NÅ ER VENTETIDEN SNART OVER

Herregud, så spente vi er på resultatet av graviditetstesten som jeg snart skal ta. Jeg tror at jeg er gravid, men etter å ha vært gjennom flere runder i denne “prøverørskarusellen” så blir jeg veldig usikker. Kroppen min har lurt meg før og derfor er jeg redd for at den skal gjøre det igjen. I følge alle symptomene som jeg har snakket om en del i det siste burde testen vise to klare røde streker, sier Ulrik som også har observert meg nesten hver dag siden innsettet. Hehe! Han er veldig positiv til dette forsøket, men det var han forsåvidt første gang også da jeg ikke ble gravid. Man kan aldri vite noe helt sikkert i denne prosessen. Det er det som er så frustrerende..

Det er mange som har spurt meg om testdatoen. Jeg velger å gjøre som de to første forsøkene og vente 14 dager fra den dagen jeg satt inn egget, som klinikken anbefaler. Ja, det kan hende at jeg kan få vite svaret noen dager før, men jeg ser som sagt ikke poenget med å utsette meg for en unødvendig nedtur ved å få en eventuell falsk negativ test fordi jeg ikke ventet lenge nok.

Ulrik og jeg har ikke bestemt oss for når vi deler resultatet i sosiale medier ennå. Det kommer litt ann på hva det blir og hvor lang tid vi trenger på å fordøye det som skjer eller ikke skjer alene og sammen med våre nærmeste. Men en ting er bestemt og det er at svaret kommer først ut på Instagram som sist gang. De av dere som vil kan følge oss der: @mrulriknygaard & @pilotfrue


Nå skal vi møte hun som har solgt oss lille Ramp for å få helseboken hans og så videre..  Jeg er så glad for at vi valgte å beholde han. Det er skikkelig stas med en valp i huset! Heldigvis begynner Stella å bli enig, selv om det kanskje ikke ser sånn ut på disse bildene. Hehe! Familiens neste nye medlem blir forhåpentligvis en liten baby med navnet Lykke eller Severin. Tvi tvi!

24 kommentarer
    1. Krysser fingrene for dere❤ Har virkelig på følelsen at debne ventetiden gjør susen og gir dere den gleden dere venter👶🏻 Inspirerende begge to!

    2. Så hyggelig! Helt hypotetisk, har dere noen “backup-navn” i tilfelle dere skulle få tvillinger av samme kjønn? Vil den ene tvillingen få et av navnene dere har bestent, eller vil beggge få helt “nye” navn? Lykke til!

    3. Hei! Kunne du fortalt litt/ lagd en liste over symptomene du har? Er så nysgjerrig siden jeg er prøver selv 🙂

    4. Nydelig valp!
      Hva er PL status på foreldrene?
      Jeg håper jo inderlig at oppdrettere av slike valper også sjekker PL selv om det er blandingshunder. Jeg er stor fan av blandingshunder men er opptatt av at kun friske hunder avles på. Og både pomeranian og chihuahua er jo svært utsatt for PL.
      Masse lykke til med søte valpen – det går nok kjempebra:)

    5. Kjære Julianne,
      Jeg krysser fingrene for at du er gravid og at denne gangen går alt som det skal!
      Jeg ville ha avventet litt med å dele svaret på graviditetstesten med dine lesere. De fleste av oss er empatiske og voksne mennesker som klarer å være tålmodige. 😉 Tenk på deg selv og ditt og deres beste. Dine trofaste lesere vil respekterere ditt valg!
      Stor klem fra meg 💗

    6. Har fulgt deg en stund nå og krysser virkelig alt som krysses kan for at dere skal lykkes denne gangen. Har mistet selv, å vet hvor forferdelig tungt det er. Men det viktigste er at dere to står sammen om dette, noe dere åpenbart gjør. Slapp av og kos deg masse, så får vi tro at dette er gangen dere klarer det. Har troen på at dere blir noen fantastiske foreldre, dere er så flotte! 🙂
      Mange varme klemmer og ønsker fra meg 💗

    7. Jeg observerer at mannen din sin instagram blir lukket når det skal skje noe. Som nå da du sier at resultat av test blir offentliggjort der først.
      Hvorfor?

    8. Anonym: så hvis ho ikke sier noe om ho er gravid eller ikke før om 3 mnd vil liksom ingen gjette det??:p når alle vet at ho tar en test ca 14 dager etter innsett er det grenser for hvor lenge de klarer å holde det hemmelig.
      Dette er jo forøvrig en genial måte å tjene penger på da. Var vel også derfor dere valgte å være åpne igjen. Bloggen dalte jo nedover på lista da du ikke ville dele.

    9. Hei 🙂
      Ønsker masse lykke til @pilotfrue 😊❤️👶🏻
      Kan jeg spørre hvilke medisiner du går på etter innsett?

    10. Lykke til! Håper det er en mini der som har festa seg og vokser til nå <3 Videoene dere la ut fra når dere tok testene var så fine og rørende å se på begge gangene. De viste så mye følelse og godhet mellom dere to! Så jeg håper jo litt at dere legger ut en sånn igjen, men skjønner så klart at det kun ville blitt hvis dere føler det er det rette denne gangen og etter dere selv har fordøyd resultatet 🙂

    11. Jeg håper av hele mitt 💖 at det går veien, for dere denne gangen. Og gratulerer så masse med den herlige valpen😍😍 Dere gjør en god figur og er tøff som tar alle med på denne reisen. Unner dere virkelig at det går deres vei nå!!

    12. Håper tilvenningen med valpen går bra. Og at det lille frøet har festet seg og vokser❤️❤️
      Savner innlegg nå❤️

    13. Savner deg her i kommentarfeltet. Bloggen din blir bedre dersom kommunikasjonen går begge veier. Eventuelt kan du samle opp spørsmål i eget innlegg. Mange som lurer på noe knyttet til de innleggene du publiseres. Klem fra en fast leser

    14. Jeg beundrer dere begge to, det er et slikt forhold jeg vil se for meg at jeg også har i fremtiden. Støtter hverandre, pleier hverandre, virkelig bryr seg om hverandre.
      Ønsker dere masse lykke til, gleder meg til å følge med dere videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg