BURSDAGS OUTFIT

Inneholder annonselenker

Hei, dere. Jeg tok meg en dag fri fra sosiale medier i går for å være sammen med familien og feire faren til Ulrik som fylte 70 år. Det er sjelden jeg ikke oppdaterer bloggen, men akkurat denne uken skjer det veldig mye rundt meg. Snart får vi enda mer besøk fra Måløy, så her blir det fullt hus de neste dagene. I dag er det forresten jeg som har bursdag og skal feires. Den eneste bursdag i mitt liv jeg fyller 27 år på 27.april, som min mamma påpekte i telefonen tidligere i dag. Hehe!

Her er dagens antrekk som jeg føler meg veldig komfortabel i. Jeg bare elsker denne søte skjorten og disse bootsene er blitt en favoritt i vårgarderoben min. Den fine frisyren er laget av kusinen min. Hun var nemlig innom en tur tidligere i dag med rosa roser til meg og fikset meg på håret. Jeg er heldig som har så mange snille og gode mennesker rundt meg. Familie betyr virkelig alt. Nå skal jeg legge bort macen og kose meg mer med besøket vårt. Vi blogges mer senere i kveld ♥






 

(annonselenker) Skjorte: her/ Bukse: her/ Boots: her/ Veske: Louis Vuitton

33 kommentarer

Siste innlegg