GRATULERER MED OPPGRADERINGEN!

Gratulerer så mye med kapteinoppgraderingen, Ulrik! Nå har du nådd ditt største mål for karrieren din. Jeg er så utrolig stolt av deg. Den innsatsen du har gjort de siste månedene er virkelig beundringsverdig. Du motiverer meg stort og jeg digger deg for at du jobber og står på året rundt.

Når det er sagt så var jeg like stolt av deg som Styrmann. Det er fordi jeg vet at dere to pilotene der fremme gjør en like viktig og stor jobb. Høyre eller venstre sete, tre eller fire striper, styrmann eller kaptein. Det er bare så inmari gøy å se deg lykkes med noe jeg vet at du har ønsket deg og jobbet for lenge.

Jeg velger å gratulere deg på selveste kvinnedagen fordi du gjør hver dag til en kvinnedag her hjemme, elskling. Livet med deg blir bare mer og mer fantatsisk. Jeg elsker deg herfra til månen og tilbake. Du er best, bokastavelig talt ♥

Jeg vet ikke om det er mange av dere som følger Ulrik på Instagram? Han la ut dette bildet for 4 dager siden:

Igjen.. GRATULERER! Kapteinstillingen er mer enn fortjent.

38 kommentarer

Siste innlegg