KLAR FOR MORGENDAGEN

Hei, dere! I dag er formen min mye bedre og det er jeg utrolig glad for. Nå føler jeg meg skikkelig klar for morgendagen og alt som skal skje. Jeg gleder meg til å reise til Trondheim og gruer meg ikke lenger til innsettet, noe jeg dessverre har gjort etter en del smerter fra uttaket de siste dagene. Gynekologen min sa det ville gå noen dager før jeg følte meg helt fin igjen og det stemte. Men nok om det. Jeg er heldigvis veldig flink til å legge ting bak meg og fokusere videre når jeg må, og nå er tiden inne for nettopp det. Nå må jeg fokusere på innsettet og rugetiden som følger med.

I morgen tidlig reiser vi derfor til Trondheim for egginnsett og ned igjen på samme dag. Innsettet er vanligvis ikke like omfattende som uttaket. Derfor er jo det en grunn i seg selv for ikke å grue seg. Dessuten har jeg vært gjennom dette to ganger før, så jeg vet hva jeg går til. Det går som regel fort.

Nå skal jeg snart avgårde til min nye negldesigner for å fikse meg fin til påske. Hvis det ser ut som om jeg skjuler neglene mine på bildene under, så stemmer det. Jeg har nemlig bare en negl igjen som ikke er knekt/revet av og det er neglen på tommelen. Tanken var å kompensere det med krøllene. Hehe! Synes det funket jeg. Var de ikke fine? Jeg brukte krøllstav i stedet for rettetang som jeg pleier å bruke, etter et tips fra frisøren min.


Apropos ingenting.. Har dere hørt Carina Dahl sin nye låt? “You on me”, heter sangen og den er kjempebra! Jeg tipper at sangen kommer til å gå igjen på mange spillelister i sommer, i hvert fall på Ulriks og min spilleliste!

Du kan høre sangen her: Spotify: http://bit.ly/YouOnMeSpotify, Tidal: http://bit.ly/YouOnMeTidal, Apple: http://bit.ly/YouOnMeApple

34 kommentarer

Siste innlegg