SNEAKERS JEG ØNSKER MEG DENNE VÅREN

Inneholder annonselenker

Hei, igjen! Jeg stikker bare innom for å vise dere noen kule sneakers som jeg ønsker meg denne våren. Selv om det regner i Oslo nå, så har vi jo vært heldige å få kjenne på solen her i hovedstaden noen dager. Jeg vet ikke med dere, men vårfølelsen min har kommet og jeg elsker at lave og komfortable sko som dette er i vinden denne sesongen.

Det er nok ikke uten grunn at utvalget er enormt, og derfor er det også vanskelig å velge en favoritt. Jeg får inntrykk av at nordmenn generelt digger den sporty looken vi får av et par kule sneakers, og at vi bruker skoene til flere stiler nå enn hva som var vanlig før. Selv fikk jeg et par mørkeblå sneakers fra Nike av Ulrik til bursdagen min i fjor som jeg er veldig glad i. Nå er jeg på jakt etter et par i hvite eller beige og kanskje i sorte.

Her er noen av mine favoritter:


Du finner de blå her/ du finner de beige her/ du finner de hvite her

Du finner de sorte her/ du finner de beige her/ du finner de hvite her

Du finner de blå her/ du finner de hvite her/ du finner de sorte & hvite her

Ønsker dere en fin vår!

7 kommentarer
    1. Hei! Jeg har en veldig god venninne i samme situasjon som deg når det gjelder ufrivillig barnløshet. Jeg har så lyst til å gi henne en liten oppmerksomhet siden hun er så nedfor og “alle” rundt henne blir gravide. Har du tips til en oppmuntring?
      Ha en fin dag, heier på dere og håper dere også lykkes snart😌

    2. Hei, jeg vil bare kommentere bloggen din fordi jeg unner deg så mye å bli gravid. Selv om jeg bare er 20 år så føler jeg så med deg og håper det går din vei snart. Jeg har ikke lest bloggen din lenge, men da jeg så deg på god morgen norge for noen uker siden, måtte jeg sjekke ut bloggen, og har fulgt bloggen din siden. Jeg har lest mye i arkivet ditt, og setter stor pris på at du er så ærlig når det kommer til hele prosessen med å bli gravid og tidligere abort. Du virker som en fantastisk person <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg