FLETTA OG KLAR

Da var jeg fletta og klar for en helg med mye moro i Vikersund. Etter en sen kveld i går på førpremiere og tidlig morgen i dag med litt jobb som stod igjen før helgen så må det litt redbull til for å komme i gang, kjenner jeg. Hehe! Men solen skinner og det er god stemning i bilen på vei opp, derfor er det ikke noe å klage på. Jeg gleder meg veldig og satser på at dette blir min siste fest på lenge, før jeg starter på medisiner igjen..

Følg oss gjerne på Snapchat gjennom helgen. Både @mrulriknygaard og jeg (@pilotfrue) kommer til å være over middels aktive!

Vi snappes!

11 kommentarer
    1. Herregud!! Leste overskriften uten briller og så “Fitta er klar”. Tenkte bare HÆ?! 🙈🙈 Superfin flette forøvrig 😊👌🏼

    2. Du ser rett og slett BRA ut! Elsket fletten, og elsket antrekket. Hvor der det fra? Har lenge ønsket meg en slik anorakk-type, såå fin! Hilsen fast leser gjennom 2,5 år!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg