VI ER I LYKKERUS!

Herreguuuuud! Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne? Dette er så stort! Tenk at jeg er gravid og tenk at Ulrik og jeg skal bli foreldre til høsten! Jeg smiler fra øre til øre her hjemme og det er kanskje ikke så rart? Drømmen om å bli gravid har tross alt vært den største drømmen jeg noen gang har hatt og nå har den gått i oppfyllelse med mannen jeg elsker. Jeg er heldig!
 
I dag er jeg 4 uker og 6 dager på vei i graviditeten og vår foreløpige termin er 19. oktober. Denne datoen vil kanskje bli justert noen dager frem eller tilbake når vi skal på rutine-ultralyden på det sykehuset jeg skal føde, men det er uansett utrolig gøy å ha noe å forholde seg til.
 
Vi fikk som mange vet positiv test på selveste valentinsdagen. Kvelden før testdagen. Det ble tre tester på rad fordi vi ikke trodde våre egne øyne. Julianne: “Jeg ser bare en strek”. Ulrik: “Jeg tror jeg ser tre streker”. Begge: “DET ER TO STREKER! Vi tar en til”.. Planen var som sagt å ta testen på onsdag morgen. Men vi bråbestemte oss for å ta testen før vi la oss i 22-tiden tirsdag kveld. Grunnen til det var at vi rett og slett var så redde for å bli skuffet at vi trodde vi ville trenge en natt sammen før Ulrik måtte forlate meg, siden han skulle på jobb.
 
Formen er helt ok. Men jeg klager ikke. Jeg skal aldri klage på denne graviditeten, sålenge den bringer oss lille Lykke eller Severin høsten 2017. Hodepine, kvalme og alt det andre: Bring it on! Jeg er klar og bare overlykkelig over alle gravidsymtomer jeg kan få. For vet dere hva? Jeg har fortsatt problemet med å tro at dette er sant. Selv etter 6 graviditetstester. Gynekologen min på Spiren sa det så fint: “Julianne, nå må du gå og kjøpe deg en bukett med tulipaner for pengene dine. Ikke sløs bort mer på dyre graviditetstester. For nå er du faktisk gravid”. Hehe!
 


 
Tusen takk for alle gratulasjoner vi har fått i dag, og ikke minst et stort TAKK for den støtten dere har gitt oss underveis i prøveperioden, som endelig er over. Håper dere vil følge reisen videre med vår lille Lykke eller Severin i magen min. Eller kanskje det er to der inne? Hvem vet❤❤
 
 
338 kommentarer
    1. Gratulerer så mye Julianne og Ulrik ! Jeg unner dere dette så kjempe masse og gleder meg til å følge dere videre ! ❤️ Nytt tiden , og gleder meg ekstra mye til å vite kjønnet 😇

    2. Venta hele går på om den va positiv eller ikke! Så gøy!
      Gratulerer så mye dette fortjener dere virkelig! Alle tunge stunder blir værdt det når man får denne gaven! Igjen gratulerer så mye, har vært kjempe morsomt å følge med på reisen deres til å bli gravid:)

    3. GRATULERER SÅ UTROLIG MYE! <3 Jeg har sittet å oppdatert både bloggen og instagrammen din siden i går morrest, jeg var så utrolig spent! Ønsker deg masse lykke til med graviditeten, nyt tiden! Gleder meg til å følge deg/dere vidre på veien 😀

    4. Gratulerer så mye til deg og Ulrik! Jeg satt og klikket meg inn på bloggen din sikkert 20 ganger igår fordi jeg var så spent på deres vegne. Er det noen som virkelig fortjener dette så er det dere <3 gleder meg til og følge graviditeten din fremover! Klem fra Silje

    5. Gratulerer så mye ❤️❤️ Blir så glad på deres vegne! Håper virkelig det blir mye baby og gravid updates framover! Det ser jeg sååå fram til! ❤️❤️

    6. Nå ble jeg skikkelig, skikkelig glad! Gratulerer så utrolig mye! Er det noen som virkelig har fortjent en positiv test, så er det dere 🙂

    7. Så fantastisk! Gratulere så masse!! Selv sitter jeg ned 20dager til termin og ligger her å kjenner lillegutt sparke i magen, du har masse å glede deg til 😀 Bare husk å lytte til kroppen og ta det med ro 😀

    8. Jeg har fulgt med på bloggen din en veldig lang stund nå, og i går gikk jeg inn på insta hvert minutt nesten! Gratulerer så inderlig masse Julianne og Ulrik! <3 <3 Severin eller Lycke er så heldig som får dere til foreldre! Masse lykke til videre nå!! <3 <3

    9. Åååh, helt fantastisk! 😀 Har lest bloggen din jevnlig, men aldri skrevet en kommentar (tror jeg). Ble helt rørt av å lese at det endelig har ordnet seg! Massemasse lykke til med graviditeten. Dere kommer til å bli noen fantastiske foreldre <3

    10. Gratulerer såååå mye!
      Jeg vil forresten anbefale å føde på Rikshospitalet. Fødte der i fjor og var storfornøyd! 😊😊

    11. For en fantastisk nyhet! Jeg våknet kl. 05 den morgenen du fortalte du skulle ta test. Lå der og tenkte på hvilken nyhet dere fikk der og da, og fikk ikke sove, hehe. Ved å være brutalt ærlig på godt og vondt har du latt oss få et innblikk i hva en slik prøveperiode dreier seg om. Jeg har vært utrolig spent på dine vegne!
      Gratulerer så mye! 🙂

    12. Gratulerer så utrulig mye!! Har vært så spent og fulgt deg lenge. Gleder meg til fortsettelsen. Hilsen ei med termin i slutten av juni.

    13. Herlighet!! Jeg er alene hjemme, og når jeg så denne overskriften, så tok jeg meg selv å heve stemmen veldig høyt !NEIII, SÅÅÅ FANTASTISK” haha!! Jeg er så lykkelig på deres vegne nå at dere aner ikke!! Jeg har gått turer hver dag og bedt for dere i de to ukene dere har ventet. Nå er bønnen svart, og jeg er så glad!! Jeg fikk virkelig tårer i øynene, og gåsehud av å lese dette!!
      Jeg vet ikke hva jeg skal si engang, får nesten lyst å si at jeg elsker dere bare fordi jeg er så lykkelig på deres vegne!
      ÅÅhhh, STOOOOOOR klem til deg og Ulrik!! Dette er det beste som har skjedd meg i dag! Dette gjorde dagen min fantastisk! Jeg tuller ikke!!
      <3 <3 <3

    14. Ååå gratulerer såå mye begge to! dette er fantastisk!, ønsker dere masse lykke til videre i svangerskapet og håper alt går bra, blir morro å følge med videre <3

    15. Gratulerer så masse Julianne og Ulrik!!! Vi er ikke så langt unna hverandre på termin da! Jeg har i begynnelsen av oktober. Jeg gleder meg til å følge deg videre i graviditeten!! Masse klem til deg!

    16. Gratulerer <3 Så fantastisk! Nå ble jeg glad! Kan bare prøve å tenke meg til hvor glade dere er. All lykke til <3

    17. Gratulere så mye 🙂 Har fulgt bloggen din lenge,så denne nyheten ble jeg veldig glad for på deres vegner 🙂 🙂

    18. Gratulerer så utrolig masse😄 Endelig!!!!
      Jeg lurer på når egget sitter hos oss😔 Satt de tilbake et eller to egg/embryo hos dere nå?
      Er så usikker på om vi skal sette 1 el 2 tilbake…
      Gratulerer så masse igjen💐✨🌸

    19. Gratulerer til dere begge ❤ dere stråler sammen og kommer til å bli 2 fantatisk foreldre .gleder meh til å følge dere på veien ❤

    20. Gratulerer!! Så glad for dere 😀 fikk selv en liten gutt i oktober i 2016, og unner ALLE som ønsker seg det det samme! Nå er han allerede 4 mnd! Neste år på denne tida har du og en på 4 mnd 🙂 utrolig morsom alder når de oppdager verden <3 håper graviditetstiden blir fin! Savner faktisk å gå gravid, ble ikke lei, har aldri følt meg så flott før - verdens koseligste vekkerklokke med de små sparkende føttene etterhvert :,D

    21. Gratulerer så utrolig mye.
      Jeg er så glad på deres vegne. Nyt tiden fremover. Jeg er sikker på at ukene vil føles som år, men plutselig er høsten her og lillespire er i armene dine. Hils Ulrik og si at jeg setter pris på at han svarer på snapchat.

    22. Gratulerer så mye!!! Kjempeglad på deres vegne!! Jeg var også en av dem som satt og oppdaterte en million ganger i går. Så gøy!! Jeg gleder meg til å følge dere videre!
      Jeg har et spm; filmet dere hele opplevelsen og reaksjonene denne gangen også? Hadde vært kjempehyggelig å se! 🙂

    23. Så gøy! Gratulerer så masse <3 19. oktober er faktisk dagen etter bursdagen min! Så det hadde jo vært supergøy om den lille bestemte seg for å komme på dagen min 😀

    24. Gratulerer så mye, dette var fantastiske nyheter!! Heia dere!! 🙂
      For ett år siden var jeg akkurat der dere er i dag. Gravid via IVF med termin 19.10.16 (men hun kom 13. oktober). Du har en fantastisk tid i vente, nyt hvert sekund!! 🙂

    25. gratulerer så mye, jeg er så glad på deres vegne! <3 jeg vil bare rose dere for hvor åpen og ærlig dere er, og at det er håp for dem som har vansker med å bli gravid på "vanlige" måten det er så herlig! Masse lykke til videre i graviditeten, gleder meg til å følge dere videre <3

    26. Gratulerer sååå mye! Dette fortjener dere virkelig <3 er gravid selv, og ønsker dere all lykke 🙂 i går tvilte jeg på at dere hadde fått positiv test, men i natt drømte jeg faktisk at dere hadde fått positiv! Haha, tenk på det 🙂 jeg er så glad på deres vegne! 🙂

    27. Hei!
      Først og fremst GRATULERER SÅÅ MYE!!!
      Jeg har ikke så mye erfaring med dette med prøverør, og er bare 21 år. Men lurer på hvordan du kan være 4 uker gravid når du satte inn 1 februar.

    28. Ble så utrolig glad og lettet da jeg for hundrende gang sjekket instagram idag! Fikk tårer i øyene av glede for dere <3 Fantastisk å se deg smile av lykke 😀 Endelig har du ønskebarnet i magen <3 Gratulerer så mye til dere begge!

    29. Gratulerer så mye til dere begge to 🙂
      Vi har slitt i 4 år og endelig er jeg selv gravid. 12 uker på vei. Så gleder meg med dere 🙂

    30. Ååååå Julianne gratulerer så mye!! Nå ble jeg skikkelig glad! Gleder meg til å følge deg videre:)

    31. Helt fantastisk! Nå ble jeg skikkelig glad på deres vegne! Gratulerer sååå mye! <3 Ser frem til å følge dere i tiden fremover!

    32. Blir så glad av å lese dette! <3 fantastisk nyhet! Gleder meg til å følge dere videre. Dere kommer til å bli fantastiske foreldre!

    33. Gratulerer så utrolig mye, kjempeglad på deres vegner, har følgt med på deg i denne prosessen du har vært igjennom, så dette var en fantastisk nyhet 😀 , igjen GRATULERER <3 <3

    34. Så glad på deres vegne, dette er så utrolig fortjent etter mange tøffe uker med venting 🙏🏻
      Nyt hvert eneste sekund på veien videre på denne fantastiske reisen, ønsker dere masse masse lykke til og gleder meg til å se magen vokse 🤰🏼❤🙏🏻

    35. Ååå, gratulerer så masse. Blir så rørt og glad på dere vegne. Måtte sjekke Instagram profilen din flere ganger i går fordi jeg var så spent. For et heldig barn som får dere som foreldre!

    36. Har fulgt deg siden du startet bloggen og nå måtte jeg legge igjen en kommentar. Gratulerer så mye og det blir så spennende å følge dere videre. Klem fra en 3 barnsmor fra Halden

    37. Gratulerer!! Jeg begynte å gråte da jeg såg nyheten på Instagram i dag 😂 Ble så rørt og glad på dine vegne.

    38. Gratulere 🙂 Så stas! Er det en mulighet for tvillinger? Jeg har tvillinger på 3.5 mnd selv (ble gravid mens vi ventet på IVF-behandling!) og det er en kombinasjon av ubeskrivelig lykke og kaos 😀

    39. GRATULERER SÅ MYE MED EN (TO) LITEN SKATT(ER) PÅ VEI♡♡ Jeg har vert sååå spent på deres veier. Endelg var det deres tur – og dere er det sååå fortjent.
      Ønsker dere alle mulig lykke til på veien, og gleder meg til å følge dere videre i graviditeten ♡♡
      Dere har så sinnsykt mye å se frem til♡♡ Har en liten skatt selv på litt over ett år, og den kjærligheten, den kan IKKE beskrives♡♡

    40. Åå, for en fantastisk nyhet! Nå ble jeg skikkelig glad, dette fortjener dere virkelig! Gratulerer såå utrolig mye ❤️❤️

    41. Åååh jeg er så glad på deres vegne!! Dette er så fortjent og jeg kjenner jeg får en gledeståre i øyekroken for dere <3
      Gratulerer så mye nok en gang! Jeg er gravid i uke 22 nå og jeg gleder meg til å følge deg videre i din graviditet! Lykke til!

    42. GRATULERER SÅ MYE TIL DERE BEGGE 2❤🙂.DET var korselig 🙂❤. Lykke til vidre i Svangerskapet

    43. Gratulerer så mye! Tittet innom bloggen og Instagram`ene deres utallige mange ganger i går, bare for å se om det var oppdatert noe. Er så glad på deres vegne! Hvis dere skulle fått to av samme kjønn, har dere flere alternativer til navn? 🙂

    44. Gratulerer så mye med det beste. Min termin er 02 oktober og jeg er åtte uker.
      Hvordan er det med fare for sa Osv når dere har brukt prøverør/ivf? Er det mindre sjangse når de velger den sterkeste svømmeren? Jeg er veldig nysgjerrig da jeg ikke vet.

    45. Okei, jeg pleier seriøst ALDRI å kommentere noen som helst blogger, men nå MÅ jeg bare. Jeg fikk frysninger over hele kroppen da jeg så instagram-posten til deg og Ulrik. Er sååå glad på deres vegne <3 <3 Jeg har håpet og håpet og krysset alt av fingre og tær for dere, og endelig er dere gravide!!! Ta det med ro, slapp av masse og lykke til videre i prosessen <3 <3 Dette fortjener dere så inderlig! Stor klem fra fast leser

    46. Masse Grattis 🙂 må likevel si jeg ble utrolig skuffa over å lese dette i VG først i stedet for på bloggen.. skuffende ovenfor oss trofaste lesere at man havner i PR-kåt-fella..hadde VIRKELIG tenkt meg om før jeg brettet meg ut i VG om at jeg var gravid før jeg var 12 uker. De fleste av oss prøvere har vel opplevd en spontanabort eller flere før tre mnd er omme.
      Men altaå, all PR er god PR rent økonomisk for deg..

    47. Gratulerer så mye 😀 Utrolig kjekt å høre, ble utrolig glad på deres vegne! Dette fortjener dere virkelig og jeg gleder meg til å følge bloggen din videre! <3

    48. Gratulerer så mye!❤ Takk for at du deler, hjelper masse å se en tørre å vise veien til ønskebarnet. Snart blir det utredning her, og håper det snart blir vår tur og!

    49. Ååååh, gratulerer SÅ mye til dere begge! Jeg har fulgt bloggen din siden før bryllupet, og gjennom hele prøvingen. Endelig fikk dere det dere har ønsket dere hele veien! Igjen, gratulerer så mye!<3

    50. Gratulerer så mye! Endelig:) Fryktet det verste da det ikke kom noen oppdatering i går. Men takk og lov at spiren satt denne gangen!
      Forresten.. den følelsen av at det er litt uvirkelig kan sitte i en stund. Jeg har i allefall fortsatt litt av den følelsen.. enda jeg sitter her 6 mnd på vei hehe.

    51. Gratulerer så mye! Helt fantastisk <3
      Da får vi gå gjennom en graviditet "sammen", jeg har termin i august. Men som du sier kan det bli flyttet på! Ååå, jeg ble så glad på deres vegne 🙂 Fantastisk!!!

    52. Gratulerer så mye, nå ble jeg virkelig glad på deres vegne, for dere har virkelig slitt og hatt en stri tørn.
      Da kommer nok Lykke og Valentin 24.oktober, de velger seg nemlig en fin dag for å gjøre gleden komplett for sine fine foreldre.
      Og så flott at du skriver at du er gravid og dere skal bli foreldre, å se ordene vi er gravid, gir meg mange pussige bilder i hodet.
      Lykke til med svangerskapet både til den gravide og gravøren

    53. Gratulerer så mye til dere begge ❤❤ håper dere skriver alle blogginnleggene om denne perioden ut i en bok. Ikke for å selge, men for minner. Lykke eller Severin vil sette pris på å lese om hvor ønsket hun/han er. Dere vil bli fantastiske foreldre, begge to ❤

    54. Gratulerer så utrolig mye begge to!! Har fulgt dere lenge, og er veldig glad for at dere endelig lykkes. Selv er jeg 14+1 i dag på “vanlig” måte, og må si at det fortsatt kjennes litt uvirkelig 🙂 Håper spiren deres klorer seg fast, og at du slipper kvalmen. For det har virkelig vært slitsomt, selv om det selvfølgelig er verdt det 🙂 Lykke til videre, gleder meg til å følge dere i svangerskapet og tiden som småbarnsforeldre!

    55. Så utrolig kjekt! Gratulerer så mye!! <3 <3 <3 Ble litt nyskjerrig, hvorfor er det slik at du er 4uker +6 dager på vei når innsettet kun var for 2 uker siden?

    56. Gratulerer sååå masse! Endelig💕 Filmet dere når du testet denne gangen også? Gleder meg til å følge dere videre i graviditeten og masse lykke til!

    57. Gratulerer:D Sitter selv høygravid, med tre uker til termin, så husker godt den følelsen positiv test gir. Lykke til og nyt det. Tiden går så fort, brått er høsten der.

    58. Sitter her med babyen i fanget og får tårer i øynene ❤💕 Gratulerer så mye, du har en magisk tid foran deg! (Eller rettere sagt, dere) Gratulerer!!

    59. Tårene mine rant når jeg så oppdateringen din på instagram!
      Er SÅ lykkelig på deres vegne <3 nyt rugetiden!
      Stor klem <3

    60. Gratulerer så mye til dere begge to👏🏻😍🤰🏼👶 Jeg var helt sikker på at det ikke gikk denne gangen heller siden det ikke ble noe oppdatering noen plass i går, så ble ekstra glad når jeg såg oppdateringen på insta i dag❤ Du har termin 1 mnd etter meg. Jeg er i uke 10 nå å teller ned til uke 12 og forhåpentligvis til kvalmen går over😷 Nyt følelsene og tanken på mirakelet i magen. Det er den største gaven vi kan få. Jeg er nesten 10 år eldre enn deg å venter min første med drømmemannen min, men jeg har 3 store barn fra før. Det føles like stort ut hver eneste gang❤ Sender deg en god klem og mange gode tanker💕

    61. Æh, glemte å spørre i forrige kommentar, haha.
      Men, filmet dere? Hadde vært sååå morsomt å sett! Om det er noe dere føler for å dele selvfølgelig 🙂 <3

    62. Gratulerer så mye til dere begge! Jeg har vært fast leser hos deg i ca to år, og jeg og min samboer har blitt gravide akkurat på samme tidspunkt som dere, vi er like langt på vei og har termin samme dag- så nå synes jeg det blir ekstra gøy å følge dere på veien:) Lykke til med alt som følger!

    63. Gratulerer så mye med graviditeten!!! Endelig! <3
      Jeg fant selv ut at jeg er gravid på mandag kveld, men fortsatte å teste tirsdag og i går før jeg endelig innså at vi faktisk skal ha barn!! Det betyr at vi har omtrent samme termin som dere, så blir spennende å følge graviditeten din 🙂
      Foreløpig er det helt surrealistisk, men det synker nok inn etterhvert! Nyt følelsen, vi har begge en spennende tid i vente!!

    64. Nå ble jeg så glad og rørt! Gratulerer så veldig veldig mye! Gleder meg til å følge deg videre 🙂

    65. Jeg kommenterer aldri på blogger, men nå klarer jeg faktisk ikke å dy meg!
      Jeg har fulgt bloggen din i laaang tid nå og har vært sinnsykt spent på resultatet. Og vet du hva; jeg fikk frysninger da jeg så bildet ditt på Instagram. GRATULERER SÅÅÅ MYE <3 Dette fortjener dere utrolig mye og selv om jeg ikke kjenner dere har jeg på følelsen av at dere kommer til å bli utrolig gode foreldre. Det virker som at dere har noen helt fantastiske personligheter, og vil gjøre alt det dere kan for å gi barnet (kanskje barna, hihi) det dere kan! Jeg heier på dere og på kjærligheten <3
      Stoooor klem fra Silje Marie!

    66. Ååå, har fulgt med på babydrømmen deres siden dere startet å prøve, og dette er virkelig en gledelig nyhet til og med for meg som ikke kjenner dere! Gratulerer så utrolig mye til dere begge! 😀

    67. Jeg gråt og gråt og gråt når jeg så bildet/videoen på instagrammen din tidligere i dag. JEG ER SÅ GLAD PÅ DERES VEGNE, herregud så dere fortjener dette.
      Men husk : det kommer sikkert til å komme endel sjalu kjerringer her i kommentarfeltet. Prøv å låse dem ute <3

    68. Gratulerer så mye!!! Har vert innom bloggen din sikkert 30 ganger i dag og i går for å sjekke, har vert så spent! Lykke til videre i graviditeten <3 ønsker dere alt godt

    69. Så gøy! Gratulerer til dere begge <3 jeg hadde en drøm faktisk, å da fikk dere jente, så jeg var sikker allerede hehe. Og ekstra morro da dere har samme termin som jeg hadde nå i oktober som var. Fikk ei lita jente den datoen 😀 lykke til <3 og kos dere masse i denne flotte tiden som gravid. Det er en fantastisk herlig følelse å bære på ett lite mirakel. Gleder meg til min neste allerede 😀

    70. Gratulerer så mye! 😀 Å få barn er det største en kan oppleve etter min mening og erfaring, så er bare å glede seg <3

    71. Gratulerer så masse, endelig!!😊 Vet hvilken deilig følelse det er og endelig se de 2 strekene etter en lang og vanskelig prøveperiode. Og at det føles uvirkelig.. tro meg, det kan vare ei stund! Er 19 uker på vei nå, og det føles fortsatt uvirkelig til tider. Hehe.. nyt følelsen og hverandre!! ❤

    72. Herregud, jeg er så sinnsykt glad på deres vegne! Så nyheten på instagram da jeg var på jobb, og jeg måtte bare fortelle kollegaen min om dette fordi jeg ble så glad! Haha! Dette unner jeg dere virkelig <3 Jeg skal gifte meg til sommeren og planen er å slutte på pilla på selveste bryllupsnatten, og jeg er veldig glad for at jeg har fått med meg hele deres reise, for nå er jeg kanskje litt mer realistisk til at det kan ta litt tid.
      Masse lykke til videre, gleder meg enormt til å følge dere videre! 😀

    73. Så fantastisk å høre! <3 Litt småsjalu siden vi selv har prøvd lenge uten hell, men er det noen jeg virkelig unner dette må det jo bli dere! Håper det klaffer for oss nå, så jeg kan plukke opp tips og triks hos deg 👌 👶

    74. Gratulerer! 🙂
      Vi fikk positiv test samme dag som innkalling til fertilitetsutredning kom i postkassa, etter 14 mnd med prøving. Foreløbig termin er 20.oktober, så det blir gøy å følge med på bloggen din fremover! Måtte begge spirene klamre seg fast 🙂

    75. FANTASTISK!! Gratulerer sååå mye til dere begge to! Endelig kom dagen med den positive testen. Utrolig glad på deres vegne! 🙂

    76. Gratulerer så mye!! Jeg sitter her med tårer i øynene, så glad på deres vegne!😍💗 Masse lykke til! Det blir spennende å følge dere videre fremover 😄

    77. Jaaaaa!!!! Så herlig!!! Gratulerer såå mye til det flotte paret! Dette unner jeg dere virkelig!!!!Ett barn som er så ønsket er virkelig vakkert!! Gratulerer så mye igjen og igjen. NÅ kan dere endelig slappe av og virkelig nyyte tiden fremover. Gleder meg til å følge dere på veien. <3

    78. Hei Julianne og Ulrik! Jeg har aldri kommentert her før nå men har fulgt bloggen din siden du startet, jeg har håpet og fulgt med lenge så jeg ville bare si gratulerer så mye❤❤ dere fortjener dette og jeg tror dere blir fantastiske foreldre!
      Klem

    79. Gratulerer så mye😄 Et spørsmål bare, du skriver at du er over 4 uker på vei, men det er vel ikke mer enn 2 uker siden innsettet. Ble dere gravid på egenhånd da?

    80. Gratulerer så mye! Ble helt rørt, dette fortjener dere så mye 🙂 Er selv 28 uker på vei, det er virkelig helt surrealistisk! Gleder meg til å følge dere på ferden 😀

    81. GRATULERER! Endelig! Jeg har gått inn på siden din flere ganger i dag for å sjekke oppdatering. Redd for hver gang du ikke hadde skrevet noe. Men hei, for en avslutning på dagen. Jeg skal følge deg!!

    82. Gratulerer så fantastisk mye til dere begge.
      Er så glad på deres vegne,selvom jeg ikke kjenner dere personlig. Vi er mange som følger dere og ønsker dere alt det beste i månedene som kommer. Skjønner godt at dere er i lykkerus. Ingenting slår følelsen av å bli gravid med den man elsker ❤️❤️❤️

    83. Ååååå kjære dere😍😍så ille gla’ på deres vegne
      Gratulerer fra farmor til 7 barnebarn❤❤❤

    84. Gratulerer masse, dere fortjener det virkelig. Det hadde vært morsomt med både en Severin og ei Lykke. Men det viktigste er en frisk baby.

    85. GRATULERER <3 Dette varmet meg langt inni hjerterota, nå kan dere endelig tenke at all den vanskelige tiden var verdt det! Nyt tiden og hverandre! Masse klemmer fra en veldig glad-på-deres-vegne leser :*

    86. Gratulerer så utrolig mye julianne og ulrik!! Har venta og gledet meg så utrolig på deres vegne!! Dere fortjener det så ❤ gleder meg til å følge videre ❤

    87. Gratulerer så masse! Dette var dagens beste nyhet!!
      Men kanskje to der inne sier du? Satte de inn to egg? Krysser fingrene for at Lykke eller Severin kommer til dere i oktober 💕
      Ang det å flytte termindato, gjør de det når dere vet befruktningsdagen/innsettingsdatoen? Det gjorde de ikke her, enda den lille var nesten 2 uker mindre enn det ivf-termin tilsa 🙂

    88. Ohh Gratulerer så mye🎉🌹
      Jeg er selv 8 uker på vei. Formen er ikke noe bra. Jeg blir innlagt i morgen tidlig for å få i meg næring.
      Ønsker dere lykke til videre⭐

    89. Gratulerer så mye! Har faktisk tenkt på deg de siste dagene, og ble nesten urolig da du ikke postet innlegget på onsdag, trodde kanskje det hadde gått som sist… Men det hadde det ikke, og det er bare helt fantastsik! Igjen – GRATULERER! 😀

    90. Gratulerer så mye! Det er like stort hver gang to streker vises, det største som kan skje spør du meg bortsett fra å få den lille på brystet første gang da.. Vet at det er delte meninger om å dele det så tidlig, men er jo alltid en sjanse for at det ikke går rette veien, men krysser fingrene for dere!

    91. Gratulerer dere! Vi begynte faktisk prøvingen samme mnd som dere og fikk tilslutt klaff i oktober. Så vi har ofte, samme uke, følt på samme håpløsheten. Uansett kjempefint at det gikk for dere denne gangen. Og velkommen i baby-2017 klubben 🎉

    92. Gratulerer så mye! Vi fikk nr 2 nå i januar, dere har mye fint å se frem til <3 masse lykke til videre 🙂

    93. Gratulerer så mye!! Endelig ble det for dere og:D Jeg skal selv ta test i morgen! Er utrolig spent, håper jeg får samma resultat som dere:D

    94. Gratulerer – Så hyggelig. Nyt tiden fremover.
      Lurer bare på en ting – Hvordan kan du si du er nesten 5 uker på vei – når det er 16 dager siden innsett?

    95. Fikk helt tårer i øynene da jeg så på din og Ulriks instagram tidligere i dag. Fy søren, så fortjent dette er!! Fantastisk glad på deres vegne <3 gleeeder meg til fortsettelsen!

    96. Jeg kjenner dere ikke i det hele tatt, men har fulgt spennende med på reisen deres. Da gladnyheten kom tok jeg faktisk til tårene.. Gratulerer så uendelig mye med graviditeten og nyt fremtiden! Jeg er så glad på deres vegne ❤️

    97. Gratulerer så mye, så kjekt 🙂 Ble dere gravide uteno pprøverør? Siden du er fire uker på vei 🙂 Uansett, så kjekt – gratulerer 🙂

    98. Gratulerer!!! Men betyr det at du ble gravid på egenhånd? Er det ikke ca to uker siden du satt inn egget? Uansett, gratulerer så mye, det fortjener dere virkelig <3

    99. Jeg kødder ikke når jeg sier det kom en tåre når jeg leste tidligere i dag at dere er blitt gravide. Gratulerer så mye med graviditeten, og nyt så mye som mulig <3

    100. Gratulerer så mye! Ventet i spenning og en gledes tåre kom da jeg så at det var positivt svar denne gang! <3 Gleder meg til å følge dere i denne perioden!

    101. I’m so pleased for you and Ulrik! I am pregnant too, but only have 3 weeks to go until I give birth! Enjoy the journey – it’s quite an experience! xxx

    102. Etter å ha oppdatert bloggen, instagram og snapchat til deg og ulrik i heeeeeele går, så må jeg si at jeg ble skikkelig lei meg når vi ikke fikk noen oppdateringer, for jeg tenkte at det ikke hadde gått.. men så i dag! Altså jeg satt på lesesalen, og oppdaterte instagram bare noen minutter etterpå – og tro det eller ei, jeg startet å gråte. Herrefred så glad jeg er!! Selvfølgelig glad på deg og Ulrik sine vegne, men jeg har hatt en skikkelig bra dag resten av dagen likevel! Føler du er skikkelig veninne, siden du faktisk legger ut alt du tenker – ikke bare det overfladiske 🙂 Jeg ønsker deg all hell og lykke, jeg gleder meg enormt til å følge deg videre <3 Supersuperstor klem fra Helene!

    103. Jeg har aldri lagt igjen en kommentar her før,ikke for at jeg ikke har hatt noe å si, men for at jeg ikke er en kommentar-jente. Men det her!!! GRATULERER så mye til dere begge. Det var virkelig en fantastisk post å komme inn til på bloggen din. Jeg ønsker dere all lykke, og det tror jeg dere får. Stor klem

    104. Wææ! Gratulerer❤😃 Jeg gikk selv inn i 3. Trimester på tirsdag, og jeg unner deg å være i like god form som meg når den tid kommer!
      Dette blir så gøy🤰

    105. Gratulere så mye, og dette var gode nyheter. Når du skal ønske babyen velkommen til verden så er min “baby” endelig 18 år og trer inn i de voksenes rekker. Oktober er en fin mnd og bli mamma på.

    106. Gratulerer!!! Åååååh så glad jeg ble på deres vegne. Dette er helt fantastisk. Jeg gleder meg sånn til å følge med på tiden fremover <3

    107. Gratulerer så mye!!
      Anbefaler forresten å føde på Rikshospitalet. Jeg fødte der i fjor og var storfornøyd! 🙂

    108. Gratulerer så masse! vi skal ha ca samtidig da, så da blir det ekstra kjekt å følge med på bloggen! 🙂

    109. Hei!
      Jeg kjenner dere ikke, men fant meg selv i å sjekke blogg og instagram mange ganger for oppdatering….hehe Da det ikke kom noen trodde jeg at det ikke hadde gått deres vei, men kjente at jeg ble skikkelig glad på deres vegne da jeg så instagram i dag. Gratulerer så mye…… 🙂

    110. Gratulerer så uendelig mye❤❤ Den største lykken i verden! Gleder meg til å følge dere fremover😍

    111. Gratulerer så mye, igjen! Jeg er kjempe spent på månedene framover! Kanskje du kunne hatt sånn ukesoppdatering? Jeg liker i hvertfall å lese dem! Stor klem fra ganske nybakt mamma selv! 😀

    112. Åååå gratulerer ❤ Filmet dere da dere testet? Kan ikke du legge ut film på YouTube om alt som foregår i hodet ditt nå?.
      Helene

    113. Gratulerer så masse til begge to!!! Endelig!! Unner dokke kun det beste, måtte alt gå bra framover<3

    114. Gratulerer såå mye begge to! Åhh, du aner ikke hvor glad jeg ble av å se instragramoppdateringen deres 😀 Nyt lykkefølelsen! Er såå glad på deres vegne <3

    115. Gratulerer så mye til dere begge to!<3 Gleder meg masse til å følge med dere videre på den spennende reisen 😀

    116. Gratulerer så mye til dere begge! Har tittet innom bloggen din en gang i uken for oppdatering, og ble så glad når jeg så denne nyheten. Sender varme tanker og lykke ænskninger om at alt skal gå bra. Og jeg syns det hadde vært veldig gøy om det ble både lille Severin og lille Lykke ❤❤❤

    117. Gratulerer så mye! Helt fantastisk!! Lykke til med svangerskapet!

    118. Jeg er ikke en person som pleier å kommentere på blogger, tror faktisk dette er første gang jeg gjør det, men jeg ble bare så vanvittig glad for at det gikk deres vei denne gangen! Gratulerer så mye og lykke til med graviditeten ❤ Blir kjempespennende å følge dere videre. Stor klem❤

    119. Hei, ikke fast leser men skjekker bloggen din i ny og ne og vil bare si at dette faktisk gjord meg veldig glad!!!!!! gratulerer så mye

    120. Jeg er så glad på deres vegne, at jeg faktisk måtte felle en tåre. Hurra! Endelig to streker :-)) jeg gleder meg sååå masse til å følge dere videre gjennom graviditeten her på bloggen!

    121. Gratulere så masse. Graviditet er noe av det mest fantastiske du kan oppleve! ❤ For å ikke snakke om spenningen det er den dagen du kommer på sykehuset å skal føde ❤ Kjempe koselig. Dere har flotte måneder og år foran dere ❤ Masse lykke til!

    122. Gratulerer! Her ble det jammen også to streker igår! Jeg tok jo “bare” 4 da, for å være sikker 😂

    123. Gratulerer!! Gi blaffen i dem som driver skremselspropaganda som : “Hvordan tør du/dere være så sikker på at et går bra?” FYSJ!! Det er så ufint og stygt at det ikke ligner NOE, og det handler BARE om den/de som gjør det – IKKE om dere!!! En delt glede er en større glede! Så moro at det lyktes på andre forsøk!!!! Igjen : Gratulerer!!!! 😀

    124. Wææææ! Gurimalla så fantastisk!! Unner dere virkelig dette! Dere kommer til å bli fantastiske foreldre, og ønsker dere all mulig lykke og hell på veien <3

    125. Gratulerer SÅ mye! Vet hvor etterlengtet dette har vært, så all mulig lykke til videre fremover! Dette blir gøy 😀
      Masse klemmer til dere <3

    126. Gratulerer Julianne og Ulrik! Fantastiske nyheter❤️
      Lykke til, nå er det bare 8mnd igjen til dere har en baby i hendene. Livet blir aldri det samme igjen. <3

    127. Gratulerer så mye, har tenkt mye på dere de siste dagene men hadde på følelsen at dere skulle klare det denne gangen. Dere blir fantastiske foreldre❤

    128. GRATULERER SÅ MYE med den lille spiren i magen! 😀 Jeg er så utrolig glad på deres vegne og gleder meg til å følge dere videre på den spennende veien! Jeg har selv ei datter på 2,5år og vi har prøvd i 8 mnd på nr.2. I mellomtiden er det morsomt å følge dere, så håper jeg du kan drysse litt spirestøv på oss som fortsatt er prøvere 😉 Vi er mange som heier på dere <3

    129. Gratulerer🎉 Så glad på deres vegne✨🎈 Men over 4 uker på vei allerede? Satt du ikke inn befruktet egg for 2 uker siden?
      Uansett, stor klem!

    130. Gratulerer så mye til dere begge to!! 😀 håper du får et svangerskap som er fylt med masse glede og lite plager! Vi har termin kun 2 uker fra hverandre. Blir spennende å følge med på bloggen fremover

    131. Gratulerer så mye til dere herlige mennesker! Jeg ble så glad på deres vegne at jeg gråt gledestårer da jeg så minivideoen på instagram. Jeg skal følge dere hver dag <3

    132. Åååå ble glad nå! 😀 Smiler fra øre til øre for dere 🙂 Er skikkelig godt å vite at Det gikk sånn. Og fortsatt modig av deg og dere å dele dette. Det er ikke alle som ville turt å la noen følge seg så tett. Jeg synes det er en fin ting som kanskje bringer litt håp og glede til andre prøvere.
      Kos dere masse med dette! 🙂

    133. Gratulerer såååå mye!! Endelig ❤ Jeg har termin i begynnelsen av august, så vi er ikke så altfor langt fra hverandre! Gleder meg til å følge bloggen videre 😊

    134. Nå ble jeg gla! Gratulerer så mye til dere begge! Utrolig tøff prosess dere har vært igjennom. Men det lønte seg heldigvis til slutt:-D Beundrer ærligheten, positivteten og styrken deres! Stor klem:)

    135. ENDELIG! Gratulerer så mye til dere begge to, og håper tiden fremover blir helt fantastisk 🙂 Nyt dagene!

    136. Nå måtte jeg både gråte og le av glede! Gratulerer så mye, Julianne og Ulrik! Dette er helt fantastisk og jeg er så glad på deres vegne <3

    137. Gratulerer så mye! 🍼😁😁😃😀💃🏻🌷💐🎈 så koselig at det gikk i boks! Har fulgt bloggen din de siste mnd å håpa på at det skulle gå deres vei! 😁😀

    138. Datteren min på 3 så bekymret på meg, la den lille hånden sin på ansiktet mitt og sa “men mamma, går det bra med deg? Hvorfor gråter du?” da jeg så oppdateringen deres på Instagram <3 Jeg var raskt ute med å fortelle at jeg var så innmari glad, fordi noen som hadde ønsket seg en liten gutt- eller jentebaby endelig fikk en baby i magen. Da falt den lille jenta mi også en liten tåre, og spurte om jeg ble så glad da jeg fikk vite at hun lå i min mage <3
      GRATULERER så mye - nok en gang! Stor klem til dere begge! <3

    139. Sååå koselig å lese den FANTASTISKE Nyheten♡ Masse lykke til med graviditeten♡ Vi tok også en test den 14.februar, som også var posetiv♡ Kanskje vi får på samme dag? 😉 Kos dere masse♡ God klem

    140. Gratulerer!! Har fulgt spent med i lang tid nå!
      Til dere som spør. Man teller uker fra siste mens dag. Ja embryoet ble lagt inn for 2 uker siden, men man teller alltid uker fra siste mens dag 🙂 🌷🌷

    141. så glad på dine vegne 🙂 beklager for den karma kommentaren for noen uker siden, den var unødvendig! ønsker deg all lykke i svangerskapet ditt !

    142. Hei.
      Gratulerer så mye!
      Jeg bare lurer på en ting, siden dere satt inn forsøk to for to uker siden, og du er fire uker på vei. Betyr det at du ble gravid “av deg selv” eller fra forrige forsøk?

    143. GRATULERER såååååå mye <3 Er så glad på deres vegne og gleder meg til å følge dere videre 🙂
      Gode klemmer fra Lena

    144. Jeg fikk virkelig en ekte lykkefølelse inni meg da jeg så bilde du postet på instagram. Har vært så morsomt og ikke minst inspirerende å følge deg gjennom dette. Etter dette har jeg fått en skikkelig tro på positivitet! Jeg har hele tiden tenkt og undret på åssen du har turt å være så positiv rundt noe som faktisk aldi kunne skjedd. Det er virkelig inspirerende. Måtte dere nyte dette så vanvittig mye! Må bare si gratulerer igjen og at jeg gleder meg til å følge deg videre 🙂
      Stooor klem

    145. Gratulerer så mye! kjenner meg utrolig godt igjen indet du sier! Tenk, noe så “naturlig” skal være så vanskelig! Unner dere alt godt fremover! Og dette her fikser du så lett som bare det… det du har vært igjennom er 1000 ganger værre en det som vil komme deg imøte! Nyyyt hver dag❤❤❤

    146. Gratulerer så masse!! Ble så glad på deres vegne! Er selv gravid i uke 17 så gleder masse til å følge deg fremover! Takk for at du har delt så masse. Det setter jeg pris på. Klem 💙💖

    147. Hurra! Og gratulerer til dere begge. Jeg er også 4+6 i dag, så det gjør det bare ekstra spesielt å følge deg. Lykke til på ferden.

    148. Oh fyfader!!!
      Jeg er så glaad det er helt utrolig, dette er helt fantastisk jeg føler at tårene presser på jeg mener det. Jeg er så altfor glad på dine vegne, jeg gleder meg så utrolig mye å være gjennom sammen med deg i denne graviditeten. Og møte Lykke eller Severin, dette er en beste beskjeden jeg kunne fått helt seriøst liksom. Jeg ønsker dere aboslutt alt det beste!

    149. SÅ glad på deres vegne <3 ENDELIG !
      GLED dere OG nyt graviditeten... Det er en magisk gave å gå gravid, og enda mer magisk er det å føde og møte den lille. SÅ glad på deres vegne <3 <3

    150. Gratulerer så masse til dere begge! ❤️️ ble så glad og rørt når den gode nyheten kom! ønsker dere alt godt og gleder meg til fortsettelsen☺️☺️

    151. Så fantastisk! Gratulerer så mye Julianne og Ulrik. Virkelig glad på deres vegne❤️ Gleder meg til å følge dere videre.

    152. Jeg laga insta-konto kun for å følge med hvordan det gikk siden det uansett hvordan det gikk skulle komme på insta først! Når nyheten endelig kom så var det en fantastisk nyhet 😊❤️❤️❤️ Gratulerer så mye til dere begge, dere kommer til og bli fantastiske foreldre ❤️😊 Gleder meg til å følge med videre❤️💙

    153. For en fantastisk NYHET 🙂 Jeg som alle andre var nok like spent på resultatet. Gratulerer så masse til dere begge. Ønsker dere masse lykke til videre og håper du får et flott svangerskap.

    154. Jeg fikk frysninger når jeg leste dette. Er såå glad på deres vegne! GRATULERER SÅ MYE BEGGE TO <3

    155. Gratulere så uendelig mye til dere begge Julianne og Ulrik, dette var bare helt fantastisk å lese <3
      Jeg har selv termin om litt over 2 mnd og det er helt utrolig å kjenne hvordan sønnen vår vokser hver dag, gled deg masse og del alle dine følelser med Ulrik 🙂

    156. ENDELIIIG! <3 For en fin beskjed for dere, helt enig i at du må bruke pengene på blomster! Alt årner seg for snille piker til slutt! Gratulere så mye begge to! Gleder meg masse til og se og høre hvordan det går videre med dere! 😀

    157. GRATULERER! ENDELIG! Er så utrolig glad på deres vegne! <3 Dere kommer til å bli noen fantastiske foreldre!

    158. HURRRAAAA og gratulerer så utrolig mye med en liten en på vei! Endelig 🙂
      Den som venter på noe godt…

    159. Åå, gratulerer så mye!! Ble så så rørt når jeg fant det ut at det var vanskelig å holde tårene tilbake. Vet hvor lenge dere har ventet, og hvor letta og glade dere er nå. Masse lykke til med svangerskapet! Dere kommer til å bli fantastiske foreldre❤❤

    160. Fantastiske nyheter, men jeg håper du også tenker over at det fortsatt kan skje ting når du er så tidlig i svangerskapet..

    161. Gratulerer så mye! 😀
      Jeg vil bare si at du også absolutt får lov til å klage..! Det er ikke alltid kjempegøy eller herlig å gå gravid, og selvom barnet virkelig er ønsket, kan man bli deprimert, sliten og lei. Alle svangerskap er forskjellige, og noen er virkelig tøffe. Man kan kjenne på at man er kvalm hele tiden, man kan føle seg hjelpesløs når man ikke får trent som man gjorde før, eller man får strekkmerker steder man ikke var forberedt på. Å gå opp en trapp kan føles umulig, og når man er høygravid melder ryggsmertene seg, som ikke gir seg om man står, sitter eller ligger. Altså; det som gjør det fint å være gravid er forventningene man går rundt med, og det å kunne kjøpe små og større ting til babyen man så veldig venter på. Det å i seg selv være gravid er egentlig ikke sånn superstas. 🙂
      Det er lov å si at man er sliten og det er lov å klage. Skal du ha en åpen og ærlig blogg der man får være med på både oppturer og nedturer, er det jo også et poeng å ikke legge skjul på utfordringene? =)

    162. Så fantastisk flotte nyheter. Gratulerer begge to. Det har vore spennande å følgje med dokke og prøvinga, og som nybakt mamma til nummer to( julaften) kan eg berre sei at dokke kan glede dokke masse. Det er ubeskriveleg å få sitt eige barn. Lykke til vidare:) Springerinne

    163. Gratulerer så mye! Fantastisk nyhet etter å ha fulgt med på bloggen din gjennom denne tiden. Lenge leve kjærligheten, dere kommer til å bli fantastiske foreldre du og Ulrik ❤️👶

    164. Hurra! Og gratulerer 😍 For en heldig baby som får komme til så fine foreldre! Så glad på deres vegne! 👏 Ønsker dere all lykke fremover!

    165. Ah! Jeg er så GLAD på deres vegne! Kjente nesten tårene presse på Når jeg så overskriften på nettavisen ❤dette fortjener dere og jeg ønsker dere alt det beste på denne reisen mot å bli foreldre ! Helt fantastisk !

    166. Gratulere så mye! Så deilig å lese at det endelig løsnet ❤
      Uke 8 her, så termin 7. oktober 😍🙌🏻

    167. Vi er to jenter som har fulgt deg lenge på bloggen, men har aldri kommentert. Herlighet som vi har ønsket at dere skulle fått dette til, og vi er så glade på deres vegne. Håper det blir akkurat slik dere har ønsket dere og at dere til slutt får ei lita Lykke eller en Severin. Ønsker dere masse lykke til og nyt tiden framover.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg