VIKTIGERE ENN NOEN GANG

Hei, dere. Det ble litt sen blogging på denne jenta i dag. Jeg har nemlig hatt verdens hyggeligste dag med min kjære. Vi har egentlig ikke gjort så veldig mye annet enn å være sammen, spise og gå tur i det fine været. Men slik kvalitetstid er bare så utrolig koselig.

Det er ingen tvil om at prøveperioden påvirker forholdet vårt på godt og vondt. Derfor er viktig å ta vare på hverandre og gnisten mellom oss i den tiden og prosessen som vi er i nå. Kanskje viktigere enn noen gang. Jeg føler heldigvis at alt det vanskelige har ført oss nærere, men jeg tror og forstår at prøvingen for mange dessverre kan gjøre det motsatte. Nettopp fordi det er en såpass stor prøvelse for kjærligheten som det er umulig å forberede seg på.

Videre i kveld skal vi bare slappe av hjemme, lage pizza og se film. Jeg skulle egentlig i Kollen i dag sammen med jentene og vi var bedt ut i kveld på masse greier, men siden Ulrik skal jobbe i morgen og jeg prøver å ta det litt med ro i disse dager så takket vi nei til alt. Det for å spare kruttet til neste helg. Da blir det Skiflyvning og mye moro i Vikersund med familien. Dersom jeg ikke får mensen før den tid så blir det sansynligvis og forhåpentligvis min siste “fest” på lenge. Tvi tvi!



Jeg vil forresten tipse om spisestedet “Lucky Bird” i Bogstadveien til deg som liker typisk amerikans mat. Ulrik og jeg har vært her to ganger siden de åpnet allerede og spist chicken wings begge gangene. Som tilbehør er maisstuingen og søtpotetgratengen helt amazing! Søtpotetfriesene var litt tamme, mulig vi var uheldige. De har uansett superdigg mat jeg vil anbefale for dere som er kleine i morgen foreksempel.. Hehe!

Vi blogges mer i morgen! Ha en fin helg videre. Ulrik hilser 🙂

9 kommentarer

Siste innlegg