EN BEDRE DAG ENN FORVENTET

Da jeg så ut av vinduet på morgenen i dag ble jeg ganske demotivert av all snøen. Det tipper jeg at jeg ikke var alene om her i hovedstaden. Huff, for et vær vi har. Hvor ble det av våren? Jeg bestemte meg raskt for å krype tilbake i sengen sammen med hundene etter en liten lufting i hagen. Ja, begge hundene sover i sengen. Det virket som om både Stella og Ramp var godt fornøyde med valget til mamsen om å sove noen timer til. Hehe! Det er herlig at hundene er like glad i å sove og kose seg i sengen som meg. Planen om å stå opp tidlig gikk som dere skjønner i vasken, men det spiller liksom ingen rolle. Nå som jeg har tid og mulighet til å sette meg selv først og legge opp dagene etter form og humør, så gjør jeg det.

Etter noen timer til i sengen stod jeg opp, spiste en digg omelett, tok en lang og varm dusj, ansiktsmaske og hårkur. Alt for å få en bedre opplevelse av denne grå og kalde dagen. Og vet dere? Det hjalp. Jeg lagde meg rett og slett en mye bedre dag enn forventet. Det eneste som mangler nå er at denne hodepinen gir seg..

I morgen får vi besøk fra Måløy. Det er foreldrene til Ulrik som kommer og skal være i Oslo i en uke sammen med oss. Jeg gleder meg veldig til å se de, og ikke minst til å tilbringe tid med den siden av familien igjen. Dette blir en fin uke med bursdagsfeiringer (faren til Ulrik blir 70 og jeg blir 27), spennende møter, familietid og forhåpentligvis bedre vær. Vi blogges mer senere i dag!


 

8 kommentarer
    1. Vakre deg. Håper resten av dagen blir fin : )
      Kjenner jeg er skikkelig spent på morgendagen og testdagen deres. Jeg gleder meg noe sykt til dere skal dele resultatet med oss. Følger dere selvfølgelig overalt for å få med meg alt dere deler i sosiale medier. Jeg krysser fingrene og håper for alt i verden at dere får “to streker” – “et kryss” eller “gravid” på testen/testene.
      Stå på Julianne.

    2. Hørres ut som en bra start på dagen!🌼Har du en fast jobb/utdanning, eller er bloggen din faste jobb og det som opptar all tiden din? Masse lykke til med testing forresten💛💛

    3. Er veldig spent på deres vegne nå❤
      Gratulerer så mye med den nydelige valpen🐶
      Synes den hadde kledd navnet, Bajas😊

    4. Er veldig spent på deres vegne nå! Krysser fingrer og tær for at det går deres vei, jeg har troen.
      Lurer fryktelig ofte på hvor klærne dine er fra, du har ikke vurdert å starte med outfits-innlegg? Synes du har en flott og lekker stil som inspirerer mye 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg