ME, MYSELF AND I

Behandlingen er sponset

God kveld, igjen. Jeg skjønner ikke hvor denne dagen ble av, eller hvor mandag og tirsdag ble av for den saks skyld. I morgen er det torsdag alt og jeg har så sykt mye igjen å gjøre før helgen at dere aner ikke. Jaja, nok om det..

I dag har jeg vært hos frisøren fra morgenen til langt ut på ettermiddagen. Ulrik var også innom en tur og klippet seg mens jeg satt med farge i håret. Snille mannen min dro innom Joe & The Juice og kjøpte både mat og drikke til Maria (frisøren min) og meg på vei til Head Frisør i Hegdehausveien. Ulrik sin behandling er forresten ikke sponset, bare så det er sagt. Men jeg liker at han går til Maria siden hun er så inmari flink. Jeg ble jo nesten forelsket på ny da han var ferdig. Hehe!

Tilbake til meg. Meg, meg og meg. Hehe, neida. Men dager som dette hvor jeg er i salongen over 5 timer så handler det litt vel mye om meg egentlig. Først var det vipper, så var det hår og etter styling dro jeg på “shoot” med Marian (fotografen min) i Frognerparken. Planen var egentlig bare å ta noen kule antreksbilder, men jeg tror søren i meg vi fikset en ny header. Ettermiddagssolen nå om dagen er ikke til å kimse av, altså.

Som dere ser så har jeg fått langt hår igjen og jeg er skikkelig fornøyd med både fargen og lengden. Extensionet er sponset fra Luxushair i farge #90. Jeg har litt under to pakker i håret nå, for de av dere som lurer. Vi gikk for en mørkere tone i bunn, slik jeg ønsket. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg føler meg mer komfortabel med det mørke inn mot hodebunnen når håret er såpass langt og blondt enn å bare ha det helt lyst. Maria mener også at øynene mine kommer bedre frem med den mørke tonen i håret. Kanskje det er derfor jeg liker det så godt.

Nå spørs det bare hvor lenge disse lokkene forblir. Planen er å la håret være langt hele våren og sommeren, og gå for en kortere klipp mot høsten igjen. Men vi får se. Jeg endrer jo mening om håret ganske ofte så verken Ulrik eller Maria trodde meg da jeg sa at jeg skulle ha langt hår ut sommeren. Hva tror dere?

Nei, nå skal jeg hoppe i bilen og kjøre bilagene mine til regnskapsfører. Det er alt for sent egentlig, men siden jeg ikke fikk postet de i går så må jeg bare. Tidsfrister er noe dritt.. Vi blogges!


36 kommentarer
    1. Hei!
      Følger bloggen din hver dag og syns du gjør en super jobb, stå på videre!
      I dag så tenkere jeg å spørre deg om noe helt annet n det du vanligvis blogger om, nemillig flyskrekk. Jeg har akkurat vært ute å flydd, turen gikk fint og vi landet trygt på bakken, likevel så sitter jeg og anspender meg hele turen fordi jeg er så redd for at noe skal gå galt. Det er egentlig ved take of og landing jeg er mest redd og spesielt hvis flyet svinger brått, er nesten redd for at flyet skal svinge så brått at det detter i bakken.
      Så siden du er gift med en pilot, har du noen beroligende ord til meg? Jeg elsker å reise, men kjenner veldig på frykt over å ikke ha kontroll dersom noe skulle gå galt.
      På forhånd takk for svar!

    2. Jeg syns du er myyyye penere med langt hår 🙂 men syns ikke Ulrik du er penest med kort? Du sa det var derfor du fjerna løshåret forrige gang 🙂

    3. Kan du ikke skrive litt mer detaljert om hvilke festemetode du bruker osv?:) Å hva er grunnen til at du gikk fra Chloes til LuxusHair?

    4. Hei Julianne.
      Du er så skjønn, virkelig. For en utstråling!
      Jeg steller meg i rekken bak Camilla som kommenterte om flyskrekk over i kommentarfeltet. Jeg er akkurat som hjemme, men jeg klarer ikke å unngå å fossgråte under hele flyreisen heller. Jeg er altså så utrolig redd for at det skal skje noe galt, og det handler nok mye om at jeg ikke selv har kontrollen. Reiser jeg ikke med mannen min, ender jeg ofte opp tårevåt i fanget på en tilfeldig sidemann. Og hendene til dem alle er kloret opp og blå når flyet endelig lander trygt på bakken.
      Det hadde vært godt med et flyskrekk-innlegg fra deg, og gjerne med noen innslag fra Ulrik. Jeg skjønner jo inni meg at det bær være trygt, ellers vil jeg ikke tro at du hadde latt Ulrik ha den jobben han har. Er du aldri fedd for at det skal skje ham noe? Jeg ber meg fri fra jobb eller annet hvis mannen min skal fly uten meg. Jeg blir rett og slett så dårlig. Og jeg tror Avinor sitt lesertall går betraktelig opp når noen bekjente av meg skal opp i luften. Hjelpes!
      Igjen. Du er tøff. Jeg heier på deg! <3

    5. Elsket det korte håret ditt, men dette var om mulig, enda penere!
      Alt kler den smukke! 🙂 <3
      Håper du får en fin torsdag, stor klem

    6. Anonym: Jeg bruker tape extensions som alltid. Håret fra “Chloes” var bare noe jeg testet ut en gang. God kvalitet og fine farger, men jeg liker Luxushair bedre og har vært fornøyd med det i over et år nå 🙂

    7. Hei!
      Du har den fineste utstrålingen av absolutt alle bloggere 😮 du virker så jordnær og snill! Stå på, digger deg 😀
      Og den som får deg som mamma er virkelig heldig!
      Ha en fin dag! 🙂

    8. Wow, dette kledde du Julianne! Utolig lekkert med den litt mørkere tonen i bunnen 🙂 Helt riktig som frisøren din sier, det fremhever øynene dine! Ha en fin dag 🙂

    9. Du er fin uansett du, kler alt 🙂 Liker fargen veldig godt. Men det var da ikke lenge før du fikk extentions at du la ut “nå har ulrik endelig fått konen sin tilbake” og at du trivdes best med kort hår og gikk derfor tilbake til det? Hva fikk deg til å ville ha langt rett etter å ha klipt deg kort..? 🙂

    10. Ser du ikke skjønner problemstillingen vedrørende det etiske med løshår. Er du virkelig så lite opplyst? Har du virkelig ikke satt deg inn i det? Vet du hvor håret kommer fra?

    11. Såå nydelig 🙂 Kjempefin ble du! Og enig med Maria om at du kler det litt mørkere mot ansiktet 🙂 Lykke til med innspurten av uken – håper du rekker det du skal! 🙂

    12. Så fin du ble! Du kler begge deler like godt, synes jeg 🙂 Veldig fint med litt mørkere tone ibunnen.

    13. Du ble kjempefin! Du kler alt, men er enig med Ulrik-du er mer unik med den korte boben 🙂 Du er uansett vakker og smilet ditt når alltid frem. Ha en strålende dag og ikke bry deg om negativitet – hvis de hadde hatt det du har hadde de også vært positive 😉

    14. Jeg synes du er finest med litt lengde på håret! 🙂 du ser litt yngre ut! Rock det lange håret mens du enda kan! Det blir ikke like fint med lagt går når vi blir eldre! Hehe!
      Flott antrekk også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg