TIDEN ER INNE

God kveld, dere! Jeg stikker bare innom en gang til i dag for å vise dere min nye header, som jeg mener at passer godt til både personligheten min og årstiden. Nå er nemlig tiden inne for en liten fornyelse av denne bloggen. Jeg er lei av min nåværende header og har egentlig ønsket å bytte ut bildet lenge, men noen ting tar bare lenger tid enn planlagt.

Det er min venninne og fotograf, Marian Jade som har tatt dette bildet, min kjære far, Per-Morten Nilsen som hjalp meg med teksten i hjørnet og godeste Anne Victoria i Side 2 som skal hjelpe meg å få den på plass i morgen tidlig. Jeg er heldig som har så mange snille og flinke mennesker rundt meg. Selv er jeg nemlig helt grønn på alt som har med webdesign og slikt å gjøre.

Og forresten så hermet jeg etter min herlige bloggkollega, Tine Monsen som brukte denne porten “først” i en antrekkspost for en stund siden. Derfor må jeg nesten takke henne også for den enkle og gode ideen foran Frognerparken. Hehe!

Apropos barn, som jeg snakker om flere ganger om dagen.. Venninnen min som er fotograf er kjempedyktig på babyfotografering, barnefotografering og ikke minst familiefotografering. Ulrik og jeg skal definitivt bruke henne masse i fremtiden når vi forhåpentligvis blir en familie. Dere finner noen av blinkskuddene hennes i kategorien “familie & barn” her

Vi skrives i morgen!

12 kommentarer
    1. Gratulerer med ny header. Enkel og stilig! Tok en tur innom bloggen til pappaen din også. Han skriver godt og vettugt, så en ser hvor du har skriveferdighetene fra!(Nå vet jeg jo ikke om moren din også er glad i å uttrykke seg via det skrevne ord!) Lykke til med det dere står oppe i nå. Jeg krysser fingrene for at alle gode ting er tre, og at dere blir foreldre i slutten av 2017 eller helt i starten av 2018! 😀

    2. Veldig fin header 🙂 Og du ser smilet ditt er skikkelig ekte og ikke påtatt på bilde 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg