JEG HATER DAGER SOM DETTE

Fy fader, i dag har jeg hatt en skikkelig dårlig dag. Alt har gått galt og jeg har ikke fått gjort i nærheten av det jeg skulle gjøre. Derfor er jeg skikkelig stresset og oppgitt her jeg sitter og skriver til dere. Det er ikke noe spesielt som har skjedd eller ikke skjedd. Jeg har bare vært i utrolig dårlig humør og hatt forferdelig vondt i hodet. Jeg føler meg sint og lei meg om hverandre, uten å ha noen spesiell grunn. Det er bare småting jeg har reagert på i hele dag, men de små tigene virker så store der og da. Dessuten føles det som om alle små ting jeg skal fikse tar en evighet akkurat i dag. Ting som jeg vanligvis gjør unna på få minutter tar en time eller mer.. Herregud, jeg klikker!

Jeg hater dårlige dager som dette. Det er ikke typisk meg i det hele tatt. Jeg er jo egentlig skikkelig postiv nesten hele tiden, og i hvert fall på dager hvor solen skinner som i dag. “Lag deg en fin dag”, tenkte jeg da jeg stod opp på morgenen i dag, tok på meg en fargerik overdel og smilte til meg selv i speilet. Det var fordi jeg våknet til hodepine og en følelse av at jeg bare ville bli liggende i sengen, noe av det verste jeg vet. Til tross for et iherdig forsøk på å gjøre dagen bra, så klarte jeg dessverre ikke det. Hele dagen frem til nå kunne jeg klart meg uten, kjenner jeg.

Jeg er ikke syk eller noe sånt, men jeg føler meg slapp og helt tom for energi. Det er mulig det bare er tilfeldig, men det er også mulig at jeg har tatt på meg litt for mye i det siste. Både jobbmessig og på privaten. Eller kanskje kombinasjonen av jobb og alt som foregår ellers her hjemme?

Det er ikke meningen å klage på ingenting. Men vi har vel alle dårlige dager i blant? Derfor tenkte jeg å dele det, i stedet for å late som om alt er så fint og flott hele tiden. For det er normalt å ha en dårlig dag og man trenger ikke å ha en god grunn for det. Noen ganger er bare livet litt dritt. Heldigvis går det over.

Snart kommer to av mine beste venninner på middag, Pia og Kristine. Jeg tror og håper at de kan muntre meg opp litt. Planen var å avlyse hele greia, men jeg vet jo at jeg alltid blir i bedre humør etter slike jentekvelder og kjenner at jeg gleder meg til å snakke med de. Det er jo det man har gode venninner til.

17 kommentarer
    1. Det er helt normalt og en forferdelig bivirkning av SA ettersom hormonene bruker lang tid på å komme I orden igjen. Jeg hadde helt like dager og de kom helt plutselig og med gode mellomrom. Grein Helt uten grunn ofte. Går over. Lov å ha det Dritt av og til.

    2. Sånne dager er kjedelige :/ men er, som du sier, en del av livet. Kommer du til å fortelle, når du er i gang med et nytt ivf forsøk, uten å nevne spesifikke datoer i prosessen, eller kommer du ikke til å si noe som helst?

    3. Takk for at du blogger på dager som dette! Jeg liker bloggen din fordi du er ærlig og deler både opp- og nedturer. Det er slik du er som gjør bloggen din ekte. Jeg er sikker på at du vil få det hyggelig med venninnene dine. Klem fra meg 🙂

    4. Det beste innlegget. Cred til deg. Utrolig viktig å
      Skrive om dårlige dager også. Det gir substans i
      Bloggen din. Viser det virkelige livet som alle kan rerelatere seg til.

    5. Julianne, det er helt normalt og vanlig å føle seg på denne måten en gang iblant, og det er mye bedre å innrømme det og lytte til kroppen enn å prøve å være “kunstig” positiv og late som at du har det veldig bra. I morgen blir det en ny dag og nye muligheter 🙂 Kos deg med venninnene.

    6. Det er helt normalt med sånne dager! Og det er bare fint du viser flere sider av deg på bloggen❤ Har en dårlig dag selv, og jeg kjenner jeg blir irritert for den minste ting. Nå vil jeg bare hjem og gjemme meg under dynen 😛 håper vi begge får en bedre dag i morgen!

    7. Helt normalt kjære deg ❤ Kroppen din har vært gjennom mye de siste mnd.Hormoner får man liksom ikke kontrollert.
      Og til deg som har kommentert som MEG: Høres ut som du har en dårlig dag også. Makan til surt oppgulp fra deg!

    8. Fint at du skriver om mindre bra dager også
      . Livet er jo dynamisk. Ikke rart at du har en sånn dag, tenk alt du har vært gjennom i det siste. Håper dagen i dag er bedre!

    9. Tips; gi litt faen! Okey, i dag har du dritt dag, javel, da går det sikkert over til i morgen.
      Selv orker jeg ikke å tvinge fram positivitet når jeg ikke har lyst og bare vil være sur:-P Det hjalp og det gikk over til slutt 🙂 Ikke så rart man har crappy days heller når man er igjennom det dere er heller vil jeg tro 🙂 Dagen etter etter blir nok bedre 🙂

    10. Det er lov å ha en dårlig dag 🙂 Meg over her må tydeligvis selv hatt en dårlig dag som kommer med så teit kommentar 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg