EN UKE HVER FOR OSS

Tidlig på morgen i dag dro Ulrik fra meg. Mange timer før jeg en gang klarte å lukke opp øynene. Jeg husker likevel at han kysset meg før han gikk ut døren. Det gjør han heldigvis alltid enten jeg sover eller ei. En skikkelig hyggelig og faktisk litt romantisk hverdagsgreie som jeg setter pris på. Men i dag var avskjedskysset ekstra viktig. For denne gangen dro han ikke bare avgårde for noen timer, en overnatting eller et par dager, men for en hel uke. Først skal han på jobb, så skal han på guttetur til fjellet. Det betyr at Ulrik og jeg skal være borte fra hverandre i hele 7 dager, noe som er veldig uvant for oss begge.

Når det er sagt så ser jeg ikke på det som noe problem. Tvert i mot. Jeg trives med den jobbsituasjonen Ulrik har og er alltid positiv til at han finner på ting med kameratene sine. I tillegg så tror jeg at vi har godt av det. Godt av en uke hver for oss, godt av å være sammen med andre og ikke minst godt av å savne hverandre.

Mens Ulrik er borte skal jeg holde meg opptatt med venninner og en masse jobb denne uken. I morgen kommer Maria på middag blant annet. Hun er som de fleste har skjønt ikke bare frisøren min, men også en god venninne. Vi har et lite samarbeid på gang som må planlegges nærmere og mikser derfor business and pleasure. En miks jeg er stor tilhenger av som blogger.

Nei, nå tar jeg kvelden.. Jeg ville bare stikke innom en gang til i dag for å si hei og nå god natt ♥

3 kommentarer
    1. Tror det er veldig sunt med alenetid:) Spise det man vil til middag, se det man vil se på TV, reise på trening når det passer deg, og ikke minst kjenne på det å savne hverandre! Kos deg alene hjemme 🙂 Forhåpentligvis, om alt går som det skal, så kan det bli lenge til neste gang du er alene hjemme! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg