ULRIK HER

Hei alle sammen. Ulrik her.

For oss så blei både dagen i går og dagen i dag ein super start på påska som e i annmarsj. Mange har fått med seg at vi var i Trondheim for å hente ut dei egga som Julianne har produsert dinna måneden her. Det har vore noen hektiske dager, mykje spenning, frustrasjon og no på slutten ein masse glede. Endelig!

Julianne hadde som sagt 9 egg på lager, og i dag fikk vi meldingen om at 7 av dei 9 blei befrukta. Ditta var skikkelig gode nyheta! I løpet av helgen vil vi få enda meir informasjon om kordan disse egga utviklar seg. Ein utruleg spennande prosess for oss som står i det. Neste store som no skjer er innsettet. Da skal vi tilbake til Trondheim og sette det best kvalifiserte egget/embryoet inn igjen. Forhåpentligvis får vi også eit eller fleire egg på frys til søskenforsøk.

Vi har no opplevd følelsen av eit mislykka forsøk, ein gledens dag kor det var to deilige svarte streker på testen etter andre forsøk, og den triste spontanaborten som skjedde noken dager etter. Eg unner faktisk ingen det å få følelsene sine kastet slik rundt. Det er eit helvete.

Vi e heldigvis to sterke personer, så dette skal vi klare uansett ka. Eg blir likevel skremt av tanken på flere nedturer. Men først venting, venting og atter venting. Vi har heldigvis masse å drive med begge to. Påsken skal tilbringes på Geilo tradisjonen tro, og vi har begge dagane fulle med jobb fram til det. I tillegg fyller min kjære pappa 70 år i slutten av måneden og Julianne har bursdag dagen etter. Deretter så topper vi det hele med ein forhåpentligvis positiv graviditetstest. Spenningen e rett og slett til å ta og føle på her heime.

Ta å kryss alt som krysses kan for oss no fremover. Vi trenger det!


 

God påske alle sammen. Fly safe!

@mrulriknygaard ✈️

25 kommentarer
    1. Jeg elsker Juliannes oppdateringer rundt alt som har med prøveperioden å gjøre, men dine innlegg topper det hele. Det er så rørende, så spennende og så ubeskrivelig skjønt å høre dere begges tanker og følelser rundt alt. Jeg har sagt det før, men jeg må få sagt at jeg føler meg svært privilegert og heldig som får “ta del” i denne prosessen. Det er så viktig, og så stort av dere å dele som dere gjør. Klem sendes til dere begge to <3

    2. Setter de inn 2 dagers embryo denne gangen også eller venter de til de har oppnådd blastocyst stadiet på dag 5? Håper på sistnevnte da det gir myyye større sjans for graviditet 😊

    3. Syns det er så fint og spennende at dere deler også av denne prosessen selv om den helt klart er veldig sårbar. Første gangen jeg leser om dette fra “fars” ståsted og det er jo bare helt fint, Julianne er utrolig heldig som har en mann ved sin side som er så dedikert og med på denne prosessen 🙂 Krysser det som krysses kan! 🙂

    4. Virkelig flott skrevet av deg Ulrik og dere to er et flott par som deler med dere av både ned og oppturer. Og nå krysser jeg både tær og fingre for at det skal bli en ekstra stor glede som beriker dere snart. Er det noen jeg unner og få barn så er det dere to.-) Så en riktig fin påske til både Julianne og til deg Ulrik. Stå på og snart er dere i mål.-))For meg selv så klaffet det på 4.forsøk og etter nesten 9 års ekteskap. Så ikke gi opp .-)

    5. Lykke til og god påske.
      Artig du skiv på dialekt dinna gongen og. Og såg forrestem dåkke på God morgen Norge, og du held steike godt på dialekta

    6. Så staaaas!!! Utrolig glad på dokkers vegne.. Dette skal gå riktige veien! Krysser fingre og tær 🙂

    7. Pleier ikke å kommentere så ofte her, men så moro at Ulrik også skriver! Håper det kommer flere innlegg fra han fremover 🙂
      Håper det går rette veien for dere nå, jeg har troa på dere <3
      Klem<3

    8. Krysser alt jeg kan for dere!🤞🏻 Håper virkelig at det klaffer for dere denne gangen🙏🏻 Jeg fikk vite om min MA samme dag du startet med spontanaborten, og jeg må si at det hjalp veldig å lese om noen i samme situasjon, det hjalp meg veldig til å se fremover. Takk for at dere har valgt å åpne dere på bloggen igjen om prosessen. Dere er en stor inspirasjon, og jeg beundrer hvordan dere takler situasjonen dere er i. Heier på dere❤❤

    9. Så utrolig bra at hele 7 egg er befruktet. Krysser alle fingre for dere og håper inderlig dere har lykkelige måneder i vente. Dere må fortsatt ha masse, masse lykke til med forsøket <3

    10. Dere må ha masse lykke til i denne spennende og sikkert nervepirrende prosessen dere er i nå! Fulgt dere nå gjennom store deler av denne prosessen og ønsker så at dere skal gå inn i et så spennende kapittel som geadiviteten er!! Har kun 28 dager selv til termin og kan bare fortelle dere at resten av 2017 kommer til å bli en tung, MEN en opplevelse som dere ikke vil bytte ut med noe annet i verden! Ønsker så at dere får den glad nyheten og får oppleve alt set gode som er med det å vente et lite mirakel! Jeg krysser fingrene for dere og har tro på at et av disse 7 eggene kommer til å bli deres mirakelbarn ☺️

    11. Hei, har lest bloggen en liten stund nå, og synes det er utrolig spennende å følge med på prosessen! Men jeg bare lurer på en ting, om det viser seg at prøvingen ikke lykkes denne gangen heller, og at det fortsatt må en del forsøk til igjen, kan kroppen til Julianne bli sliten av alle medisinene og hormonene , slik at dere må ta pause fra prøvingen, eller er det bare å kjøre på helt til dere lykkes?
      Ble selv uplanlagt gravid i en alder av 16, og det er desidert den største lykken jeg noen gang har opplevd, tross alder, og jeg håper så inderlig at dere lykkes en dag og får oppleve samme lykke og glede! Krysser alle fingre for dette forsøket 😀

    12. Setter de ikke inn 2 egg denne gangen da?? Ni egg ut er jo bra, men er vel hvordan kvaliteten og utviklingen blir på de som gjelder nå:) Jeg hadde like mange befruket en gang, men bare et kunne brukes tilslutt.. Håper virkelig det vil gå bra og at mange av de utvikler seg. Det virker hvertfall som dere har god kvalitet på eggene på forsøkene deres😊 Så krysser virkelig fingrene🙏🙏🙏 Masse lykke til💕

    13. Har dere lest innlegget til Stylebyfrm? Det er ganske skremmende informasjon hun har skrevet! Er du kvinne burde du lese!

    14. Få satt inn to istedetfor å fryse. Da øker dere sjansen for befruktning om et ikke fester seg. Var slik vi ble gravide på vårt forsøk ❤ Bare et lite tips 😊

    15. Jeg krysser alt jeg har for dere 🙂 Ønsker så inderlig dere skal lykkes, dere fortjener det 🙂 Selv om jeg ikke kjenner dere på den måten så veit jeg at dere kommer til og bli gode foreldre 🙂 Tvi Tvi <3

    16. Så gøy å se du er nummer en på blogg.no så mye bedre en de silikon pupper å lepper damene å lykke til med insettet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg