THE HIGH PONY

Inneholder annonselenker

God lørdag, folkens! Jeg har vært oppe og hoppet siden klokken åtte på morgenen i dag. Eller, hoppet og hoppet. Jeg tar det veldig rolig for tiden fordi jeg må og fordi formen begrenser meg. Etter to dager med mye søvn så føler jeg meg endelig uthvilt, men jeg har fortsatt litt ubehag etter uttaket som ble mye røffere enn forventet. Forhåpentligvis blir det verdt alle plagene til slutt. Jeg har troen!

Over til noe mer oppmuntrende. Det er jo tross alt helg, lørdag og påske. Her er noen bilder fra dagens antrekk og frisyre som jeg er over middels komfortabel i. Jeg bare digger høy hestehale nå som jeg har denne mørke fargen i hodebunnen. Håret og looken minner meg faktisk om min favorittperson, Khloe Kardashian. Hehe! Ja, jeg er blodfan og er ikke flau over å innrømme det ♥


Her finner du alle plaggene jeg har på meg:


(adlinks) Jakke: Mango HER/ T-skjorte: Hilfiger Denim HER/ Jeans: lignende HER/ Støvler: Kurt Geiger HER
 

I tillegg vil jeg nevne at Boozt.com har en av sine beste kampanjer i helgen. Crazy Deals-kampanjen har over 7000 produkter nedsatt med opptil 50% rabatt! Det gir deg en mulighet til å gjøre fantastiske kupp på de mest populære varene. Blant produktene på tilbud finner du både yttertøy, sko, jeans og topper fra merker som Samsøe & Samsøe, Björn Borg, Les Deux, Odd Molly og Tiger of Sweden Jeans. Sjekk ut salget her!

P.s. Kampanjen slutter på søndag.. Vi blogges mer senere i dag!

21 kommentarer

Siste innlegg