JEG ER SÅ TAKKNEMLIG!

Hei, dere! Nå er vi hjemme igjen etter en fin og spennende dag i Trondheim. Egginnsettet gikk kjempefint. Jeg kjente ikke noe ubehag under innsettet og alt gikk veldig fort. Takk for all støtte vi har fått på Instagram, Snapchat og ikke minst her på bloggen i dag. Det varmer med så mye gode ord og hjerter. Jeg skal hilse så mye fra Ulrik her også. Han blir like glad som meg av å lese alt det hyggelige dere skriver!

Her ser dere vår lille spire (blastocyst), som forhåpentligvis er starten på lille Lykke eller lille Severin sitt liv. Men først må h*n feste seg godt. Jeg har stor tro på at dette skal gå veien og det har de heldigvis på klinikken også. 

Under ser dere et bilde av alle eggene vi tok ut på egguttaket. Det som er grønt på skjermen ble satt inn i dag. Jeg ser det er mange som lurer på hvorfor vi ikke setter inn to egg samtidig og det er blant annet fordi klinikken har såpass stor tro på det ene egget som blir plukket ut at det ikke er nødvendig. For min del kunne vi satt inn både to og tre, men det er ikke opp til meg dessverre og kanskje er det bra. De som jobber med dette vet såklart best.

Hos de eggene som er røde på skjermen har utviklingen stoppet opp. Det som ser lilla ut er allerede fryst og de som er grå på skjermen er fortsatt under overvåking. Forhåpentligvis blir minst ett av de tre som ser grå ut på skjermen også godkjent for frys i løpet av kvelden eller morgendagen. Peter på laboratoriet skal holde oss oppdatert før han tar påskeferie. 

Jeg er så takknemelig for at alt gikk bra på både uttaket i forrige uke og tilbakesettingen til livmoren i dag. Jeg er også overlykkelig over at vi allerede har fått ett egg på frys, som vi forhåpentligvis kan benytte til søskenforsøk ved en senere anledning.

Det er veldig lett å glemme alle nedturene vi har hatt etter dager som i dag. For blant alt det triste med denne prøverørsprosessen så ser jeg på Ulrik og meg som heldige akkurat nå ♥

53 kommentarer
    1. Tenkte på dere i dag<3 Fortsatt masse lykke til! Ha en fin påske og ta godt vare på hverandre i rugetiden<3

    2. Jeg heier sånn på dere og babydrømmen deres! Føler nesten det er min drøm også, at dere to skal bli foreldre.
      Jeg er like positiv som dere til dette forsøket 🙂
      Vil også si at dere er så fine mennesker, begge to. Så positive, blide, åpne, ærlige og snille <3

    3. Stor respekt for positiviteten din! Dere er veldig flinke på å holde motet oppe! Tenkte masse på dere i dag! Lykke til!

    4. Vær så snill å kom en liten pilotbaby nå! Krysser alle fingrer og tær for at dette går bra♡ <3 nyt påsken sammen, lykkeparet!

    5. Fantastisk 😊😊😊 Ønsker dere all mulig lykke og hell ukene framover. Har en god følelse 😊😊😊

    6. Masse lykke til❤❤ Har tenkt på dere i hele dag. Håper så inderlig at alt går bra, og at lille Lykke eller Severin er i armene deres om 9 mnd❤

    7. Heia dere Julianne og Ulrik, om noen fortjener denne lykken nå så er det dere! Det blir et heldig barn, krysser alle fingre og tær for dere.

    8. Ønsker dere hell og lykke med forsøket! Håper sånn at dere får dette til:) Riktig god påske til dere!

    9. Lykke til!! Gode ønsker, håper det går veien denne gangen! Har dere to egg til sammen på frys nå (for dere hadde jo ett fra før), eller er det lilla det fra forrige forsøk?

    10. Dette går bra for dere, det er jeg sikker på. Vi har vært igjennom det samme i over 5 år. Det var helt forferdelig, men vi fikk en sønn i 2015. Vi har valgt å holde det for oss selv og beundrer dere for at dere eer med på å normalisere dette, for det skjer mange. Det er ikke gøy å bli spurt, ja skal dere ikke ha barn snart da? Og alle vennene i rundt ble foreldre. JVi var foreldre uten barn. Det er lett å si ikke gi oopp. Det verste som skjedde oss var at jeg ble syk tre måneder etter at sønnnen vår ble født. Vi hadde endelig alt vi ville ha, barn, hus, bil og et stabilt og sterkt forhold. Så ble jeg rammet av uhelbredelig føflekkreft. Du kan lese saken vår på spleis.no. søk etter Frida Williksen. Jeg håper og ønsker så mye at du kan dele historien vår på bloggen og facebook. Det hadde betydd utrolig mye for oss hvis du hadde gjort det. Vi har mailet masse med bloggere og kjendiser som bare sier nei. Tenkte at jeg ikke skulle spørre deg ettersom dere har nok stress. Vennene våre har startet innsamling på spleis.no for oss da det koster å bli syk. Hvis du har muligheten så vær så snill å les om oss på de siden. Mvh Frida og Sindre, og lille Mathias på snart to år:)

    11. Hei igjen. Du kan også se på instagrammen min fridawilliksen. På lørdag er vi i adressa avisa og forteller om historien vår, men det er kun for trøndelag. Ha en din påske og jeg krysser fingrene hardt for dere nå:) mvh Frida og Sindre

    12. Åhh, gratulerer SÅ mye!!! Nå håper jeg virkelig dere får barnet dere har ventet lenge på<3 men du, ørlite tips! Vær litt forsiktig med arakidonsyre nå etter innsett!! Det omdannes til prostalginer i kroppen, og prostalginer er kjent for å støte ut foster. Det er prostalginer i ren form man får for å provosere frem medisinsk abort!
      Google atakidonsyre og hold deg unna matvarer som rødt kjøtt osv. Se her :
      http://www.prgmea.com/4/2012/01/mat-hoyt-i-arakidonsyre.html
      Håper virkelig dere lykkes denne gangen! Og det tipset over er virkelig noe å tenke på. Jeg slipper mensensmerter hvis jeg holder med unna sånn type mat, så det påvirker helt klart sammentrekninger i livmoren:)! Klem

    13. Den positive holdningen og de gode tankene
      dere fremstår med, er beundringsverdig.
      Jeg håper så inderlig spiren vil vokse og
      gro til en liten jente eller gutt.
      Sender mange gode tanker og klemmer, og
      selvsagt ønsker jeg dere en god påske.<3
      Jeg heier på dere!
      Klem. <3

    14. MASSE lykke til! Krysser fingre og tær for at alt går som dere ønsker denne gang! God påske til dere fra meg 😊💐

    15. Så spennende . Var gjennom det samme på 80 tallet . Nå skal jeg bli bestetemamma til nr 4 om noen dager .

    16. Masse lykke til begge to ❤ Dere fortjener at dette går bra nå med så mye motgang. Det barnet er så heldig som er så ønsket. Krysser fingrene for dere 🙂

    17. Gratulerer med vel gjennomført babylaging. Dette forsøket har jeg stor tro på. Dere skal se det både blir en Lykke og etterhvert også en Severin (eller omvendt) av de vakre påskeeggene du/dere har produsert denne omgangen. Nå får du nyte rugetiden. Dagene kan gå fryktelig sakte, men håper de følger deg med div. feste “stikkinger” i livmoren. Gratulerer som ruger og masse lykke til! 👶✨✨👶✨✨

    18. Krysser alle fingre for dere og håper at alle gode ting er tre 🙂
      Ønsker dere en riktig god påskeferie

    19. Wow! Har stor respekt for deg, nettopp fordi du er åpen om et svært sårt tema, for mange. Ofte hører man historier om mennesker i lignende situasjon, men da gjerne i etterkant av prosessen. Det krever mye mer å være åpen om noe, når man står i det og ikke vet utfallet. Det er på denne måten man er med på å normalisere. Krysser alt for dere. Foreldre blir dere til slutt uansett<3 Hilsen mamma til 2:-)

    20. Det er påske, egget er på ruging, kyllingen kommer rundt juletider.
      Selvsagt lykkes dere nå. Krysser alt jeg har.
      Påskeklem🐣❤

    21. Masse lykke til 😀 håper at det går bra denne gangen 😀😀😀 krysser fingrene for det 😀😀

    22. Åh som jeg ønsker at dette endelig skal gå bra for dere. Krysser fingre, tær, ører og øyne for at det skal bli deres tur nå. Ta vare på deg selv og ta livet med ro nå i begynnelsen.
      Skal bli spennende å følge deg fremover <3

    23. Hei. Jeg vil bare si masse lykke til. Håper dette er egget og at alt går fint.
      Jeg har akkurat vært igjennom det samme og vet hvor stor spenningen er!
      Roen kommer ikke hos meg, før jeg har den lille i armene;)
      Tips: hold bena varm og ikke drikk for mye
      kaffe eller melk.
      Det er ikke bra for forholdene i livmoren angivelig. Uansett verdt å prøve;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg