SAMTALEEMNET VED FROKOST

God søndag, alle sammen! Det var godt å lese at så mange vil vi skal åpne oss mer igjen om prøvingen. Det synes Ulrik også, og temaet var faktisk samtaleemnet ved frokosten tidligere i dag. Jeg tror vi har blitt enige om en god måte å fortelle om prossessen videre på nå uten at det skal stresse eller påvirke oss noe negativt. Med “at vi har blitt enige” så mener jeg ikke at vi noen gang har vært uenige om åpenheten altså. Jeg mener bare at det er viktig å snakke om alle disse tingene her hjemme før jeg deler detaljer på bloggen. Vi er jo tross alt to om alt som skjer og det vi går gjennomgår i denne prøverørsprosessen er veldig tøft for oss som par.

Resten av dagen skal vi ut i solen. Planen var egentlig å lage en videoblogg til dere i dag, men Ulrik har overtalt meg til å bli med på å pusse båt. Hehe! Vaffelrøren er med og jeg har invitert storesøster og tanteungen min på litt ettermiddagskos, så jeg tror det blir hyggelig. Kanskje det er akkurat en dag som dette jeg trenger nå. Videoen med resten av svarene fra sprøsmålsrunden kommer derfor ikke før i morgen. 

Når det gjelder planen om åpenheten videre så kommer jeg tilbake til den på tirsdag. Da vet vi mye mer. Tvi tvi ♥



Vi blogges mer etterpå!

8 kommentarer
    1. Herlig! 🙂 Jeg må innrømme jeg ikke 100% forstod valget med å være lukket.. jeg forstår noe selvsagt 😉 Men synes dette var gledelige nyheter!

    2. Hei 🙂 Jeg har hatt 4 mislykkede IVF offentlig, så nå skal vi gå privat, så derfor lurer jeg på hvorfor dere ikke valgte privat klinikk i oslo istede for tr.heim. Vi har også tenkt å bruke spiren som dere valgte, men hvis den er like bra som de privat klinikkene i oslo så velger vi en klinikk i oslo. Jeg lurte på hva som gjorde at dere valgte spiren i tr.heim. Er det en mye bedre klinikk enn de fleste ?

    3. Har selv vært igjennom IVF. Var veldig åpen på arbeid og til alle rundt oss. Men når det tok sin tid før vi lyktes, desto vanskeligere ble det å være like åpen. Var igjennom blant annet en BO i uke 9 før vi endelig fikk barnet vårt på andre ferskforsøk. Nå er jeg gravid igjen med det siste egget vi hadde på frys etter tredje uttak. Det er utrolig tøft både fysisk og psykisk. Selv slet jeg veldig med fysiske ringvirkninger av medisineringene. Ønsker dere lykke til. Hold ut. Det er mange som sliter, men ikke sier noe. På min første barselgruppe hadde fire av oss fått barn ved hjelp av IVF. Noen hadde prøvd i årevis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg