VIL DU VÆRE MED PÅ EGGINNSETTET?

God kveld, folkens. Det står heldigvis bra til med de søte små eggene våre, i følge laboratoriesjefen på Spiren. Derfor blir alt som planlagt med innsett i morgen formiddag klokken 11.00 i Trondheim. Ulrik og jeg tar derfor et fly allerede i 08-tiden for å rekke timen vår, og det betyr at jeg må hoppe i seng asap.

Jeg ville bare si ifra at vi planlegger å filme gjennom dagen i morgen, slik vi gjorde på uttaket. Jeg filmer den føste delen av dagen og Ulrik filmer den andre delen av dagen. Alt blir lagt ut på vår instastory (@pilotfrue @mrulriknygaard). Her kan dere som vil følge oss og få “være med” på innsettet. En fin og spennende opplevelse!

I morgen får vi også vite om noen av eggene våre er av god nok kvalitet til at de kan fryses ned. Jeg vet at det å få egg på frys er en bonus, men det er likevel noe jeg krysser fingrene for som med alt annet i denne prosessen.

Nei, nå er det natta her. Så dere forresten de nydelige valpene jeg har snappet og instagrammet i dag? Altså, jeg dør! Ulrik også, etter at jeg fikk han til å komme inn og hilse på de. Hehe! Det beste og dummeste man gjør er jo å “hilse” på valper. Tror vi må ha en til jeg.. Drømmen er 3 barn og 2 hunder ♥


 

30 kommentarer
    1. Ønsker dere begge lykke til👍👍😊Håper virkelig dere lykkes denne gangen👍😊Bare prøv å tenke positivt,og lev mest mulig normalt etterpå😊Selvsagt ikke trene hardt da,men gå turer og vær sammen med de du er glad i😉😊Håper at alle som har negative kommentarer holder seg borte fra kommentarfeltet!!!! Vil bare sende mange gode positive tanker til dere begge to👍😊💗💗Ønsker dere en fin og koselig påske🐣

    2. Masse, masse lykke til i morgen! Jeg har skikkelig god troa etter de gode resultatene så langt i prosessen. 🙌 Dette går riktig vei og holder hele veien skal dere se. Tusen takk for at dere deler. Gleder meg til å følge dere og til å se det lille stjerneskuddet bli perfekt plassert. 💘 Jeg vil anbefale å deg møte med veldig full blære, jeg syns det var det mest ubehagelige av alt å måtte så fryktelig på do, men her satt den iallefall (kan jo være tilfeldig da, men verdt et forsøk;)). 😂

    3. hei. jeg ønsker dere lykke til.
      Men en ting jeg lurer på, du lå jo ganske høyt oppe på lista når du skrev om dette før, og så når du sluttet med denne åpenheten din s¨å dalte det ned, før du stiger igjen og som blogger er man jo avhengig av lesere så lenge man ikke har noen annen jobb. ER dette en av faktorene som spiller inn for at du igjen åpner?

    4. Hvorfor setter du ikke på ekstra vipper på hele øyet. Vet ikke om det bare er bildet som lurer meg, men det ser ut som du bare har vipper på halve øyet (ikke helt innerst eller helt ytterst). Hadde sett mye hedre ut med ekstra vipper helt inn og helt ut.

    5. Veldig spennende og følge dere, ønsker dere Alt av lykke til…. denne gangen så går det nok supert ❤ har trua jeg…
      Bare ta alt helt med ro og ikke løfte tunge ting ❤ la mannen dulle med deg 🌸

    6. Herregud å slemme folk er her inne! Lurer på hvordan dere klarer å sove om natten? Hvis dere ikke har en eneste hyggelig ting å si hvorfor klikke inn på en blogg og bare være så sinnsykt spydig?! Og særlig om noe så sårbart tema. Dere burde skamme dere! Stå på pilotfrue, jeg heier på deg, og heia åpenheten din! Du hjelper kjempe mange med å sette ord på hvordan det er å være i denne prosessen. Håper det blir din tur nå<3

    7. Masse, masse lykke til 🙂
      Og ja, det dummeste man gjør er å se på valper.. Hilsen hun som reiser avgårde på fredag for å kjøpe hund nummer tre til flokken vår 😉 Men men, veier opp for det med å “bare” ha ett barn og ingen katt. Hahaha!

    8. Ååå, masse lykke til dere to!! 🙂 Håper det går veien denne gangen, og om ikke er vi her og støtter dere alt vi kan. Takk igjen for at dere er åpne og ærlige, karma må betale dere tilbake snart ❤ Dere fortjener en baby! Krysser fingrene og heier på dere!!

    9. Tusen takk for at dere deler denne prosessen. Vi har forsøkt i 1,5 år og er forhåndsvis unge i 20 årene. Jeg frykter at vi ender med en Ivf behandling tilslutt, og det å følge dere igjennom dette har hjulpet meg masse ! Krysser fingre og tær for dere nå!

    10. Jaaaaa masse lykke til Julianne & Ulrik !;)
      Håper virkelig det blir baby denne gangen :)))
      Heier på dere..dere er sterke 🙂
      Og JA alle som er spydige eller negative kan holde seg LANGT langt unna denne siden… Julianne og Ulrik er tøffe og de ønsker seg barn og da får folk vise støtte <3
      Klem fra meg 😉

    11. Tre barn og to hunder?! Kom hjem til oss en dag! Vi har to barn og ingen hunder, og vi sitter ikke stille i ett sekund føler jeg. Selvsagt er barna aller mest til glede, men jeg er definitivt blant dem som støtter påstanden om at én er én og to er som ti 🙂 Før jeg fikk barn var jeg veldig bestemt på å få tre. Nå som jeg har to, er jeg 100% sikker på at en nummer tre er helt uaktuelt.
      Krysser fingrene for dere. Håper inderlig at det går deres vei nå. Har flere venner som har fått barn ved hjelp av prøverør, og alle har kommet i mål til slutt – både med én og to. Tvi, tvi – og god påske!

    12. 😍 når eg leser overskriften på innlegget… Så fekk eg den sangen “Blir du med å lage snømann” fra Frost filmen ❤
      Jeg er megatreig 🙈 men den så jeg altså for 1gang på søndag 😄 så har fått de sangene på hjernen nå 😂
      Ååå så spent på om alt gikk superfint idag…
      🐣
      Blir nok to blå streker om ettpar uker 💕💕💕

    13. Må bare si at du stråler for tiden! Har tenkt det på hvert eneste bilde du har lagt ut i det siste, og tenkte jeg likegodt kunne fortelle deg det 🙂 Heier på dere <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg