NEW IN: LOFTSTUEN

Inneholder annonselenker

Hei, dere. Jeg har freshet opp litt i toppetasjen og derfor tatt noen bilder til dere. Dette rommet brukes til både loftstue og kontor. Kontorpulten og den delen er det ikke så lenge siden jeg viste dere, så nå skal jeg vise dere mer av kosekroken. Det er den delen av rommet som jeg tilbringer mye tid i for tiden (mildt sagt). Det er så kjekt å ha et “kontor” som jeg kan slappe av på når jeg føler meg sliten, noe jeg har gjort de siste dagene.

P.s. Det var Stella som satt seg frivillig inn i bildet, ikke jeg som plasserte henne der..


Jeg bare elsker de nye lyslyktene i gull og vurderer faktisk å bestille flere til stuen nede. De skapte en fin og koselig stemning her som jeg liker veldig godt. Du finner lyslyktene her.

Aviskurven er også ny. Den har jeg lyst til å fylle opp med masse herlige interiørblader for inspirasjon til resten av huset. Hvilke magasiner anbefaler du? Du finner aviskurven i sort, sølv og gull her.

Denne vasen har jeg jo vist dere før, men siden jeg fikk så fine roser av plussmammaen min i går så gjorde den seg fortjent til å bli med på bilder igjen. Noen vil kanskje mene at dette ble litt vel mye farger, men jeg elsker kombinasjonen og fargene får meg virkelig i godt humør. Jeg tror jeg er våryr. Hehe! Du finner den turkise vasen her.

Vi blogges!

31 kommentarer

Siste innlegg