LIGNER JEG PÅ STORESØSTER?

Hei, dere! Da var jeg hjemme i Oslo etter en fantastisk morsom helg i Vikersund sammen med familien. Formen er fin, men etter flere dager med lite søvn så kjenner jeg at det skal bli godt å lade opp batteriene igjen. Denne helgen var som sagt den siste “festen” jeg skal unne meg på lenge på grunn av alt som skal skje fremover med kroppen min. Jeg trenger å samle krefter og energi til hele prosessen rundt egguttaket. Noe jeg forsåvidt får av å sosialisere meg og finne på hyggelige ting, men den alkoholen og de sene kveldene er det slutt på. Helsen først.

På bildene under ser dere storesøsteren min, Benedicte. Vi er helsøsken og vokste opp sammen i Trondheim, Kristiansand og Halden. Da foreldrene våre skilte seg ble Benedicte boende i Halden sammen med pappa, mens jeg valgte å flytte videre til Fredrikstad sammen med mamma. I dag bor Benedicte og jeg heldigvis i Oslo begge to. Det er jeg som dere skjønner skikkelig glad for. Benedicte har nemlig alltid vært en trygghet for meg som lillesøster og en person jeg digger å være sammen med. Derfor er det godt å ha henne i nærheten nå som vi har blitt voksne.

Over til poenget.. Noen mener at vi har et veldig ulikt utseende, mens andre mener at vi ligner. Hva synes dere? Ligner jeg på storesøster? Det er forresten 5 års forskjell mellom oss. Vi fyller begge år i april måned, men Benedicte blir 32 og jeg blir 27. Det er likevel ofte vi får høre at jeg ser eldst ut. Hehe! Hun har jo et veldig ungt ansikt, noe hun får bekreftet gang på gang i situasjoner hun blir bedt om å vise legitimasjon.

41 kommentarer
    1. Koselige bilder! Og heldige dere som har en søster 🙂 Jeg synes ikke dere er spesielt like, men vanlig søskenlike 😉 Og ja, hun ser ut som din lillesøster!

    2. Dere har helt klart samme store, flotte smilet! Jeg ser dere er søsken, men jeg kan ikke si hva som gjør jeg synst dere er like.
      Det er litt sånn som med tantebarna mine Nr. 1 og nr 2 er som natt og dag, og så kommer søster nr. 3 og hun viser hele verden at nr 1 og nr 2 er like! Man trengte bare en pekepinne på hva som er likt!

    3. Jeg synes ikke dere ligner så veldig mye på hverandre. Hun ser veldig ungdommelig ut, men jeg synes ikke hun ser ut som din lillesøster! Flotte kvinner begge to! 😀

    4. Hvilken connection har dere i Vikersund.
      Dere er like synes jeg, men å se hvem som er eldst eller yngst er vanskelig. Like pene begge to😀

    5. Dere ligner litt, men ikke så mye synes jeg 🙂 Hun ser ung og fresh ut, men du ser likevel ut som lillesøster. Nydelige begge to iallefall. Ønsker deg en kjempefin uke 🙂

    6. Når du sa på snap at dette var søsteren din, trodde jeg du sa lillesøster og reagerte ikke noe på det! Haha, men dere ser begge ganske unge ut da 😀

    7. Oi! Da jeg så dere på snapchat trodde jeg at hun var lillesøsteren din, og ville trodd det var hun som var yngst med 5 år 🙂 heldig dere er som er velsignet med gode gener.

    8. Synes ikke dere var noe like. Ser for meg at den ene ligner på far og den andre på mor? 🙂 Pene damer/jenter begge to, med ganske så ulike ansiktsformer og uttrykk 🙂

    9. Kan se det er litt familielikhet ,men dere er også veldig ulike.
      Hadde jeg ikke visst det gjennom bloggen, så hadde jeg trodd hun var yngst. ( mye pga håret, da langt, glatt hår uten pannelugg er ofte se på unge + et ungt ansikt og da )
      Fine jenter begge to 🙂 God kontakt med søsken er virkelig noe som betyr mye.

    10. Jeg har en 5 år yngre søster, og vi er omtrent like like som dere er, altså ikke veldig. Men vi gjør og sier en del ting på samme måten, og tenker ofte veldig likt, og kan avslutte hverandres tanker og setninger. Vil tro at dere har det på samme måten, og at det er derfor noen sier at dere ligner. En søster er forresten det beste man kan ha! Synes så synd på de jentene som vokser opp uten en søster…

    11. Jeg syns at dere begge ser yngre ut enn det dere er 🙂 Vanlig søskenlikhet, dog usedvanlig vakre begge to 🙂 Så koselig at dere begge bor i Oslo nå, høres ut som en slitsom oppvekst med mye flytting og så skilsmisse hvor familien ble revet i to. Men ser ut som om dere har klart dere veldig fint! Klem

    12. Flotte begge to 🙂 ingen ser gamle ut i alle fall, men din søster hadde et veldig ungdommelig utseende.

    13. Jeg tenker aller mest at dere er heldige som har hverandre og setter pris på hverandre.
      Så ser jeg helt klart en likhet i dere og jeg tenker at dere er flotte damer begge to.
      Når man kommer til en viss alder, betyr ikke år så mye. Jeg håper dere får mye glede av hverandre gjennom hele livet 💞
      Marshilsen fra Elisabeth

    14. Likner ikke noe særlig syns jeg, mer enn begge er blonde.. du ser eldst ut, men kan hende det er sminken…

    15. Nydelige begge to! Synes du ser kanskje 1-2 år eldre ut en henne, hadde gjetta tidlig 20-årene på begge to faktisk! *haha* dere har søskenlikhet, men jeg hadde ikke kjent henne igjen som søstera di hvis ikke jeg visste det, tror jeg. Heldige med gode gener ja 🙂

    16. Artig å få se søsteren din da 🙂 Det kan jo være dere er like i fakter og mimikk feks.
      Det må ha vært tungt for dere å bli splitta. Det er alltid en tapende part i skilsmisser sies det.
      Håper skilsmissestatistikken bare går nedover for de med barn.

    17. Hun er mer naturlig. Det å bruke Restylane og andre produkt for å kvitte seg med skavanker gjør at en fort får et 50+ dame fra Frogner-utseende. Så ikke bli for avhengig! Du ser bra ut uten 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg