NÅ KAN VÅREN KOMME TILBAKE

God kveld, dere. Denne dagen har bare flydd avgårde. Det er sikkert rart for noen at jeg sier det. Jeg som ikke har verken fast jobb eller barn, men jeg klarer likevel å fylle opp dagene mine med alt det rare jeg finner på..

Det mest fornuftige Ulrik og jeg har gjort i dag må være å gjøre det fint ute her hjemme. Vi holdt på noen timer rundt huset på ettermiddagen begge to, i hver vår nye vanntette Onepiece. Hehe! Nå er nye utemøbler på plass, blomster plantet, gamle utemøbler vasket og plattingen spylt. Derfor er våren mer enn velkommen tilbake på Vinderen. Jeg ser for meg at jeg kommer til å knipse mange hyggelige bilder utendørs fremover. Vi er nemlig over middels klare til å tilbringe mye tid i hagen og på verandaen. Det må bare bli litt varmere først. Hundene er jo også ekstremt glad i å være ute om det ikke snør eller regner, og leker faktisk bedre sammen ute enn inne. Derfor gleder jeg meg skikkelig til denne våren og sommeren, kanskje mer enn noen gang.

Ellers er foreldrene til Ulrik også i hus. De skal som sagt være på besøk i en uke fra i dag. Jeg fikk en følelse av at det var fredag så fort de kom inn døren i stad og det er vel ikke verst på en tirsdag? Jeg tror det betyr at jeg har gledet meg veldig til denne uken og ikke minst at jeg er utrolig glad i svigerforeldrene mine. 

I morgen er det bursdagsfeiring og hygge fra morgenen til kveld. Faren til Ulrik fyller som sagt 70 år og det må såklart feires. Jeg ser frem til en hel dag med bare kos ♥



59 kommentarer
    1. Nå er det vel testdag vel ? Har vært gjennom denne karusellen mange ganger selv og har jo regnet på det. Så nå vet du vel svaret ?

    2. Fantastisk herlig bilde av Stella og Ramp. Jeg er sikker på at de to vil få masse glede av hverandre fremover.
      Ellers må jeg bare kommentere at du virkelig stråler for tiden. Det er en fryd å se bilder av deg. Jeg merker jeg blir i godt humør av deg.
      -If you can dream it, you can do it ❤

    3. Så kul onepiece, den likte jeg. Kos dere masse med bursdager og svigers på besøk, håpe dere kan gi dem gave med barnebarn på vei ❤❤
      Masse lykke til

    4. HEI!
      Må bare spørre, men jeg føler du har så mange onepiecer….
      Jeg elsker dem:) Men får du dem sponset?

    5. Jøss, ser at noen lesere faktisk teller og har fått med seg at 2 uker er omme. Da får man bare si lykke til, og håpe at dere får ønsket oppfylt!

    6. Når du skriver sånn er du vel gravid. Så utrolig god nyhet, lykke til videre i svangerskapet! Nyt <3

    7. Regner med ar du er gravid!😃😃 Siden det kom ett så positivt blogg-innlegg på selve testdagen!😊💕 Utrolig spent!❤️

    8. Det er to uker siden innsett, og hun satte inn en blastocyst som er dag 5. Det betyr at hun i dag er på dag 20 i dag, så klart har hun testet og vet svaret! Da jeg satte inn blastocyst selv skulle vil in vente 9 dager.. Spørsmålet er bare når hun skal dele svarer;) De vil jo fordøye og dele det med familien først.

    9. Hei, hvis du er gravid så bør du holde avstand fra plantejord eller ihvertfall bruke hansker:-( les om Toksoplasmose..

    10. Skjønner jo at testen var positiv når du sier du gleder deg til våren og sommeren mer enn noen gang i år. Gratulerer:)

    11. Så klart er hun gravid, noe annet hadde vært rart. Etter alle disse positive innleggene med litt tynt innhold, så prøver hun å holde på hemligheten litt til. Hadde testen vært negativ tror jeg de hadde vært så skuffet og hatt lite overskudd til å lage disse innleggene disse siste dagene med posering av brede smil.. tror nok det heller hadde vært litt stillere på bloggaktiviteten da.. Hvis dette er riktig tolkning, så er det bare å gratulere❤️👏🎉

    12. Synes folk kan vente med gratulasjonene sine! Julianne har ikke sagt at hun er gravid, det er absolutt ingen selvfølge at hun er det. Det er nok veldig sårt å motta gratulasjoner dersom man har fått negativ test (men kanskje derfor noen er så raskt ute med å “gratulere”). Uavhengig av resultatet ønsker gjerne hun og Ulrik å holde det for seg selv en stund ennå, så vi lesere får fint vente til de ønsker å dele 🙂

    13. Så flott det blir med hageblomster! Det er så deilig når man kan begynne å holde på litt ute 😊 Jeg har lyst til å starte selv, men det er litt kaldt om nettene her enda, kan bli flere minusgrader så får vente et par uker til. Ønsker dere en hyggelig bursdagsfeiring! 😊

    14. Altså, hvorfor gratulerer dere Julianne med graviditet når hun ikke engang har bekreftet det selv. Synes det er respektløst.

    15. Jeg syns også det er ganske spesielt å gratulere før Julianne og Ulrik har gått ut med svaret på testen.. gjør bare vondt verre dersom den var negativ. Når det er sagt.. Håper og tror den var positiv😊
      Syns forresten det begynner å bli veldig “oppbrukt” å være minimalt aktiv på bloggen, instagram og snap akkurat i dagene rundt testing. Er så fryktelig åpenbart at du bruker dette for flere klikk og besøk på bloggen.

    16. Men kjære allverden..
      Er det mulig og være så frempå før folk får si noe selv?? Ro ned 10 hakk da eller….
      Og de har besøk av familie, og skal feire dager… Da henger de vel ikke på nettet 24/7!?? Går an og legge fra seg pc og tlf…
      Gud bedre jeg er gla jeg bare er en vanlig dødelig vekter og ikke har verdens øyne 24/7 på meg…
      Stakkars mennesker… Og så mye fjas folk spør å græv om… Noe privatliv er da vel lov selv for bloggere man bruker fritid å lese om 😄 bare fordi man har ett kjedelig liv selv 😀😀

    17. Hei!
      Følger bloggen og prossessen deres jevnlig og vel så det. Håper som de fleste andre her inne at dere har fått gode nyheter i disse dager. Når det er sagt fremstår det noe spekulativ å plutselig forsvinne helt fra sosiale medier i tiden rundt testing. Selvsagt har jeg full forståelse for at uansett resultat må dette fordøyes utenfor nettet, skulle bare mangle. Det er ikke det faktium at noen har rett på å vite resultat av testingen det handler om. Men du som vanligvis deler det aller meste, fra alt til ingenting. Og så plutselig tyst.Tanken slo meg om hvorvidt du ønsker flere klikk er bidragsytende faktor her. (Og for ordens skyld bidrar jeg jo selv også 😉 ) Måtte bare nevne det.

    18. Syntes det er helt forferdelig å tenke på at du bruker et barn som ikke engang er født for klikk og penger… huff, dette kunne jeg aldri gjort mot mitt barn og kjenner jeg hadde blitt lei meg selv om jeg hadde funnet ut at mamma gjorde det samme med meg. Skal si dere melker denne kua godt for å si det slik, ekstremt kynisk av dere!

    19. ææææ lykke til med enten ny graviditet eller nytt forsøk! Vi lesere og alle rundt støtter deg uansett, fine Julianne!

    20. Alle dere som MÅ si negative nettrollting og sutre og klager over alt, enten det er sånn eller slik…
      Er bare å la være å lese da? La vær og klikk dere inn på bloggen, hvis du mener det er for å lure deg som leser… Hvis man heller vil være med familie man sikkert sjelden ser, har man da andre ting og gjøre?? Det er enda mer uhøflig og sitte med nesa i tlf og på pc når en har besøk… Om det er testdag eller whatever… Ja jeg er en av de som gleder meg på andres vegner, og håper som mamma selv, at andre skal oppleve den lykken og.. Tenk dere litt om før dere skriver stygge ting, Julianne er faktisk ett menneske ho og, selv om ho blogger, har dere ikke noe hyggelig og si, la det heller være da…Finn heller gleden med at de deler det mest sårbare i livet, for at gjerne andre skal se det er ikke bare enkelt ❤.
      Jeg innrømmer jeg er blitt hekta og må lese 😍 håper sånn alt vil gå bra for de to som deler så mye av livet sitt….
      Skulle gjerne blogget jeg og fortalt alle hva jeg i mitt yrke må gå gjennom på jobb feks, er mye folk ikke vet hva vi må takle av dritt og trusler…
      Men, så koser man seg heller med koselige blogger ❤❤❤ og gleder seg til neste innlegg 😍
      Prøv dere andre og, se positivt på ting heller. Det går faktisk an det og….. Og det er mye kjekkere å lese enn all hetsen dere må skrive.
      Lykke til dere turtelduer , kos dere med familie og besøk. ❤

    21. Julianne og Ulrik: dere deler akkurat så mye eller lite med leserne som dere bare vil, og ikke minst når dere selv vil! Til dere som er så negative: la Julianne fordøye resultatet av graviditetstesten slik hun selv ønsker. Hvis det var positivt (noe dere ikke vet) så kan det være en stressfaktor den første tiden at hele Norge vet det? Og kanskje en enda større nedtur dersom noe går galt?
      Jeg håper virkelig det gikk deres vei denne gangen💙💕 Og hvis det ikke gjorde det så får dere nye sjanser! Dere blir foreldre! Og dere blir sabla bra foreldre!
      Stor klem

    22. Huff alt det folk klarer å skrive ass.. jeg tenker det må være hardt å stå imot så mange ufine og frekke kommentarer, men jeg håper dere børster det av dere og står stødig. Dere er flotte mennesker, folk er bare sjalu og skal rakke ned på andre mennesker for å selv føle seg bedre og eier hverken skam eller sosial intelligens!
      Håper alt står Bra til og at dere har noen gode nyheter på lur 🙂 klem fra gravid

    23. Selvfølgelig har de fleste forståelse for at hun vil være med familien og også fordøye svaret av graviditetstesten. Har du fulgt bloggen hennes en stund vet du at hun pleier å si det de gangene hun vil være lite på sosiale medier, og akkurat dette med at hun bare “forsvinner” har skjedd hver gang hun skal teste seg. Er ikke nødvendigvis noe galt i det, men er også lov å reagere på det. Og bare la være å gå inn og lese? Joda, men som du selv sier.. man blir hekta og vil gjerne vite hvordan det har gått, hvis man leser bloggen jevnlig til vanlig. Det hadde ikke vært verre enn at hun hadde skrevet at de ikke vil gå ut med svaret så tidlig denne gangen, men hub har unnlatt å svare på alle spørsmål omkring testing, og så “forsvinner” hun rundt testdato igjen. Tydelig at hunbruker dette for alt det er verdt. Ganske spesielt…

    24. Man rakker ikke ned på noen bare fordi man mener noe annet enn den som skriver. Det er meget suspekt det de driver med! Dere må slutte å være så naive ogvær så snill å vær litt kritisk til det dere leser. Å bruke et barn som ikke er født for penger og klikk er ikke normalt! Det hele er som en dårlig film der du hele tiden vet hva som skal skje.

    25. Jeg håper dere deler akkurat det dere vil, og ikke føler på noe press! Krysser fingre og tær for at dere er gravide og at det går bra denne gangen<3

    26. Dette er første gang jeg kommenterer en blogg, men jeg blir bare så satt ut over hvordan enkelte føler at de har rett til å få vite noe som helst. Og dere som beskylder henne for å jakte på klikk, dere forstår at jobben hennes faktisk er å få folk til å klikke seg inn på denne bloggen, sant? Jeg jobber i klesbutikk og har aldri opplevd at kunder kommer stormende inn og kjefter og beskylder meg for å forsøke å selge klær. Det er jo helt komisk! Og så blir jeg litt bekymret for hvor livene deres er på vei hvis dere faktisk blir opprørte og irriterte over at dere ikke har fått innsyn i en fremmed persons onsdag. Da er det nok på tide å finne seg en hobby eller noe litt mer meningsfylt å bruke tiden sin på. Kanskje dere rett og slett burde gå litt i dere selv og vurdere å beskytte dere selv for den påkjenningen det later til å være for dere å følge med på en blogg. Husk også at dette ikke er en tegnefilm, men faktisk et liv med oppturer og nedturer som skildres på denne bloggen. Jeg forstår at det kan være gøy å gjette hva som er produsentens neste trekk i en TV-serie, men det funker ikke på samme måte her. Det tror jeg (håper jeg) at dere som kommenterer over her kanskje har glemt når dere legger igjen kommentarer on at dere gjetter på spontanabort, f.eks. Lykke til med selvutviklingen til dere som lar livene deres påvirkes av at en blogger tar fri en dag, og lykke til videre i prosessen til Julianne og Ulrik. Takk for meg

    27. Nå klarer jeg ikke å holde meg- hva slags ondskapsfult og fælt menneske er du? Du skulle skamme deg!

    28. Nei, ingen hadde stormet inn og beskyldt deg for å selge klær. Ingen som klager på at Julianne skriver innlegg heller. Men hadde du plutselig ikke åpnet butikken din på et par dager, uten å opplyse hvorfor, så hadde du nok fått noen tilbakemeldinger på det. Det er absolutt ingen her som har krav på å vite personlige ting om Julianne, men når man har valgt å leve av å blogge så kan man ikke reagere på at folk spør og graver heller. Hun har selv valgt å dele særdeles mye intim informasjon, og da må hun også skjønne at hun legger opp til spørsmål om personlige ting. Skal du skille jobb og privatliv må du faktisk skille jobb og privatliv.

    29. Så fine bilder du legger ut for tiden! Det er alltid en fryd å klikke seg inn på bloggen din, og jeg setter stor pris på at dere deler så mye av dere selv med en nysgjerrig verden. Ikke bry deg om kommentarene, Julianne. Du gjør en fabelaktig jobb, og du er en god blogger. I og med at du ikke blogger akkurat nå er vel fordi du også er en god kone, svigerdatter og god hundemamma. Så creds til deg for at du får alt til å gå rundt, i tillegg til påkjennelser med tanke på en ønsket graviditet. Jeg håper virkelig at du er gravid, og krysser fingrene for dere som alltid! Del det dere vil når dere føler for det. Du skylder ikke oss noe som helst. God klem fra trofast leser.

    30. Hei
      En kommentar som du kanskje kan ta videre til blogg.no. Det er noe rart med bloggsiden din, den tar tre ganger så lang tid å oppdatere enn feks CBE sin side.
      Ofte så gidder jeg ikke å vente å går bare videre.
      Fikk en venninne til å teste og siden din er like treg på hennes mobil også.
      Ønsker deg lykke til med testing. Håper den sitter. 😊

    31. Alle dere som syter og klager og kommenterer negativt: skjerp dere.
      Dette en en privat prosess som de deler når de selv ønsker det. Hun har ingen plikt til å oppdatere oss bare fordi det er testdag og kommentarfeltet er fylt av nysjgerrigperer. Det har ingenting med klikk å gjøre.
      Jeg håper virkelig det går veien for dere denne gangen, og venter i spenning på resultatet 🙂 Om det ikke har gått veien så håper jeg dere har det fint og bruker dagene til å samle krefter <3

    32. Herregud for noen kommentarer! Syns det er helt grusomt når folk klarer å lire av seg slike ting. Jeg leser også denne bloggen fast, og er så klart spent på resultatet. Men det er deres liv, og helt opp til Julianne hva hun vil dele og når. For meg er dette et koslig avbrekk. Verden raser ikke om hun ikke oppdaterer. Skjerp dere, er faktisk virkelige mennesker og følelser det er snakk om… når det er sagt krysser jeg fingrene for dere! Unner dere virkelig gode nyheter denne gangen! ❤️ Og del når dere er klar, ikke når alle andre krever 😉

    33. Ser mange her er veldig stygge over tastaturet. Skjønner ikke hvordan folk kan få seg selv til å skrive så mye stygt, og at hun bruker et ufødt og uskyldig barn for å få klikk. Leser denne bloggen fast og det har aldri falt meg inn å tro at hun kun gjør dette for klikk.
      Altså, de har besøk av familien og om de har tatt test, må det da være forståelig at de vil fordøye det selv og med familie uansett hva resultatet ble.
      Klem gravid <3 (snart er det deres tur!)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg