SHOPPING ER BEST OM VÅREN

God kveld, folkens! Jeg stikker bare innom for å vise dere dagens innkjøp fra Zara. Herlighet, så mye fint det er i butikkene nå. Jeg dør! Det blir ikke noe shoppestopp på meg med det første, for å si det sånn. Shopping er jo aller best om våren og spesielt på dager som i dag hvor solen har vært med oss fra morgen til kveld her i hovedstaden. I love it!

Det som fikk bli med meg hjem fra Zara i dag var disse fire plaggene. Jeg skulle egentlig bare ha meg en ny olabukse, men den ene olabuksen ble til to bluser og to jakker, ingen olabuske. Hehe! Jeg er likevel fornøyd med kjøpet og har planer om å bruke noe av dette i morgen allerede når vi skal på førpremieren av Skjønnheten og Udyret, som er en film jeg har gledet meg til lenge!

Jeg har forresten fått en greie for disse volumiøse og søte ermene. De har allerede blitt en favoritt i skapet denne sensongen. Heldigvis for min del så finnes slike ermer på både skjorter, gensere og bluser i nesten alle butikker for tiden. Jeg vet ikke hva det er med de ermene jeg liker så godt, men de setter et særpreg på hele antrekket, synes jeg.

I tillegg digger jeg at blomsterprint er tilbake for fullt denne våren. Det er rett og slett HOT på alt av klær og tilbehør. Mitt neste kjøp blir definitivt en bukse med noe kule deltaljer på. Jeg så noen freshe varianter av jeans på Zara med blomsterprint da jeg stod i kassen, men jeg hadde ikke tid til å prøve mer og bukser må jeg alltid prøve..



 

Den grønne jakken har jeg en morsom liten plan for som jeg gleder meg til å vise dere. Jeg har nemlig sett etter en slik type jakke lenge, men ikke funnet den perfekte lengden og passformen før i dag, så nå er jeg veldig happy. Et stort pluss får den også for de søte detaljene mot det røffe.

Nei, nå må jeg ta kvelden. Ulrik savner meg (les: maser på meg) fra sofaen. Vi blogges mer i morgen ♥

18 kommentarer
    1. For en tid tilbake brukte du tid og penger på å investere i en basisgarderobe så du slapp så mye klær. Hva skjer? Du handler jo fra billigsteder enda?

    2. Anonym: Hva er galt med å handle fra billigkjeder? Jeg har aldri sagt at jeg skal slutte med det. Det stemmer at jeg solgte unna masse tøy, men det var jo fordi jeg ville fornye meg og fordi mange av klæne var rett og slett “for unge” for meg og den stilen jeg liker i dag 🙂

    3. Anonym: Prøve å bruke penger på medisiner? Hittil har vi betalt for konsultasjon, ultralyder, alle medisinene til alle tre fosøkene, et egguttak med innsett og for et fryseforsøk. Siden vi går privat er det faktisk veldig lite du “betaler for”.

    4. Jeg var selv innom Zara i helgen når jeg besøkte hovedstaden 🙂 mye fint der. Endte opp med en søt grå genser med hals og en tynn dunjakke eller hva det heter. 250,- for den jakken, kjempe billig og fin 🙂

    5. Fy flate, hva folk lirer av seg, jeg blir helt matt. Helt ærlig, anonym kl. 22:53, hvis du ikke har nå konstruktivt/fint å si, så hold det for deg selv. Makan til oppførsel.
      Fine klær! Stå på videre, Julianne 🙂 Heier på deg (og Ulrik)!

    6. Så mye fint 🙂
      Har ikke Zara her jeg bor, men reiser til Spania neste uke, så da blir det nok både Zara og andre butikker!

    7. Den toppen med blomstertrykket var utrolig fin! Gleder meg til å stikke innom Zara snart, de har så mye lekkert der og til en grei penge. Viktig å unne seg noe nytt av og til! 🙂

    8. åh så fine ting! må innom zara her i trondheim snart ser jeg! spesielt volumermene og army jakken var lekker!!!!!! ha en fin fin kveld

    9. Hei du, Følger deg på snapchat, og der hadde du på deg en helt fantastisk fin bluse når du var på zara (trur jeg) overdelen var blå eller hvit.
      hvis du veit hvem overdel jeg snakker om veit du evt hva den heter? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg