FULL AV HORMONER

Det er en grunn til at jeg er litt fraværende og surrete om dagen og nå har jeg bestemt meg for å fortelle dere hvorfor. Den videobloggen som jeg skulle lage til dere og legge ut i dag foreksempel har jeg glemt bort. Helt seriøst. Jeg kan ikke annet enn å beklage og si at dere ikke må høre på alt jeg sier om dagen. Vi er nemlig i gang med vårt tredje prøverørsforsøk og jeg er full av hormoner. En av bivirkningene med disse hormonsprøytene er faktisk at jeg blir glemsk. Glemsk og bitchy, sier Ulrik. Hehe! Jeg kjenner meg også veldig sliten og trøtt nesten hele tiden, noe jeg jo har hintet litt om i tidligere innlegg.

Planen var egentlig å gjøre dette forsøket i det stille, men som sagt så savner vi støtten jeg fikk gjennom å dele dag for dag med dere som leser og ikke minst den gleden jeg fikk ved å være til hjelp for andre i samme situasjon. Derfor ville jeg bare fortelle dere at vi er i gang igjen og at vi har stor tro på at vi nå finner gullegget.

Humøret mitt går opp og ned, men akkurat i dag er jeg glad og veldig optimistisk ♥


 

51 kommentarer
    1. jeg er skikkelig takknemmelig for at du vil dele. dette er en utrolig spennende reise å følge med på. jeg krysser alt som kan krysses.

    2. Så utrolig vakker du er ❤️
      Hvor lang tid tok det før du fikk mensen igjen etter aborten? Relativt raskt vell? Jeg ventet i over fem uker..

    3. Hurra:-) så glad for at dere åpner litt mere opp, for det er så spennende å følge dere i prosessen!

    4. Fine deg. Masse lykke til. Det blir ikke bedre med hormonene og trøttheten når du bli gravid kan du hilse å si til Ulrik😬☺❤ Håper alle gode ting er 3 for dere. Ikke gi opp håpet/troa. Den rette babyen kommer når den skal❤

    5. Så bra at du vil dele med oss <3 Lykke til på en spennende reise! Krysser fingrene for at dette er gullegget dere venter på 🙂

    6. Åååå så spennene! Og masse lykke til ❤ denne gangen finner dere gullegget og får livets beste gave!

    7. Så spennende å følge reisen deres mot å få barn. Jeg krysser fingrene for at alle gode ting er 3 😊

    8. Kjempespennende!! ❤ Men fikk du starte så tidlig etter aborten? Jeg har hatt masse kluss med syklus etter jeg aborterte, fikk vite at jeg måtte ha en normal mens imellom forsøkene. Men er vel individuelt det der. Lykke til med forsøk nr 3! 😊👍🏼

    9. Alle gode ting er 3 🙂 Ønsker dere masse lykke til med dette forsøket. Håper virkelig det lykkes for dere. Utrolig flott av deg å være så åpen i prosessen. Liker bloggen din godt både med og uten prat om baby og forsøk. Stå på videre :):)

    10. Hei, så kjekt at du ønsker å dele 🙂 kantenke meg at det er utrolig tøft å gå gjennom en slik behandling.
      Masse lykke til <3

    11. Ønsker dere alt godt. Og håper at deres største ønske går i oppfyllelse snart. Syns det er flott at du ønsker å dele på godt og vondt. Tror mange finner trøst i at andre går gjennom det samme som dem. Problemer med å unnfange og spontanaborter skal være greit å snakke om. Syns ikke det skal “gjemmes bakerst i skapet”, men komme fram som en naturlig del av livet. For det er det. Selvfølgelig skal dem som ikke ønsker å snakke om det få lov til det, men syns det er fint at noen vil dele. Gjør det i ditt tempo og på din måte ❤

    12. Hei, så kjekt at du ville dele dette med oss! Har troen på at dere vil lykkes til slutt. Skal selv i gang me ivf om litt og lurer på følgende; hvor lenge må man gå på hormonsprøyter før man kan ta ut egg og sette inn? Er det snakk om dager, uker, måneder? Og har du merket noe til vektopgang som bivirkning av hormonsprøytene?
      Masse lykke til med forsøket, jeg har en god følelse😊

    13. Tusen takk for at du deler!!!
      Jeg ble skikkelig hormonell på vårt 2. Forsøk. Da klaffet det også. Kunne gråte og bli sint over den minste ting. Og overreagerte noe voldsomt!
      Lykke til 😊

    14. Jeg er så glad du vil dele veien videre med oss lesere 🙂
      Sitter selv å venter på å komme igang med medisiner for første prøverør.
      Så tusen tusen takk for at du vil dele med oss igjen 😀

    15. Masse lykke til ❤
      Jeg vet lite om prøverørsforsøk/ivf behandling. Er det slik at når de henter ut egg, kan det settes inn med en gang etterpå, eller må de fryses og settes inn ved neste mens?
      Krysser fingrene for dere ❤

    16. Jeg skjønte at dere var igang igjen;) Fint at du deler. Har vært gjennom dette selv utallige ganger.. Er kjempetøft når der står på, men er så verdt det når dere lykkes.💕 Da er faktisk alt strevet glemt.. Som du sikkert skjønner lykkes vi tilslutt. 9 forsøk og 2 sunne friske barn.❤️ En gutt og ei jente. Jeg VET det blir deres tur snart.❤️ Masse,masse lykke til på dette forsøket.❤️

    17. Så bra at dere vil dele med oss, er nok mange der ute som føler seg alene om det. Du som er en såpass offentlig person, når ut til mange. Masse lykke til til dere <3

    18. Du og Ulrik er rå sterk! Jeg krysser alt som er å krysse for at det går denne gangen, alle gode ting er tre. Dette fortjener dere nå❤

    19. Hei
      Nå som du går på så mye hormoner får du vel en del små kviser på hake og ved nesa mulig?
      Hvilke produkter bruker du dra dermeloica ?
      Vi har litt av det samme problemet , men har blitt veldig små kvisete

    20. Så hyggelig at du vil dele veien videre! Jeg har fulgt deg fra dag en og har selv en liten prinsesse på 10 mnd og bor selv i Oslo! 🙂 Jeg jobber i helsevesenet så vet hvor viktig det er å ta vare på seg selv i en sånn prosess. Jeg gleder meg til å følge dere videre og masse lykke til <3

    21. Jeg håper alt går deres veg, Julianne! Også må jeg bare få lov til å kommentere at du har et ufattelig fint smil, og tennene dine skulle jeg likt å plassert i min munn! Du er flott, rett og slett! Stor klem og lykke til- jeg heier på dere ❤❤

    22. Du er så nydelig, sterk og flott! Jeg heier på dere av hele mitt hjerte! <3 Det er så spennende og få fölge med dere på denne reisen dere går gjennom. En reise som jeg også har värt gjennom. Den er bein töff, brutal og til tider altoppslukende og utmattende. Men fy faen så ufattelig morsomt når det endelig sitter som det skal!
      Hatten av for dere, ikke minst for deg. <3

    23. Ja, dere merket vel at du falt på blogglisten når dere sluttet å dele så mye. Savnet å dele my ass. Her er det tydeligvis pengene som rår og dere bruker alle midler for å holde bloggen oppe. Bare synd at det er et potensielt uskyldig barn dere bruker i deres higen etter penger.

    24. Å herrlighet så sterke dere er! Bare stå på, jeg heier på dere og ønsker dere all lykke, det er ikke enkelt å stå der dere gjør nå, og håper det går deres vei! Jeg personlig synest det er så bra at dere står frem for det kan hjelpe å opne opp for andre, og sette litt lys på at det ikke er så lett å få barn for alle å at man må være litt forsiktig med hva man sier og hvordan man sier det. ALL LYKKE <3 til dere 🙂
      Setter enormt pris på om noen vil besøke min blogg! Er ute etter tips og inspirasjon til det meste! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg