1. Så vakkert! Rett og slett! Lykke til på veien videre! (PS dersom kvalmen utvikler seg til å bli definert som hyperemesis så finnes det en fantastisk støttegruppe for dette på Facebook – Hyperemesis Norge) Håper selvsagt du slipper unna det. Uansett, dette blir magisk for dere <3

    2. Å herregud! Det er noe av det fineste jeg har sett ❤
      Kan du forklare litt om hvor langt du er på vei og slik?

    3. Er veldig glad for deres vegne og endelig har det lykkes siden dere har gått gjennom den tunge perioden tiden. Ønsker dere masse lykke til og gjennom svangerskapet😊❤️

    4. Du er så nydelig Julianne!!
      Jeg blir så glad av å se dere sammen og denne videoen var virkelig rørende. Åh som jeg unner dere denne opplevelsen etter så mye håp og ønsker

    5. Gratulerer så mye. Føler meg litt dom her jeg sitter men ble rørt av dere helt på slutten av filmen. Ønsker dere alt godt videre på veien som mamma og pappa. God helg. 🙂

    6. Herregud for en fantastisk rørende film å se❤️
      Er så veldig glad på dine og ulrik sine vegne!!
      Endelig ble det deres tur etter jeg har fulgt dere sååå lenge!
      Masse lykke til videre begge to, masse å glede dere til❤️

    7. Så uvirkelig glad på deres vegne!💫 Var like nervøsen for å få vite resultatet fra forsøket som når jeg ventet på karakterer fra universitetet😂 Ganske utrolig hvor engasjert og glad man kan bli på andres vegne. Har selv to gutter og det er uten tvil den beste gaven man kan få👶🏼👦🏼. Lykke til med resten av svangerskapet🤰🏼💪🏻 Jeg heier på dere!

    8. Gratulerer så mye 😍 Er så utroig glad på deres veine! Er selv gravid, 6+0 idag, og har forløbig termin 16. oktober – bare tre dager før deg😄 Må innrømme at jeg ikkje helt skjønner hvordan det er mulig at du nesten er like langt på veg som meg, da det er fire uker sidenjeg hadde eggløsning og du hadde innsetting for 2 uker siden😅 Eller, jeg vet at det har med mensen å gjøre, men skjønner det ikke likevel skikkelig😂 Ønsker deg/dere alt godt i tiden fremmover – blir ekstra spennende å følge deg nå når vi ligger ganske likt i løpet😄

    9. Jeg gråter ikke bare litt, men en hel del, av denne videoen. Jeg er så utrolig glad på deres vegne! Dette fortjente dere virkelig <3 Jeg heier på dere!

    10. Jeg er så glad at endelig dere skal føle det. Det er det magisketiden. Selv om jeg var 17 år når jeg blei gravid, så følte jeg meg helt utrulig lykkelig med st at jeg venter baby. Så på video og gråt, at endelig du kunne se de to strekene hvilken du ville se for lenge siden❤️❤️ Masse klem fra meg og sønnen min og masse masse lykke til med hele graviditeten😍 Blir spennende å lese bloggen din videre😀😀 er så utrolig stolt av dere at dere prøvde og prøvde og aldri tok ned armene deres og fullførte drømmen deres ❣️

    11. Så rørende å se at det endelig ble et lite nurk i magen til slutt! Ønsker dere masse lykke til videre 🙂

    12. Gratulerer så mye med positiv test!! 😊
      Er så glad på deres vegne!
      Det var en utrolig rørende film å se – trillet noen tårer da vi fikk se deres reaksjon på de positive testene ❤️ Dette fortjener dere 💕

    13. Gratulerer så mye, kjære dere 🙂 Det har vært fint å se dere lykkes, da jeg sliter med det samme selv. Gyn-time på mandag, satser det blir fortgang i prosessen! Nyyyt tiden ❤️

    14. Veldig fint og få være med på denne reisen 🙂 Har vært gjennom den 8 ganger selv og følelsen med 2 streker er ubeskrivelig. Kos deg masse i svangerskapet og på veien til og bli mamma 🙂

    15. Rørende og vakkert. Gla på deres vegne. Du virker som en veldig varm og godhjertet person Julianne. Heier på dere <3

    16. Gratulerer så masse dere begge to! Vi har prøvd i snart 3 år å bli gravide og det er en tung prosess. Deres positive resultater gir meg håp. Takk for det og lykke til videre i svangerskapet! Takk for at du er så modig og snakker så åpent om noe så viktig men så vanskelig. Beste ønsker

    17. For noen nydelige mennesker dere er! Den lille eskimoen er heldig som får dere til foreldre<3 Blir ekstra gøy å følge svangerskapet fremover nå som vi er i samme båt 😀 Bare kos dere og nyt det lille vidunderet som vokser inni magen din😍

    18. Så vakkert, så rørende 😪 Kjære Julianne og Ulrik, gleder meg med dere ❤ størst av alt er kjærligheten og det å bli foreldre til et høyt ønsket barn. Gled dere til alt det som ligger foran dere, en nydelig reise 😍
      Ønsker dere all mulig hell og lykke på veien 🙏🏻
      Varm klem 😊

    19. Heihei:) har vore innom bloggen og fulgt med kor det går, og det her va en veldig rørande video. Veldig gla på dokke sine vegne, Ekje ofte man får tåre i auene av en blogg men det fikk eg no!
      Lykke til vidare 🙂

    20. Helt siden du fant ut at du ikke var gravid forrige gang har jeg bedd for deg og Ulrik at dere skulle klare det denne gangen. Jeg ble veldig glad å rørt på deres vegne når jeg fant du at dere hadde blitt gravide ☺️☺️ Jeg ble genuint glad å kjempe rørt på deres vegne, spesielt etter denne videoen hvor jeg så deres reaksjon ❤❤ Gratulerer så masse 😭❤👶🏼

    21. Dere er helt herlige! Måtte gråte litt, for en utrolig rørende video <3 Ønsker dere all lykke videre, og gratulerer igjen. PS: prøv å ikke få helt panikk om du opplever mindre blødninger! Har selv opplevd det, men lille hjertet vokser fortsatt i hulen sin 🙂

    22. Såå glad på deres vegne!! Ble helt rørt jeg😭 Dette fortjente dere virkelig!♥️ heier på dere!

    23. Kjære deg! Jeg kommenterer aldri hos deg men har følgt hele denne prosessen din å her sitter jeg som en gal å gråter, ER SÅ GLAD på deres vegne! Gratulere så masse <3 dere blir fantastiske foreldre! Fortjener virkelig all lykke <3

    24. Nydelig film!<3 Tårer i augene, og så gla på deres vegne!! Endelig blei det døkka tur!!<3<3 Døkke kjem til å bli fantastiske foreldre!:-)
      Masse lykke til framover 🙂

    25. Herregud, her triller tårene! Gratulerer så mye Julianne og Ulrik. Endelig ble det deres tur 🙂 Det er så deilig å se dere så lykkelige etter den store nedturen sist. Krysser det jeg har på at det er smooth sailing de neste 8 månedene. Klem

    26. Blir helt rørt jeg. Takk for at dere deler alt å masse lykke til i svangerskapet❤ husker selv den dagen jeg så to streker på testen❤ en helt vanvittig herlig følelse

    27. Tårene triller her jeg sitter med tvillinger i magen selv! Fantastisk video<3 Håper du får en fantastisk graviditet og nyter disse månedene!

    28. Koselig filmsnutt. Gratulerer.
      Et lite tips – musikken er litt for høy så det er vanskelig å få fatt i hva dere sier.

    29. Åååååhhh, <3 Dere stråler av lykke, og jeg strigråter av glede! æææh, noe så vakkert!
      Fy søren så fantastisk gjort av dere og dele denne veien, og forteller alt rett fra leveren!
      Masse lykke til <3 Gled deg til å kjenne bobbler i magen, som etterhvert blir tydligere og tydligere for hver dag som går. Håper du får et godt svangerskap, at dere får en velskapt baby om 9-10 mnd. og at du har lette fødsler. Jeg skal sende deg noen varme tanker, og håpe på at du er like heldig som meg!

    30. Gratulerer så mye er også! Fantastisk at det endelig ble deres tur med positiv test ❤ Jeg har er spørsmål jeg håper ikke blir tatt ille opp. Hvis det nå skulle skje at lillespiren ikke rekker med hele veien, vil dere da fortsatt bruke lykke/severin ved en senere anledning selvom denne unnfangelsen blir kalt det? Håper du forstår hva jeg spør om, og krysser selvsagt alt for at alt skal gå bra hele veien denne gang ❤❤

    31. Endelig!! Ventet på dette!! Så rørende men samtidig fantastisk filmsnutt. Jeg fikk rett å slett tårer!! <3
      Dere fortjener dette så innmari mye!!
      Lykke til veien fremover. Dette klarer dere! Nå er innmari spent om det blir jente eller gutt, eller kanskje begge deler? Uansett hva det blir så får barnet fantastiske foreldre!
      Jeg følger isåfall med, enda mere enn før! Leser kun din blogg fordi ja du er bare best og verdt å lese! 🙂

    32. Gratulerer så mye!❤️ Følelsen av positiv test er helt fantastisk! Og for min del også litt skummel da, for det betyr jo også starten på måneder (og år “forhåpentligvis”) med bekymringer. Man bærer jo på det mest dyrebare det er mulig å bære på, og jeg har selv gjennom måneder nå vært så redd for at noe skal skje med den lille. En liten trøst for meg har vært å høre at det går fint med de aller aller fleste, og jeg håper inderlig det gjør det for dere også! Nå sitter jeg her da, med DAGER igjen til termin og venter på vår lille gutt💙

    33. Ååå så glad jeg er på deres vegne! Har fulgt med på bloggen lenge og vært med å se bryllups planlegging, bryllup og ønskene om beibi. Denne videoen var så rørende at tårene trillet hos meg også. Ønsker dere virkelig alt godt og masse lykke til! Jenta eller gutten som får dere som foreldre er veldig heldig! Så ønsket <3 stor klem og alle gode ønsker

    34. Unner dere alt godt, dere fortjener virkelig dette! Den lille kommer til å få et helt fantastisk liv sammen med dere <3 Gratulerer igjen til dere begge!!

    35. Tårene triller like herlig nå som da jeg så nyheten om at du var gravid. Gratulerer så mye begge to<3 Gleder meg til å følge reisen deres videre, synes det er fantastisk modig og flott av dere å dele så mye <3 Selv var vi på ultralyd i går, og fikk vite at vi venter ei lita jente til sommeren 🙂

    36. Åå de er så fantastiske på spiren! Har vært der selv på tidlig ultralyd! Anbefaler alle barnløse å ta kontakt med dem 🙂

    37. Gratulerer så mye, Julianne (og Ulrik). Må si at du virker utrolig søt og varm, og jeg synes Ulrik er en utrolig heldig mann som har deg, du er helt nydelig fra innsiden (virker det som) som utsiden (den delen er det ingen tvil om). Det samme gjelder selvfølgelig Lykke/Severin som får deg som mamma, heldige de! Masse lykke til på veien videre! <3

    38. For en fantastisk video! Tårene triller og hormonene setter seg i hel spenn!! Er selv gravid i uke 24, og det får meg til å sette det hele i perspektiv og sette pris på denne gravititeten på en helt annen måte når jeg leser bloggen din.
      Denne gravititeten var nøye planlagt her også, og jeg synes det tok såååå lang tid når jeg ikke ble gravid på første måneden, men på tredje måneden. Heldigvis sier jeg nå, når jeg vet hvordan dere har strevd.
      Gratulerer så mye til dere begge to. <3 Gled deg til ukene fremover!
      Og jeg skal tenke slik som du - jeg skal slutte å klage over denne graviditeten, for det er faktisk et mirakel!

    39. Jeg ville bare si gratulerer, og at jeg vet du føler deg veldig trøtt og uvel nå i starten, men jeg vil råde deg til å IKKE føle på at du ikke kan klage over dine graviditetsplager, som alle andre. Du er like gravid som alle andre, og dine plager er like plagsommme som alle andre sine, så det bør ikke være sånn at du nå skal sitte å lovprise hver runde med kvalme og oppkast, bare fordi dere har jobbet ekstremt hardt for å bli gravide. Jeg har selv to uker igjen før vi får møte vår elskede lilleskatt, og jeg husker så godt den trøttheten du opplever nå. Den er helt komisk nesten, man kan sove i timesvis. Men det går over! Sov i vei og jeg gleder meg med dere!
      L

    40. Herremin for en nydelig video! Denne prosessen er ikke lett i det hele tatt. Jeg går mellom akkurat det samme sammen med min samboer. Lykke til med den lille spiren ❤❤

    41. Gratulerer såååå mye – endelig! Jeg begynte å følge bloggen din i starten av prøverørsprosessen og har blitt en fast leser siden. Jeg er selv prøverørsbarn og har allerede rukket å bli 26 år gammel. Foreldrene mine har alltid vært åpne med meg om prosessen, men å følge den på den måten du lar leserne dine følge den er veldig annerledes og kanskje ekstra spennende for meg og andre prøverørsbarn. Jeg har flere ganger lest at du ønsker at barna dine skal føle seg ekstra ønsket når de blir store nok til å forstå – og tro meg, det vil de! Jeg føler meg så priviligert og heldig, og det er en unik følelse og vite at foreldrene mine gikk gjennom så mye bare for å få meg. Jeg er sikker på at barna dine vil føle det samme, om ikke enda sterkere, med alt dette å se tilbake på. Lykke lykke til videre og jeg gleder meg masse til å følge dere videre!

    42. Ååååh! Nå rant tårene nedover kinnet …. Noe så utrolig vakkert! Gratulerer så utrolig mye med graviditeten, så glad på deres vegne <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg