videre!

    8. Kanskje du burde begynne å godkjenne kommentarer/stenge kommentarfeltet…? Jeg tror det livnærer muggenheten til nettrollene når de kan spre eder og galle sort på hvitt. Dessuten blir det mye negativt fokus i stedet for at du og vi som støtter deg kan fokusere på det positive og beholde vår gode energi:) jeg tror ikke hundre slike innlegg som du skrev nå vil hjelpe det grann, det bare mater disse håpløse menneskene bak de stygge kommentarene med mer guff. La oss overse de!

    9. Kjære deg. Jeg skal holde dette litt kort, jeg har fulgt bloggen din veldig lenge, og vet du ? Ikke unnskyld deg for slike ting. Ikke unnskyld deg for små bagateller som dette fordi folk bare MÅ pirke på alt du skriver sier eller gjør. Herregud det er så fryktelig irriterende . Og du må ikke være så politisk korrekt hele tiden . Vær deg selv . Vi har mer mellom ørene til å skjønne hva du mener . Ikke la deg irritere/lure av troll. Stå for det du sier ^_^ du trenger ikke unnskylde deg for noe

    10. Jaggu, forstår meg ikke på folk! Når du skrev om et frekt svar, var det svaret det siste jeg så for meg du skulle skrive om. De som reagerer på det gjør seg vanskelig ned vilje! Stå på Julianne!

    11. Du bør føre opp hva du heter på Snap og Instagram øverst på bloggen din, evt. i headeren din… da slipper du å gjenta det hele tiden og folk du vil sikkert få flere følgere 🙂

    12. Heisan Julianne. Det er bestandig noen som skal vri og vrenge på alt som blir skrevet eller sakt og jeg tror disse personene må ha for lite og ta seg til ellers i hverdagen. Du er en toppers blogger og selv er jeg over dobbelt så gammel som deg ,men digger bloggen din og alt du skriver om. Du er den beste bloggeren av alle.-))Voksen-smart og tøff er du:-)

    13. Uforståelig at det er behov for et slikt bloggeinnlegg. Trykket på linken, da det lå på forsiden av nettavisen. Maken til selvopptatt skriveri om seg og sine snapchat-adresser…. Slutter jo snart å lese nettavisen også, hvis sånt meningsløst mjøl skal på forsiden..

    14. Nå er det jo faktisk slik at du ikke hadde hatt den lønnen du har, hadde det ikke vært for leserne. Hadde ingen klikket seg inn, hadde ikke du fått kontrakt med nettavisen/side2. Så jo, det er vi som klikker oss inn som på en måte står for lønnen din

    15. Håper du tar dette som konstruktiv kritikk, men jeg tror du hadde vunnet veldig mye på å omformulere noen av svarene dine enkelte ganger. Kan godt være at du ikke mener å være frekk, men ofte fremstår det som at du er veldig på offensiven. Man kan ikke lese tonefall i tekst, og bare ved å legge til litt et smilefjes eller en liten hyggelig kommentar tilslutt endrer stemningen i kommentaren seg helt, feks:
      “Jeg føler at jeg nevner dette HELE tiden, men jeg får likevel spørsmål om det nesten hver uke og det var intet unntak denne uken:P Jeg heter pilotfrue på både Snapchat og Instagram. Ulrik heter mrulriknygaard på både Snapchat og Instagram. Håper du vil følge oss!”
      Som sagt tror jeg du hadde vunnet såå mye på dette! Det hadde blitt så mye bedre stemning mellom deg og leserene dine 🙂
      Ellers vil jeg si at jeg heier sånn på deg og Ulrik, og håper virkelig det har truffet denne gangen!<3

    16. Generer jo lesere all denne dramaen, topp på blogg.no så forstår hvorfor. men er litt lite hyggelig å lese en slik blogg da.

    17. Jeg tolket overhodet ikke kommentaren din som frekt ment, Julianne! Jeg ville heller trodd at du bare var litt overrasket. Håper ellers alt er bra med deg, og at dere går en fin tid i møte 🙂

    18. Litt vanskelig å vri og vrenge på noe som står skrevet. Det er jo ikke sånn at man misstolker det man leser, for det står jo der.
      Det jeg mente når jeg kommenterte på det innlegget var at du får jo nye lesere hele tiden og om de vil følge deg på snapp, insta, fb eller hva det nå skal være så er det vel en bra ting at folk spør?
      Men du svarer på en måte hvor du virker litt oppgitt over at du faktisk må svare på dette spørsmålet. Da skjønner jeg ikke helt vitsen med å sette igang en spørsmålsrunde. For jeg har lest bloggen din en stund nå, men ikke fast hver dag. Jeg har heller ikke fått med meg hva du heter på snapp.
      Så ha heller en forståelse for at du får nye lesere hver dag, vær glad for det, og svar på en høflig måte tenker jeg må være det beste 🙂
      Anette Sæther.

    19. Er snapchatten din åpen for “alle”? Jeg følger der, men ser ingen oppdateringer. Kjekt å følge hverdagen din for oss som også strever med å bli gravide. Selv har vi prøvd i seks år nå og jeg kjenner meg igjen i så mye du skriver. Beundrer deg som er så positiv og blid uansett og takk for at du deler 🙂

    20. Selv om jeg ikke hadde visst det, tar det meg ca fjorten sekunder å Google hva pilotfrue/Julianne Nygård heter på snap. Det går også an å tenke litt selv. Synes ikke det var noe galt med svaret ditt, jeg 🙂

    21. Jeg er fast leser av bloggen din, og liker veldig godt å klikke meg innom. Har aldri hatt noen negative kommentarer før. Men jeg synes måten du svarte leseren din på var frekk, hun som spurte satt nok igjen og følte seg dum. Du mente det nok ikke sånn, men det var absolutt mulig å misforstå (det var vi mange som gjorde). Du kunne enkelt og greit bare svart at du heter pilotfrue på snapp 🙂

    22. Jeg er en av de som ikke skjønte helt hva alle reagerte på med svaret ditt i går.. MEN, når jeg leser det nå kan jeg forstå det. Og du selv har reagert på samme måte ang kommentarer til deg, og spørsmål tidligere. Som f.eks da ei spurte om navnene du planlegger å bruke på barna dine. Da valgte du selv å tolke det i veldig negativ retning, men at du kan misforstås eller at svarene dine tolkes negativt.. det er helt umulig å skjønne?!? Nei, kom deg ned fra din høye hest.. makan.

    23. Rune: Det er da virkelig helt frivillig å trykke seg inn her. Helt unødvendig å legge igjen en slik kommentar. Tar kortere tid å gå ut av bloggen enn å legge igjen en sutrete kommentar.
      Digger deg Julianne og bloggen din ❤️

    24. “Det er heller ikke dere som betaler ut lønnen min, som mange har presisert å si. Det er Mediehuset Nettavisen.”
      Ærlig talt. Hadde det ikke vært for lesere hadde du ikke hatt noen kontrakt med Nettavisen, så den holdningen kan du legge på hylla. Når lesere sier ifra om ting som ikke er helt allright, som at du konstant skriver innlegg med annonser istedenfor spennende innlegg, så mister såklart folk interessen. Med andre ord mister du omsider kontrakten med Nettavisen, som ikke er interesserte i å betale en blogger med nedgang i lesertall. Du må ta det hintet, lytte på tilbakemeldingene du får, selvom det ikke alltid er lett.

    25. Du fremstår som noe arrogant og småfrekk i dette innlegget synes jeg, og det blir nesten som å kaste bensin på bålet. Mener ikke at du skal unnskylde deg, men det blir ganske lett å lese imellom linjene her, iallefall for oss som har levd en stund. Overhodet ikke ment som kritikk, bare en liten refleksjon fra meg på tampen av dagen.
      Jeg liker å klikke meg inn her og lese om prøverørsprosessen. Og jeg tror også de aller fleste, som du selv påpeker ønsker deg vel.
      Hvorfor ikke bare heve deg over det og ikke falle ned på deres nivå?
      Bare en tanke som sagt.
      Ha en god natt 😊

    26. Hei. Jeg tror du svarer på denne måten for å provosere som igjen fører til følgere. Det er ikke noe galt i det, jo flere som er interessert i å lese jo flere avtaler får du og mer gryn i kassa. Jeg syntes selv at du er provoserende i forhold til frekke svar. leser bloggen fordi det er underholdende

    27. Leser ikke ofte her, men generelt sett vil jeg si at leserne dine er kundene dine og uten dem får du ikke kontrakt eller inntekt. Det lønner seg å behandle kundene som om du var sjefen i en bedrift, for omdømmet ditt ødelegger du ved å være frekk. Du er varen, du og innholdet på bloggen. Liker du det ikke og klarer du ikke takle både usaklig og berettiget kritikk, får du nesten finne deg en annen jobb.

    28. Hvis man misforståes gang på gang av x antall lesere, da ligger det kanskje noe i hvordan man selv uttrykker seg. Som Lena over her påpeker, så har du selv totalt mistolket og tatt deg nær av en kommentar som alle andre oppfattet som en typisk ungpike kommentar. Så det er ikke noe du er helt fremmed for.
      Hvis 1 elev stryker på eksamen så er det elevens egen feil, hvis 10 elever stryker på en eksamen så er det lærerens feil. Det kan overføres til ganske mange situasjoner, og det gjelder også denne. Du kan lett unngå å bli misforstått hvis du bare svarer på en hakket mer profesjonell og høflig måte. Det blir litt tåpent og arrogant å opptre så sjokkert over at noen ikke vet hva du heter på Snapchat. Du har tross alt noen nye lesere per uke vil jeg tippe.

    29. Et slikt innlegg får eg til å fremstå veldig usikker og desperat, og jeg synes du burde spart deg for det og heller fortsatt å skrive om de ting vi liker å lese om 🙂

    30. Du hadde ikke fått lønn fra nettavisen uten lesere. For øvrig tror jeg en stor del leser fordi livet ditt er veldig utradisjonelt mtp. Hva du finner ok å dele. Jeg leser på samme måte som jeg ser på paradise hotel i øyeblikk hvor jeg er så død i hodet etter jobb som advokat, og ikke orker fokusere på noe annet enn lettbent underholdning. Det er jo det du vil formidle også så vil si du lykkes med lesertallstrategien.

    31. Akkurat den kommentaren var en smule arrogant ja! Vanligvis så synes jeg du høres allright ut, men høres ut som en sefølge at man skal huske hva du heter på snap, hvis du forventer det er du ganske egosentrisk. Folk gidder ikke klikke seg igjennom bloggen din for å finne ut av det lissom.

    32. Dette er Julianne sin plattform. Hennes personlige blogg med hennes personlige liv, meninger, følelser og tanker. Det er helt høl i hue at folk tror at det er greit å mase om ho må passe på hva ho sier. Her er det altså folk som mener at ho må bare ta imot denne såkalte konstruktive kritikken og holde kjeft. Leksa er da altså, ikke vær deg selv. Ikke si hva du mener, tenker og føler. Nikk og smil og vær glad uansett. Syns folk er utrolig slemme mot henne… jeg blir rett og slett litt lei meg av å se hvordan dette har utspilt seg..

    33. Jeg tror ikke du har så mange lesere som i hovesak kommer for å kritisere, men mange potensielle kritiske lesere blir fryktelig provosert når du virker som om du tar lesere for gitt. Hadde for eksempel spart meg for å skrive at det ikke er leserne som betaler lønnen din, det er nettavisen. Uten lesere, ingen nettavis, ingen lønn. Det er det som er ment med sånne kommentarer. Stakkars alle som har spurt etter snapchatten din eller lignende fordi de var interessert og liker deg. De følte seg sikkert kjempedumme når du gir inntrykk av at det er stress. (Det er det det blir oppfattet som selv om du prøver å lure deg til å tro at det er rart)

    34. Folk, altså… Hvor hårsåre går det an å være? Jeg synes svaret ditt på det spørsmålet var ganske komisk, siden du tross alt skriver i nesten hvert eneste innlegg hva du og Ulrik heter på sosiale medier. Hvordan i alle dager kan man ikke få det med seg? Da må det være lov til å skrive “seriøst?”, synes jeg.
      Har du vurdert å stenge kommentarfeltet? Virker som at du har mange nettroll her inne som bare venter på noe å kritisere. Jeg tror de oppnår litt den effekten de vil når du skriver egne innlegg hvor du forsvarer deg selv mot kritikken (les: drittslengingen) deres. De vil jo bare se en reaksjon fra deg, siden det tyder på at det de skriver påvirker deg. Ikke kast bort tid og krefter på å skrive motsvar, de er ikke verdt din tid eller oppmerksomhet. Ha en nydelig uke, håper du har det fint <3
      Klem fra meg!

    35. Jeg har selv vært gjennom denne krevende prosessen, og det er null unnskyldning for ikke å oppføre seg ovenfor andre. Hadde jeg oppført meg på samme måte, og svart pasienter på jobben på samme måte som Julianne har svart her, så hadde det ikke hjulpet mye å si at “jeg er litt hormonell om dagen.” På jobb er man profesjonell, og dette er faktisk jobben hennes. Hun har også god tid til å tenke seg om både 1 og 3 ganger før hun publiserer noe, så nei.. ikke greit. Jeg mener ikke at Julianne ikke skal få skrive det hun mener heller, men det er noe med måten man formulerer seg på. Som nevnt over her, når så mange mistolker.. er da leserne som er vrange eller er det skrevet på en måte som kan mistolkes…?

    36. Blir stadig overrasket over hva folk henger seg opp i. Ikke rart det er krig i verden, når folk kan reagete så kraftig på blogginnlegg.. Det er jo ingen som blir tvingt til å følge deg, så om de synes alt du skriver er galt så kan de jo heller holde seg unna eller la vær å kommentere. Virker som at normal folkeskikk forsvinner for noen med en gang de kommer bak en skjerm. Noen er jo stygge for “moroskyld”.. Heldigvis tror jeg du er såpass balansert at du siler ut det som er negativt.

    37. Vet ikke om du har tenkt på det, men kan jo være noen nye lesere som har spurt om dette!!! Er Ikke bare lesere som har fulgt deg lenge alltid

    38. Jeg tenker pilotfruens/Juliannes intensjoner var gode, men jeg tenker at det dessverre kan bli oppfattet annerledes når man bruker ordet “seriøst” som ofte er betraktet som en oppgitt assosiasjon. Jeg er enig i at ting vil alltid bli oppfattet fornærmende av en eller annen, men i dette tilfellet tror jeg faktisk ordet seriøst var det som bikket hele setningen. Da er jo dette noe man heller kan ta lærdom av, slik at både blogger og blogglesere kan legge dette bak seg. Vil ønske deg lykke til, Julianne!! Tøft av deg å dele denne prosessen.

    39. Jeg kan godt forstå st det svaret kan tolkes i negativ rettning – jeg oppfattet det som en frekk måte å svare tilbake på. Det er ikke en selvfølgelige at alle som er inne på bloggen din er faste lesere som følger deg hver dag – eller ofte. Du bør derfor ikke ta det for gitt at det er noe alle får med seg.
      Det er litt forskjell på måten å formulere seg på når du skriver – å svare med Caps lock er vel en uskreven regel på hvordan man ikke svarer, etterfulgt av utropstegn etc. Det der forskjell på : Er det MULIG! Og å svare feks: Jeg heter …. på snap😊
      Men jeg vil anta du skriver på måten du gjør for å tiltrekke deg lesere og for å provosere litt – som også genererer lesere og lønnen din. Og siden du har gått journalistikk utdanning vil jeg anta du vet en god del om hvordan du skal formulere deg skriftlig etc 😉 Så tror nok du vet hva du gjør og med
      overlegg 😅
      Stikker titt og ofte innom bloggen din, og synes den er underholdene å lese 😊👍

    40. Kan gravide, våryre, deprimerte, pms damer slutte å lese blogg og kommentere. Fy faen dere lager drama av alt og ingenting.. shit…

    41. Kommunikasjonen mellom blogger og leser kunne vært bedre. Måten Julianne har formulert seg på er blitt tolket frekt, noe hun har avkreftet. Fremdeles er det folk som holder på sitt, og det får meg til å undre – dere må kunne klare å skille mellom sannheten og en subjektiv forståelse!
      En annen ting jeg legger merke til er: ” Det er heller ikke dere som betaler ut lønnen min, som mange har presisert å si. Det er Mediehuset Nettavisen.” Det stemmer det hun sier. Vi betaler ikke ut lønna hennes, men vi er ÅRSAKEN til at hun har fått en kontrakt. Jeg synes hun har formulert seg riktig, likevel er det folk som ikke helt forstår hva hun skriver.

    42. Sånn…. Ferdige nå eller??
      Kan gå videre til neste kapittel nå vel?
      Det er Mai, sommeren er her snart og smil og vær glad, spise is, sole seg og ha på lettere klær…
      Ønsker Julianne Og Ulrik en fin tid fremover med vofsene og det som måtte skje fremover ❤

    43. Man kan svare på en ordentlig måte, har ingenting med hårsårhet å gjøre. Syns du var litt frekk i dette svaret ja. Går det ikke ann å svare på en allright måte ? 🙂

    44. Kjære Julianne.
      Det er ikke lenge siden jeg begynte å følge deg, men siden da har jeg fulgt deg hver dag både på bloggen, på instagram og snapchat. Det jeg liker best med bloggen din er at du skriver om DITT liv. Jeg liker ikke å lese blogger hvor jeg føler at bloggeren skal spre budskap om hvordan vi skal leve miljøvennlig, hva vi skal tro på og hvem vi skal stemme på politisk. Det kan jeg lese nok om i aviser.
      Du har en rett frem dønn ærlig hverdagsblogg om livet ditt og jeg digger den.
      Dette er første gangen jeg kommenterer på bloggen din, for nå følte jeg rett og slett at du trengte litt framsnakk og godhet.
      Jeg synes mange i bloggverdenen ikke framstår som forbilder for unge jenter, noe jeg synes er skremmende med tanke på at unge jenter ofte leter blant bloggere etter forbilder og idealer.
      Her gjør du en god jobb. Du står fram som et forbilde og viser at ikke livet bare er oppturer og glansbilder. Det er sinnsykt tøft gjort av deg og jeg beundrer deg for det.
      Jeg krysser fingrene mine for at det snart er en liten baby i armene dine. Det er ingenting du og Ulrik fortjener mer enn det nå. Dere kommer til å bli helt fantastiske foreldre. Med den kjærligheten dere viser til hverandre kan jeg bare forestille meg hvor fint dere får det med lillefrø. Og jeg gleder meg sånn til å følge veien deres med babyblogging.
      Stor klem fra meg

    45. “Det er heller ikke dere som betaler ut lønnen min, som mange har presisert å si. Det er Mediehuset Nettavisen. ”
      Akkurat den der er jeg veldig uenig i deg med.. det blir veldig feil. Det er dine lesere som er dine kunder og det burde du kunne være ydmyk på. Du ville aldri kunnet leve av bloggen uten dem.
      Liker deg stort sett veldig godt men synes du kommer med en del uheldige kommentarer

    46. Ja, pilotfrue er ikke den eneste som går gjennom prøveforsøk så det er bare bullshit skal være unnskyldning for å oppføre seg som hun vil i jobben sin.
      Det finnes grenser..

    47. Maja: Sitatet til Julianne: “Det er heller ikke dere som betaler ut lønnen min, som mange har presisert å si. Det er Mediehuset Nettavisen.” er av deg og mange andre tolket feil, dessverre. Vår aktivitet er årsaken til at Julianne har signert kontrakt, men vi betaler ikke ut lønn til Julianne. Det må understrekes.
      Om vi ikke har evnen til å kunne forstå en så enkel setning, er det ikke merkelig at fokuset på smålige saker får så mye oppmerksomhet – forårsaket av vår feiltolkede empiriske forståelse.
      Når det gjelder responsen Julianne ga til en av leserne som mange OPPFATTET frekt, er det viktig å huske at det kun er et subjektivt synspunkt som nå er avkreftet.

    48. Jeg blir oppgitt over alle som nevner nettroll her. Å komme med konstruktiv kritikk er ikke det samme som å være et nettroll! Det må være lov å reagere på at Julianne svarer leserne sine krasst gjentatte ganger uten at man skal bli kalt nettroll.

    49. At det er nettavisen som betaler lønnen er greit nok, men det blir like dumt formulert som at en servicemedarbeider skal si til sine kunder at: det er ikke dere som betaler lønnen min – det er “Cubus”. Grunnen til at denne plattformen man jobber fra eksisterer er nettopp at de har en kundegruppe. Enig i at det sikkert bare er en flåsete kommentar fra Pilotfrue som er overtolket av meg og andre, men at det er leserne som er grunnen til at hun klarer å jobbe av blogging og at hun pga dette blir lønnet via Nettavisen – det virker bare utrolig utakknemlig å fornekte.

    50. Men kjære Julianne, som jeg har fulgt en del fordi jeg er fascinert av ‘prosjekt åpenhet’-nå må du vel snart dele det viktigste med de du så ofte har gitt uttrykk for at du er glad for at følger deg?
      Dette er jo en smule pussig etter hvert. Greit at ingen har rett til å vite. Men er ikke det merkelig å si når alt hittil har dreid seg om din mulige graviditet?
      Kom igjen og fortell, du.

    51. Jeg har selv vært gjennom prøverørsbehandling. Ble endelig gravid etter 4 IVF forsøk. Vet det er en slitsom prosess med mye hormoner, og at lunta kan bli litt kort. Men ærlig talt, det må gå an å oppføre seg for det! Jeg har tittet innom bloggen din nå og da fordi jeg har vært nysgjerrig på hvordan det går med dere i denne tøffe prosessen. Men visste ikke hva du het på Snapchat.

    52. Første og siste gang jeg vil lese kommentrer. Blir rett og slett lei meg over at det finnes så mange slemme mennesker. Helt ærlig, tenker dere på at ord sårer, at mennesker har tatt sitt eget liv pga slemme kommentarer på nett? Hva med å bare la være å kommentere hvis dere må være slemme. Går faktisk ann å stille spørsmål og enda ikke fremstå som onskapen selv. Fy flate for en skam det er å være menneske når det finnes så mange onde sjeler der ute som tror de er kule når de rakker ned på andre. Selv om dere tror dere er morsomme/kule, så finnes det faktisk en ondskap i dere som hvis dere har litt vett bør skamme dere over.

    53. Tror de som faktisk leser bloggen din fast, eller titter innom i ny og ne, ikke hadde vanskeligheter med å forstå at du hverken mente det frekt eller irrirtert. Fra min synsvinkel virker det som at de som alltid skal misforstå hva du skriver og tolke noe som frekt eller respektløst kun leter etter at du gjør feil på bloggen din. Det blir nesten for dumt. Det at du er så åpen, ærlig og snakker/skriver rett fra levra er en av grunnene til at jeg alltid titter innom bloggen din flere ganger i uken.
      Må også legge til at jeg faktisk synes det er sykt fett at du i blant tar opp de kommentarene som blir misforstått (etter min mening ofte med vilje), for det viser at du faktisk ikke aksepterer det folk ofte kommenterer når de er negative. For meg er det viktig at en blogg ikke bare forteller om det vakre glansbildet, men at en blogger heller ikke disser/mobber sine blogglesere. Her synes jeg du har en perfekt balansegang.
      Stå på, du virker som et helt fantatisk menneske!

    54. True alle damene her inne må være inne i mensenperiode haha! Att det går ann å henge seg opp i alt. Lite å gjøre på? Liker du ikke innleget eller svaret til Julianne så bla videre vell.
      Lykke til med perioden din Julianne. Jeg heier på dere og håper det går deres vei 😀 sitter her med ei jente på snart 4mnd, å håper virkelig du også får opplevde dette snart <3

    55. SERIØST? Om du må repetere Snapchat navnet ditt hver dag, så so be it.. Det er jo en del av jobben din? Er det virkelig noe å klage over? Du er en av de bloggerne jeg anser som ekstremt materalistisk og overlegen. Kanskje der bare er måte du skriver på. Men du innser det vel ikke selv når det er måten du er på. Rart at bloggen din forblir på topplisten med den hovne overlegne måten å uttrykke seg på.

    56. Bare skriv hva du heter på snapchat og instagram på hvert innlegg framover. så blir det ingen big deal. det er så mange andre platformer å følge, og leserene vil følge deg på alle, da er det kanskje lurt å skrive det til hvert innlegg. det er ikke for å være frekk, bare et tips.

    57. Herregud, nå må du gi deg da:/ Det er snakk om KONSTRUKTIV KRITIKK av de fleste som du sier “kritiserer” deg.

    58. Dette er den første bloggen jeg noensinne har kommentert på. Jeg har jevnlig (2-3 ganger pr uke) lest bloggen din siden du først opprettet den og klatret opp til topplista. Nei, jeg hadde ikke sansen for det vesenet du er. Ikke fordi du noen gang har gjort meg noe personlig, men fordi vi er totalt forskjellige. Du lever et liv hvor du ønsker barn (noe du for øvrig fortjener å få) mens jeg har helt andre ønsker i livet. Utradisjonelle ønsker, that is. Du er en optimist, slik jeg har oppfattet det, mens jeg er en pessimistisk optimist. Det jeg så, var en glorifisert versjon av virkeligheten. Vi hadde aldri gått godt sammen. Dog, jeg leser bloggen din og du har lært meg mye i prosessen. Du har lært meg at majoriteten av kvinnfolk ønsker å leve det livet du lever, mens jeg muligens er litt annerledes. Igjennom denne bloggen, så har jeg innsett at det er meg “feilen” ligger på og ikke deg. Jeg anser det ikke som en feil, men simpelthen a realization of reality. Etter og ha lest dette innlegget, så har jeg all verdens respekt, uavhengig av hva jeg tidligere har måtte ment. Noe av det du fremdeles skriver om synes jeg er teit, men til syvende og sist så er vi forskjellige – og det er helt fantastisk. Vær den du er og stå på ditt. Dette er min konstruktive mening og til sist, så ønsker og håper jeg at du ikke på noen måter blir fornærmet. Du har lært meg mye og det skal du ta stolthet i.

    59. Hei.
      Jeg er ofte innom bloggen din, men måten du svarer leseren på er frekt og jeg hadde ikke forventet dette av deg. Herlighet…
      Lykke til videre, jeg ble demotivert av å lese dette og kommer nok ikke til å klikke meg inn så ofte lengre.
      Dette er første gangen jeg noensinne har kommentert på, men må virkelig si at dette er uakseptabelt.

    60. Hei,
      Jeg silte spørsmålet om hva du heter på snapchat fordi jeg fikk aldri opp noen av storyene dine på snapchat. Jeg trodde kanskje at du kunne ha byttet navn uten at jeg viste det, og ville derfor bare spørre:) Det var aldri meningen å være frekk med spørsmålet, jeg ville bare finne ut hvordan jeg også kunne se storyene dine. Heldigvis har det fikset seg denne gangen, og jeg følger med hver gang du legger ut noe!

    61. Haters er bare misunnelige. Se noe positivt i de negative kommentarene. De er bare sjalu fordi de ikke eer som deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg