EN KOMMENTAR TIL KOMMENTARFELTET

Forrige fredag tok jeg en beslutning alene om å åpne kommentarfeltet her på bloggen, slik at dere ikke trengte min godkjennelse før kommentaren ble publisert i kommentarfeltet. Denne beslutningen tok jeg etter å ha godkjent over hundre hjerter og støttende ord på innlegget mitt om den triste nyheten. Jeg satt utrolig stor pris på alle de varme kommentarene som kom inn og ville at alle andre også skulle få se og oppleve den omsorgen Ulrik og jeg fikk både på fredag og lørdag.

Det mange ikke vet er at det tar en del tid å gå gjennom og godkjenne alle kommentarene som kommer inn her hver dag og ikke minst de dagene som det er såpass mange. Ettersom at jeg hadde nok å styre med som forlover til min beste venninne hele helgen og hadde lite energi til å sitte foran macen på grunn av det som hadde skjedd, så ble beslutningen om det åpne kommentarfeltet tatt brått og litt naivt. Dessverre viste det seg raskt at “barnesikringen” som jeg liker å kalle den var helt nødvendig. Jeg måtte derfor stenge kommentarfeltet igjen søndag morgen og slette diverse falske rykter som rett og slett ble for drøye.

Det gjør overhodet ikke vondt for meg å høre at noen ikke liker meg. Det gjør heller ikke vondt å høre falske rykter om meg eller forholdet til Ulrik og meg, at jeg/vi ikke fortjener barn eller at det finnes andre kvinner for Ulrik. Vet dere hvorfor? Fordi jeg vet at det er mange som liker meg. Jeg vet at noen alltid vil spre falske rykter om meg og oss så lenge jeg er en vellykket blogger. Jeg vet at jeg fortjener barn og jeg vet at jeg er den eneste jenta for Ulrik.

Det er mange som har vært urolige for Ulrik og meg på grunn av alt det stygge som ble skrevet. Derfor tenkte jeg det var på sin plass med en liten kommentar om kaoset fra meg tilbake til alle dere som faktisk bryr dere: For min del kunne kommentarfeltet alltid vært åpent. Jeg lar meg ikke lenger skuffe eller overraske. Men jeg kan ikke bare tenke på meg selv. Jeg må tenke på familien min, vennene mine og alle jeg er glad i som ikke synes noe om at Ulrik og jeg blir trakassert på internett.

Jeg hadde et viktig nyttårsfortsett for året 2017 og det var at jeg ikke skulle la en eneste negativ kommentar gå inn på meg. Nyttårsforsettet går over all forventning. Jeg trodde det skulle bli vanskelig så mye dritt som jeg får høre, men det er virkelig det enkleste nyttårsforsettet jeg noen gang har hatt. Misunnelsen som jeg opplever motiverer meg, den knekker meg ikke. Etter snart 3 år i denne bransjen har jeg blitt spesielt sterk, og etter en veldig tøff prøveperiode som ennå ikke er over tåler jeg det meste.

Jeg bry meg ikke om tullinger som ikke vil meg godt. Jeg bryr meg bare om dere som er gode og snille. Dere fortjener min oppmerksomhet og det er derfor jeg skriver dette innlegget. Tusen takk for at dere har blitt så mange og synlige det siste året ♥


 

101 kommentarer
    1. Stå på Julianne! Jeg digger deg og bloggen din. Du er blitt personen “som fronter” at det kan være vanskelig å få barn, et tabu tema, men som likevel gjelder flere enn vi tror. Jeg tror du hjelper flere enn du aner med åpenheten til deg og Ulrik.

    2. Det er helt vanvittig hva folk klarer å ile ut av seg når di sitter bak en skjerm altså! Beundrer din måte å tenke på! Bare fortsett å stå på. Vi heier på sidelinjen!

    3. Hei Julianne!
      Håper alt går bra med deg, og at du ikke har mistet håpet!<3
      Jeg håper også at Ulrik har det bra, og at dere blir velsignet med barn snart<3

    4. Folk eier ikke skam! Folk er sjalu og bitter på andres lykke. Men så fort de får motgang og opplever sorg, så fryder og godter folk seg. Kvalmt. Noen mennesker er bare ondskapsfulle og slemme. Virkelig lavmål og patetisk å spre falske ryker om folk de ikke en gang kjenner. Det er bare helt utrolig at det går an. Jeg håper ikke dere ble såra og lei dere over alt det stygge som ble sagt. Nettroll er det dessverre overalt 🙁

    5. Synns det rett og slett er veldig dårlig gjort og skrive stygge kommentarer til både Pilotfrue og Ulrik.. Synns folk kan kan la være og kommentere stygge meldinger,er ikke noe vits og skrive viss man skal være frekk. Jeg Synns dem er sterke som går igjennom allt dette🙂❤. Jeg ønskerdem masse Lykke til🙂❤❤

    6. “Ikke la mørket ta deg når lyset går ned i skumringens fang,
      Det er alltid et sted på jorden hvor det er soloppgang” <3

    7. You go girl!!!❤️ Du er en fantstisk person Julianne, og Ulrik også. Dere fortjener bare alt det beste, og har virkelig troen på at dere snart får drømmen deres oppfylt! Alle gode ting er 3❤️ Klem

    8. At du lot kommentarfeltet stå åpent tror jeg var lærerikt for oss lesere. Jeg er slettes ikke sikker på at stygge kommentarer kommer av misunnelse, det finnes mange grunner til at folk velger å være grusomme. Og grusomme var det virkelig mange som var. Jeg er glad at du ikke blir ødelagt av de stygge kommentarene, men de er helt unødvendige. Voksne folk burde virkelig vite bedre enn å oppføre seg på den måten mot andre.

    9. Folk som kommer med slike fæle kommentarer har det virkelig ikke bra med seg selv. Synes nesten synd på dem!
      Sender deg en stor klem Julianne, for tøffere jente skal man lete lenge etter! Babydrømmen kommer snart til å gå i oppfyllelse skal du se:)
      Bless&Love

    10. Godt å lese at du ikke lar stygge kommentarer gå inn på deg, og er som du sier: DU og Ulrik VET fakta, ingen andre. Klemmer <3

    11. Flott at du hever deg over det! Som jeg pleier å si: sånne ufine kommentarer sier som regel mer om den som sender enn om den som mottar.
      Sender deg en klem og mange gode tanker for tiden fremover!

    12. Jeg syns dette var utrolig leit å lese. Men jeg er rett og slett ikke overrasket. Mange uheldigvis bruker nettet på å få føle seg selv bedre. Å skrive ned dritt på folk man egentlig ikke kjenner som privat er helt utrolig. Jeg syns synd på deg og Ulrik og ikke minst alle deres nære og kjære – at dere skal få så mye kritikk og drittslenging.
      Jeg ønsker dere alt godt i denne vanskelige perioden. Og jeg syns det er bra at du ikke lar deg påvirke ☺️

    13. Loven om tiltrekning; er man god og snill med andre, får du det dobbelt tilbake. Og det går den andre veien også!!! De som føler at de må komme med drittkommentarer lever et miserabelt liv selv. Hadde de ikke gjort det hadde de heller ikke hatt så mye stygt som må ut!!! Forsett å fokuser på det som er positivt, det kommer alltid noe godt ut av det uansett!❤❤❤

    14. Jeg tror ikke på deg når du sier at ingen negative kommentarer går inn på deg. Jeg vil påstå at alle normale mennesker ønsker å bli likt og bryr seg om hva andre synes. Du har vel følelser? Du er ikke laget av stein? Du velger å fremstå som veldig selvsikker, på en måte som jeg synes kan virke usympatisk. Jeg tror du har alt å vinne på å vise en mer ydmyk side.

    15. Du e så sterk! En dag kjem mirakelt til dokke, og den dagen e du gla for at de va akkurat den som kom <3

    16. Kommer dere til å være like åpen om prosessen videre eller vil dere holde det litt mer for dere selv? ❤ håper dere fortsatt vil fronte åpenheten ❤

    17. Jeg får lyst til å gråte! At noen kan finne på å tenke og skrive noe så stygt er bare helt forferdelig! Det er bra du ikke tar det innover deg,og det skal du ikke heller ❤ Ønsker deg og Ulrik all hell og lykke videre ❤

    18. Eat this suckers!! 👏
      Vet du var, Eva ovenfor her…dette er overhode ikke usympatisk eller lite ydmykt. Dette er ærlig. Så utrolig deilig og befriende det må være å ha denne holdningen til alle disse onde kommentarene. At de heller motiverer enn å trykke ned. Per Fuggeli sa nylig i et intervju,ment som et råd; gi litt mer faen(!). Dette kommer fra en mann som er særdeles høyt oppegående og reflektert. Han venter på døden og etter min mening har han helt rett i det han sier. Det er ikke arroganse. Vi er mange som mener at Julianne har bevist,og bekreftet, sin styrke opptil flere ganger på denne bloggen. Og jeg hyller det! Du sitter der og ber henne jekke seg ned. WTF? Jeg er ikke en naiv og hysterisk fan som forsvarer et idol,men når det er så mye nedsnakk og negativitet fra medsøstre, til og med i en vanskelig tid..DA blir jeg pissed off!
      Godt skrevet,Julianne. Du har mange flotte verdier. Og du skriver godt. Vi er mange mange som heier på dere.

    19. Stå på Julianne! Jeg skal innrømme at jeg ikke var den største fanen av deg i starten, fordi jeg ikke alltid er enig med deg om ting, men etter et år liker jeg deg bedre og bedre. Jeg ble såå glad da du delte at du var gravid, og tilsvarende like lei meg på deres vegne da jeg så overskriften på torsdagens innlegg. Har sett deg et par ganger både på trening og på tbanen, og du virker kjempesøt! <3
      Håper virkelig drømmen snart går i oppfyllelse for dere <3

    20. Flott du 😘 Jeg er sikkert veldig naiv av meg når jeg blir sjokkert over hva folk kan få seg til å skrive i kommentarfeltene ! Jeg kommer aldri til å forstå hvordan noen kan få seg til å skrive slike ting – det er så stygt at det finnes ikke ord! jeg tror folk flest ikke tar til seg av av de ryktene som blir skrevet.
      Og å få seg til å skrive at du/ dere ikke fortjener barn, jeg blir helt dårlig av tenke på at noen kan få seg til å skrive noe så stygt.
      Du virker å være herlig jente og dere kommer til å bli noen flotte foreldre ❤️😊

    21. Ble så glad når jeg leste dette innlegget! Jeg hadde helt vondt inni meg da jeg leste det som ble skrevet i kommentarfeltet her i helgen… Jeg forstår ikke hvordan folk får seg til å skrive sånne ting på nett. Er sluttet å lese kommentarfelt på nettaviser og slikt, og enkelte av mine venner og bekjente på facebook har jeg rett og slett slettet – på grunn av ting jeg har sett de har kommentert om/til andre. Flere voksne folk hadde trengt seg et omfattende kurs i både nettvett og folkeskikk.
      Du er supertøff! Stå på! <3

    22. “Fordi jeg vet at det er mange som liker meg. Jeg vet at noen alltid vil spre falske rykter om meg og oss så lenge jeg er en vellykket blogger. Jeg vet at jeg fortjener barn og jeg vet at jeg er den eneste jenta for Ulrik.” Fantastisk, Julianne!! Du er rå, og det du skriver er helt sant <3

    23. Jeg beundrer åpenheten deres! Du virker så sterk og målbevisst, og det er gode egenskaper. Ønsker dere masse lykke til videre!! Unner dere alt hell på veien!
      Og at noen velger å komme med rykter og drit synes jeg er helt sykt. Visse folk har ingen grenser. Men det sier som regel mye mer om den personen som skriver, enn hva det sier om deg. Vær trygg på deg selv, og hev deg over det.

    24. Supert nyttårsforsett, stå på!
      Folk velger selv lese her inne, helt fjernt for meg at
      en skal føle behov for å være slem og si stygge ting.
      Masse lykke til videre! Dere er så tøffe og sterke som
      deler denne tøffe emosjonelle reisen med oss. Takk!
      Husk at det ordner seg for snille jenter💕 Blir deres tur snart!

    25. Utrolig mange teite nettroll, men hva mener du egentlig at det er å misunne? Det greier jeg bare ikke å forstå. Men det er jo det argumentet alle bloggere bruker. Uansett, håper dere får til det dere ønsker selv om veien er litt kronglete…

    26. Trist å høre at folk faktisk er så sjalu på andres lykke og kjærlighet at de får seg selv til å skrive slike ting. Jeg heier på dere!! Håper det snart går deres vei, for dette fortjener dere. Krysser fingrene for dere <3

    27. Tragisk med folk som må være jævlige med andre, og det å si at du ikke fortjener barn er bare så usaklig at det kan ikke brukes energi på.
      Folk er misunnelig på deg/dere, så bare fortsett med ditt og la de sitte der med bitterheten sin.
      Håper det ordner seg med bebis og alt 🙂

    28. Jeg får så vondt av deg ❤️ ikkr bry deg om stygge kommentarer, du er så sterk og en så flott person.
      Vil bare si at jeg tenker på deg og fikk helt gåsehud da jeg leste om spontanaborten. Jeg var like langt på vei som det du var når du mistet. Men har på langt nær taklet det så bra som du har. Jeg følte meg så tom og alene i lang tid i etterkant, selvom det var mange i samme rom.
      Jeg synes det er tøft av dere å prøve igjen, og det er jo det eneste som kan gjøre deg lykkelig på samme måte. Jeg har vært veldig redd for å prøve igjen, dersom det samme grusomme skulle skje igjen. Men så må du tenke på at når du blir gravid igjen, så er risikoen for spontanabort igjen veldig liten.
      Også tenk på at dere er heldige som har hverandre opp i en slik situasjon, for det er en enorm støtte og snakke om det dere imellom. Dere føler det jo på samme måte, selvom dette selvfølgelig er litt mer følsomt ettersom barnet vokste i din mage.
      Må si tusen takk for at du har vært så åpen om situasjonen. Det er dessverre veldig tabubelagt, og da jeg gikk gjennom det samme i fjor gjorde dette at jeg følte meg enda mer alene.
      Jeg ønsker dere alt godt, og ikke gi opp babydrømmen ❤️ Jeg krysser fingrene for at dere lykkes neste gang !

    29. Stå på Julianne!! Jeg digger bloggen din, den er så jordnær og fin. Har fulgt deg i et år nå, og jeg heier på dere<3

    30. Helt utrolig at voksne folk kan holde på sånn…
      Stå på fine du! <3 Ønsker dere alt godt, stor klem!

    31. Finnes det et forum hvor nett troll informerer om hvem av bloggerne som åpner kommentarfeltet for hets? Klarer du deg gjennom en slik søndag Julianne! Ja, da klarer du ALT!! Stå på Julianne, litt frem i tid sitter du med barnet ditt og tenker “alt var verdt det, for jeg skulle få nettopp DEG” <3<3<3 En dag <3 99,99% av leserne dine ønsker deg alt godt <3 Jeg håper de resterende 0,01% negative "leserne" har noen som kan lære de å vise empati for andre noe som tydeligvis ikke faller naturlig og ikke minst gir dem litt kjærlighet. Drep nett troll med KJÆRLIGHET <3 Klem <3

    32. Guri land og rike, du stopper aldri å imponere meg, Julianne. Du er beintøff, men også fylt med både kjærlighet og fornuft; et menneske vel verdt å følge. Åpen, ærlig, interessant og spesielt vakker, det er oppriktig gøy og inspirerende å lese hva du skriver. Jeg kjenner at det er godt å vite om deg, fordi du er så ufattelig fin. Jeg sender alle beste ønsker din vei- og jeg har enormt stor tro på at du blir mamma neste gang. Jeg krysser fingrene for deg; for et barn fortjener ei mor som deg, og du fortjener så sårt et lite elsket barn. Ta vare på deg selv, vakre, unike kvinne. Du er varm og ren i hjertet ditt, og vi er så mange som vil deg vel og som støtter deg. Styrk deg på det du kjære. Spis masse og kos deg, drikk mye Pukkate, og kjør på med ingefær og sireon i samt honning. Dette er sunt og nærende for deg. Evt nypete. Sender deg masse hjerter og gode tanker. Stor klem fra Julia (nesten navnesøster)😘

    33. Stå på! Ein dag kjem det du har venta på! Det vert fantastisk – eg lovar ❤
      Ynskjer dykk lukke til med nytt / nye forsøk. Dette er ikkje for pingler 😉
      Krysser fingrene like mykje for deg som meg sjølv…
      Ufine kommentarer. Folk eig ikkje folkeskikk lenger dessverre 🙁

    34. Jeg har først lest bloggen din nå. Jeg har begynt å blogge selv, liker å skrive. Men siden jeg syns livet generelt består av mye alvor, så består bloggen min av litt alvorlig, men mest gøy.
      Jeg tenker at folk som skriver stygge og dårlige ting burde holde seg borte fra bloggen din, hvis de ikke har noe bra å komme med. Tror også at det er mye misunnelse ute å går, dessverre.
      Bra du ikke bryr deg, det er viktig.
      Hilsen http://www.damatildaniel.no

    35. Så flott at du klarer å heve deg over småligheten, for det er det det er. Småe folk, som kun føler seg bedre når de får slenge ut dritten sin, prøve å trykke ned andre, dess mer dess bedre dag for dem. Stakkars folk, tenk å ha det så vondt i eget liv.
      Jeg leste innelegget ditt, men jeg kommenterte ikke Jeg begynte å lese kommentarene, men skjønte fort at du hadde tatt av barnesikringen (var det ikke det du kalte det?) og at det her var fritt frem for mobben, jeg ble både trist, lei meg og forbannet, på dine vegne, så jeg valgte å lukke ned. Ville ikke og orket ikke lese mer. Beundringsverdig av deg som klarte å lese alt.
      Jeg har gitt deg kritikk tidligere, aldri vært stygg, men ikke alltid enig med deg, og det kan sikkert komme mer av det fra meg. Det har og blitt godkjent av deg hver gang, for du tåler så absolutt å få konstruktiv kritikk. Men å sparke en som ligger nede…. hjelpes for noen simple mennesker.
      Du er ei flott jente, nydelig, det stråler av deg. Og dere to er et flott par. Om Ulrik ikke hadde brydd seg, om han ikke hadde elsket deg høyere enn himmelen, da hadde han neppe gått gjennom det dere går gjennom nå. For det er knalltøft for dere begge, på alle måter, likevel står dere fjellstøtt som par.
      Nå håper jeg at dere snart må lykkes, at det etterlengtede barnet snart må komme. Ønsker dere lykke til med veien videre, dere blir flotte foreldre.

    36. det kommer alltid til å være disse nettrollene så lenge man er på internett.. dessverre er verden slik at enkelte mennesker ikke klarer å la være å si noe om de ikke har noe positivt å si. Det er synd, men du må huske på at det som regel handler om at du ikke har det så bra selv. Jeg håper lykken går deres vei snart.. det var utrolig trist å lese om spontan aborten, men du og ulrik virker supersterke sammen <3 stå på videre <3 fingers crossed

    37. Yeah, you go girl!! 😄 Du inspirerer meg veldig med stå-på viljen din. Ikke noe vits i å la seg knekke av andre misunnelige folk! De burde heller finne på noe bedre å drive med på fritiden sin 😊

    38. Igjen : Jeg beundrer ditt mot og din modenhet. Jeg var ikke i NÆRHETEN da jeg var på din alder. Du har inspirert meg til å ta tøffe valg om hva jeg våger å dele på min blogg. Du har også vist meg min egen forutinntatthet med tanke på rosabloggere “Som bare tenker utseende, fjoll og fjas”. Ingen er BARE “sånn” eller “slik”! Vi er mangfoldige og sammensatte, og ingen fortjener å bli satt i bås. Det er så SLEMT å komme med stygge kommentarer, men det handler mest om ubearbeidede sår hos den som kommer med skiten! Nå ønsker jeg at alle gode ting er tre : At dere lykkes med befruktning og at kroppen din klarer å bære fram barnet neste gang!!! <3

    39. Dette var et meget fint innlegg, noe av det beste jeg har lest her 😊👍🏻 Stå på, lykke til med prøvingen ❤

    40. Så fint å lese <3 You go girl!!! Hadde du vore mi datter, søster eller venninne hadde eg sjølvsagt blitt utruleg lei meg... eg kjenner at eg blir det og då kjenner eg deg ikkje ein gong! Eg er heilt djupt sjokka over alle stygge kommentarane.. Seriøst...kva menneske kan lire av seg slik ondskap..? Håper karma biter dei så salig i ræva!!!
      Ønsker dokke all mulig lykke til framover! <3 Du er eit skønt menneske!

    41. Kjære kjære Julianne 🙂 Takk for at du/dere er så åpne om det du/dere går igjennom. Det krever MYE styrke! Jeg har selv hatt 11 negative forsøk, men håpet er der fremdeles 🙂 I Norge kaller de det for ufrivillig barnløs, men mange steder i Europa/verden er det ikke noe som heter det. Det gjelder kun å finne ut hva som passer for deg/dere og når. Bare det at du så to streker sist, er en veldig positiv målstrek. Dette tyder på at du er i stand til å la et barn vokse i deg, og som mange skrive. Etter en spontanabort er det mange som blir fort gravide fordi kroppen “skjønner” hva den skal gjøre. Dette gjelder ikke alle, men jeg håper det skjer dere <3

    42. Til de som har nevnt adopsjon i tidligere kommentarer: Har dere barn selv, eller satt dere inn i prosessen? Til de som har barn: Håper dere har søkt selv, før dere legger ansvaret over på de som ikke kan bli naturlig gravide, og lest igjennom HELE prosessen. For den er lang! Og vi som er “ufrivillig barnløse” skal uansett ikke ta på oss et slikt ansvar. Dere som roper ut om å adoptere bør selv sette dere i køen uavhengig om dere har barn eller ikke. Vi som ufrivillige barnløse har ikke fått på stemplet at det er våres oppgave. Alle de som ønsker, har kapasitet, er unge eller friske nok kan søke om adopsjon om de ønsker. Slutt å si at det er mening med livet at vi som ufrivillig barnløse skal ta på oss den oppgaven, uten å kjenne til våre historier eller veien å gå for en adopsjon. Denne veien vet de fleste av oss. Den er lang, tidkrevende, fysisk, psykisk og med oppturer og nedturer over flere år. Vennligst les nøye igjennom adopsjon før dere anbefaler det til venner eller bekjente. Det er veldig sårende å få slik slengt etter seg!

    43. Stå på Julianne og Ulrik. Heier på dere, bare folk som er misunnelige på dere som kommenterer stygt. Karma is a bitch. Spennende å følge reisen deres videre, krysser fingrene for neste forsøk<3

    44. Hei Juliane 🙂
      Må bare si at jeg blir helt matt over andres oppførsel og hva folk kan skrive i en slik situasjon som dere er i nå. Som du skriver selv så ikke bry deg om dem, dem hadde nok ikke sagt det i hvis det ikke hadde vært for tryggheten bak et tastatur.
      Har tenkt masse på dere og ønsker dere masse lykke til videre! Jeg heier på dere av hele mitt hjerte! <3 Hilsen Linn 🙂

    45. Synes de mennesker der skriver sådan er ondsinnede og mennesker med mindreverdighetskompleks så synes det er synd at man ikke kan ha respekt og ønske andre noget godt 🌷

    46. Hei
      Jeg leser nesten aldri blogger, men jeg kom over denne teksten. Jeg må bare få sagt at jeg blir mer og mer sjokkert over hvordan folk behandler hverandre. Tilogmed når jeg søker på et forum fordi jeg lurer på en sak, så slenges det frekke kommentarer isteden for å holde seg til temaet. Jeg synes det er kjempebra at det preller av deg, slike kommentarer og heller viser disse nettrollene at du ikke gidder å ta en del i det. Stå på og du gjør deg selv og andre en tjeneste❤

    47. Synes du er tøff! Krysser fingrene og masse positive tanker til dere og håper dere får muligheten til å bli beriket med et lite nurk <3

    48. Jeg pleier vanligvis ikke kommentere men jeg ønsker deg og Ulrik alt det beste. En dag er det deres tur, og det fortjener dere.

    49. Folk altså.. Det er så utrolig trist at noen mennesker ikke er klar over at det de skriver har en mening. Altså hvem skriver sånt? Får vondt av dere må drive å “deale” med dette oppidethele. Stå på ❤️❤️ Folk tenker ikke,noen har dessverre ikke hjerte..men det har dere to ❤️ Klem.

    50. Masse lykke til, håper at ordner seg til slutt 🙂
      Folk er alltid misunnelige over andres suksess og lykke, de rakker ned på andre for å få det bedre med seg selv! Hev hodet 🙂 Klem!

    51. Du skriver “Misunnelsen som jeg opplever motiverer meg, den knekker meg ikke.” Jeg tror ikke det er misunnelse hos alle som skriver dritt. Det er utrolig enkelt å for eksempel få utløp for frustrasjon, irritasjon og sinne over internett. Å la seg irritere av en blogg, og ta ut sine egne følelser i et kommentarfelt er så innmari mye enklere enn å konfrontere den problemet egentlig gjelder, eller møte det man egentlig er forbanna over. Det er helt tullete og selvfølgelig ingen unnskyldning, stygge kommentarer hører uansett ikke hjemme. Jeg mener bare at å dra det misunnelseskortet hver gang noen skriver drit er feil. Jeg tror ikke det er misunnelse som gjør at folk er jævler på internett.

    52. Jeg har i flere år fulgt Lene og Caroline på nett.
      Men i dag kjente jeg at jeg så mest fram til å logge meg inn på din blogg.
      Får så vondt i meg av alt det dere går gjennom, spesielt når dere får negative kommentarer oppi alt.
      Men det er bra du er sterk, selv om man skjønner at det krever sitt å holde garden oppe hele tiden.
      Fortsett å spre kjærlighet, glede, åpenhet og mot…what comes around, goes around. Og er ikke i tvil, når tiden får gå, vil du se at hele puslespillet har fallt på plass og livet gir deg mer enn du kunne drømt om! ❤

    53. Du og Ulrik er helt fantastiske! Jeg har fulgt dere gjennom denne prøveperioden og det er så tungt å se at de som har så lyst på barn sliter så mye med å få barn.. Jeg har både gråtet av glede og sorg på deres vegne og gleder meg til å følge dere videre og håper virkelig at deres ønsker går i oppfyllelse en dag! Jeg krysser alle fingrene og håper at dere en dag kan bli de fantastiske foreldrene jeg vet dere kommer til å bli <3 Stå på! Jeg har troa på dere og sender varme tanker over til dere <3

    54. Kan man sammenligne deg med Donald Trump? Man kan ikke skrive kritikk til deg for det godkjenner du ikke, mens alle kommentarer om at “netttroll” osv er slik og slik er med. Du lar ikke folk høre eller lære hele historien om deg, men bare deler av den, den gode siden 😉 tro meg Julianne, du har en dårlig side, om du vil det eller ei, du er ikke akkurat en engel.
      Hilsen en som kjenner deg.

    55. Ingen av oss er engler, så enkelt er det 😂 Absolutt alle har både gode og dårlige sider, det er sånn det er å være menneske det. Så kan man jo velge da, om man vil vise bare det gode? Å ja, jeg fatter ikke vitsen med å dele sjela si med x-antall blogglesere 🙄 Det er vel ikke det som er meningen med denne bloggen?
      Hvordan Julianne er og ikke er, det er vel en privatsak og alle har vi vel sider vi er mindre stolt av og ikke minst erfaringer? Hvorfor skal hele Norge lese om de evt?
      For å som et rett ut, så driter jeg i hva Julianne og Ulrik har gjort og ikke, det er ikke derfor jeg leser denne bloggen! Fatter ikke hva som er greia med folk altså, det er liksom om å gjøre å få fram alt mulig gammel dritt?
      Vær snille mot hverandre, det er nok elendighet rundt oss ellers!
      Takk for meg 😊

    56. Jeg forstår gost at du vil holde komentarfeltet stengt for familien din sin skyld. Du tåler kanskje å hhøre det, men det må være veldig sårt for venner og familie å lese hva enkelte klarer å lire av seg. Du er sterk, og jeg ser opp til deg! Lykke til med neste forsøk på å få barn! Dere vil lykkes når tiden er inne 🙂

    57. Stå på! Jeg håper deres drøm blir oppfylt❤ Synes du er tøff som er så åpen om det som skjer. Trodde først du enda var ei de overfladiske bloggerne med glansede bilder men har måttet svelge den kamelen😉Du viser at bak det tilsynelatende perfekte er det som regel noe mer. Forstår meg ikke på de som er ute etter å sverte dere oppe i dette her. Lykke til videre!!

    58. Forstår ikke hvordan mennesker kan være så ondskapsfulle. Jeg fatter ikke hva godt de får ut av å skrive frekke, nedlatende og direkte onde meldinger til bloggere.
      Ønsker deg ALT DET BESTE her i livet. Du virker for meg som ei hjertevarm og god dame, som absolutt vil bli den beste moren noensinne! 😀 <3 <3 <3
      (dere ville nok også blitt kjempe flotte fosterforeldre, noe det er stor mangel på.)
      Kleeeeeem fra Lunaen! 😀 <3 Ta vare på deg!

    59. Ønsker dere alt godt. Vet hvor vanskelig det er å vente på et barn. Har selv prøvd å bli gravid i tre år. Er endelig 6 mnd på vei etter ivf.

    60. Til de som skriver stygge kommentarer :
      en kan la være å omgås mennesker som irriterer deg, og på samme måte kan en la være å lese denne bloggen hvis bloggerens personlighet eller meninger virker irriterende på deg.
      En kan be sin lege om henvisning til psykolog eller ta en treningsøkt for å få negativ energi og sinne ut av kroppen.
      Lykke til!

    61. Jeg forstår faktisk ikke hvordan folk kan trakassere dere. Jeg har fulgt deg i noen måneder nå og det er jo ingenting som kan kritiseres ved deg! Jeg forstår det bedre med bloggere som er veldig ‘out there’ og viser pupper og har sterke meninger om kontroversielle ting, men jeg fatter bare ikke hvordan folk kan disse deg og livet ditt, du er jo bare søt!

    62. Kjære fine og nydelige deg. Du er bare god tvers igjennom. Fortjener alt der gode. Heier på deg og Ulrik. Dere fortjener virkelig alt det gode her I verden. Et barn vil bli høyt elsket av så fantastiske mennesker som du og Ulrik er. Stå på! Du er best!! Stor klem fra meg.

    63. Alle de bitchene som skal finne på ting og bullshit er bare noen store tapere som faktisk sliter med sitt eget liv og prøver å føle seg bedre med å liksom tro at “den personen blir lei seg” men det er heller det motsatte. Man blir sterkere og man vil bare misunne dem enda mere! 😛 Vet hvordan du har det! Har en heftig stalker : dama til min xkjæreste, gjett om hu er en taper! Men husk people that hate you wish they were you 😋❤️ Du er best uansett hva andre måtte si og mene. Alle må starte å se på seg selv før de peker fingeren på andre ;))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg