EN FIN START PÅ EN NERVEPIRRENDE UKE

Dagen i dag ble annerledes enn planlagt, men det er helt greit noen ganger. Spesielt nå som jeg bare går og venter på svar og beskjeder som jeg ikke kan påvirke verken den ene eller andre veien. Venting er forferdelig i seg selv og når det man venter på er såpass avgjørende som det jeg nå venter på, setter jeg pris på hvert eneste minutt jeg klarer å tenke på andre ting. Og ikke minst den tiden jeg er sammen med andre som både vet og forstår..


Planen var å gå en lang tur med Kaja på Bygdøy og ta en liten kaffe etter trimturen, men det ble på en måte motsatt. Det ble en lang kaffe og en liten tur. Hehe! Vi startet dagen på Majorstuen, gikk til Frogner og spiste en smoothie bowl til frokost, gikk videre til Kaffebrenneriet og tok en kaffe i solen med en venninne til og spaserte opp til Majorstuen igjen med enda et kaffe/lunsjstopp i Bogstadveien. Jeg fikk på en måte litt lørdagsfølelse på en mandag og det tror jeg at Kaja gjorde også. Kaja jobber forresten turnus, noe jeg selvfølgelig digger. Det er jo ikke mange av venninnene mine som kan ta seg tid til slik “luksus” i hverdagen.


Ikke bare er kaja en morsom jente å være sammen med, men hun er også veldig god å snakke med. Det setter jeg ekstremt stor pris på i perioder som nå hvor jeg har det litt tøft på hjemmebane. Jeg er heldig som har Ulrik og kan selvfølgelig snakke om alt med han, ikke misforstå. Men det er alltid godt med litt venninneprat og for en hyggelig start på en nervepirrende uke.

Nå skal jeg lage videoblogg til dere. Jeg vet ikke om den kommer ut i dag eller i morgen. Men jeg skal prøve å få den ut i kveld. Vi vlogges ♥

15 kommentarer

Siste innlegg