PARENTS TO BE

Hei, dere. Tusen takk for alle de hyggelige tilbakemeldingen på videoen som jeg la ut i går. Det varmer virkelig at dere viser oss glede. Planen er å “gi” Lykke eller Severin denne videoen når h*n blir større. Kanskje den dagen h*n stiller oss spørsmålet om hvordan barn blir til. Da holder det faktisk ikke bare å fortelle om blomster og bier i denne familien her. Hehe! På Spiren har de også sagt at de kan ta i mot oss slik at barnet kan få se og forstå mer av hele prøverørsprosessen, så det er jo veldig fint. Jeg mener nemlig at dette skal forklares så fort barnet er i stand til forstå hvor ønsket h*n faktisk er og var.

De siste dagene har vært helt surrealistiske. Jeg må fortsatt klype meg litt i armen hver morgen for å skjønne at det er sant. Vi føler oss utrolig heldige til tross for alt vi har vært gjennom. Det vonde blir fort glemt når det skjer noe så vidunderlig, og godt er det. Jeg overdriver ikke om jeg sier at vi har fått flere tusen gratulasjoner. Vi har også fått gaver, blomster på døren og helt sinnsykt mye positiv oppmerksomhet. Det er så fantastisk at så mange heier på oss og ikke minst den lille eskimoen som spirer og gror i magen min. Jeg kommer tilbake til dere litt senere i dag og i morgen kommer min aller første gravidoppdatering. For selv om jeg klyper meg i armen fortsatt, så er det ingen tvil. Alle de kroppslige tegnene er på plass og jeg føler meg skikkelig gravid.


 

Bildet er fra besøket i God Morgen Norge fredag morgen

18 kommentarer
    1. det er så utrolig koselig, og dette er så fortjent. og du stråler virkelig, gleder meg til å følge dere på ferden videre 🙂 <3 klem

    2. Hei. jeg blir sånn skikkelg gla inni meg. Endelig var det deres tur.Lykke til videre med graviditeten.. Håper du slipper å være kvalm.. det va jeg i ni mnd.. hehe..
      Ha fortsatt ei fin helg.

    3. Kan tenke mej at døkke e opp i skyene!!:-D Er så utrulig gla på døkka vegne, gleda mej til å følge døkke igjennom svangerskapet og videre!❤️ He vøre gravid sjøl, og det e heilt magisk heile veien!! Kos døkke og nyt det!❤️❤️

    4. Herregud så glad jeg er på deres vegne. Jeg drømte natt til onsdag at du var gravid, men når ingen oppdatering kom ble jeg så nervøs på deres vegne. For en gladnyhet! Og for en rørende video.

    5. Gikk ens æren inn på bloggen din for å skive min første blogg kommentar noen sinne og sikkert den siste. Lykke til og stå på, ers å godt å se at noen bloggere tørr å vise svakheter og at dere tørr i gå deres egen vei for å nå målene deres.. Har bare et ønske for den lille annet enn at den er frisk, ha i bakhodet barns personvern.. Er ikke sikkert alle liker å vokse opp på en blogg spesielt når man blir stor og skal begynne på skolen, få seg kjæreste og jobb……

    6. Gratulerer så mye! <3
      Jeg må bare si at et barn kan da være like ønsket selv om det er kommet på den "naturlige" måten! Både planlagt og uplanlagt

    7. Hvis du tenker tilbake på de gangene du tidligere har trodd at du har vært gravid og hatt “symtom” på det, merker du da en stor forskjell på de symtomen du har nå? 🙂

    8. Videoen var så fin og rørende <3 Blir fantastisk for barnet deres å se den etterhvert! Håper du får et fint og koselig svangerskap uten for mye plager. Dere går en utrolig fin tid i møte nå 🙂 <3

    9. Gratulerer så mye til begge foreldrene. Jeg har fulgt deg gjennom hele prosessen, også helt siden du startet bloggen, og dette er så rørende. Ønsker deg alt det beste i tiden fremover også. Ser frem til å følge videre i de nye fasene som venter.

    10. Anbefaler deg å lese janka polliani sitt innlegg om eksponering av barn, i kjølvann av Anna Rasmussen og hennes bekymringer om Michelle! Det du gjør nå kan definere livet til barnet ditt i så mange år videre. En ting er som baby, men når barnet er større, får sin egen identitet og er ute blant folk mer og i andre settinger enn hjemmet kan det være greit å ikke ha en internettpersonlighet allerede som liten. Hva er tankene dine omkring dette?

    11. Unner dere all verdens lykke, og vil påstå at jeg vet litt om hvordan du føler det nå. Selv måtte jeg vente i 15 år før jeg fikk barnet mitt, så husker godt den uvirkelighetsfølelsen det var da jeg endelig ble gravid. Det er en floskel, men vet du? Nå begynner den beste tiden i livet ditt! Ingenting blir det samme mer, og det å få lov til å være mor er faktisk det beste i verden. Nyt tiden nå, for fra nå av kommer den bare til å gå fortere og fortere😊

    12. Hei!! Nå ble jeg glad for og lese innleggene dine 😀 Gratulerer!!!!!!!!!!!
      Ligger her på morgenkvisten og ammer min lille nyfødte jente på 6 dager, og en ting jeg kan si er at jeg virkelig unner deg det som kommer ❤ lykke til!!!!!!!!

    13. Hvordan kan du føle seg skikkelig gravid? Hva er “skikkelig” gravid? Jeg har hatt to svangerskap og aldri følt meg annet enn gravid siden magen vokste og kjente spark men det var det…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg