DEN OFFISIELLE FIFTY SHADES OF GREY-KOLLEKSJONEN

Annonse

Happy Valentine‘ s day, alle sammen! Håper dere har fått litt ekstra oppmerksomhet på denne romantiske dagen. Eller kanskje dere har noe godt i vente? Dagen er ennå ung.. Ulrik kommer ikke hjem før i kveld, derfor skal jeg først feire dagen med dere leserne mine ved å dele et spennende tilbud fra den fascinerende filmen “Fifty Shades Darker”. Jeg så som sagt filmen på kino med jentene forrige fredag og må innrømme at jeg likte den skikkelig godt, spesielt de forførende scenene, musikken og ikke minst leketøyet som du nå kan få tak i til deg og din kjære!

Med rabattkoden: “DARKER2017” får du 30% rabatt på hele Fifty Shades of Grey-kolleksjonen her!

P.s. Tilbudet gjelder fra 14/2 til og med 17/2 ♥

Komdomeriet fører nemlig den offisielle Fifty Shades of Grey-kolleksjonen og dette er en kolleksjon som jeg virkelig anbefaler dere å sjekke ut. Med dette pirrende leketøyet kan du og partneren din bli inspirert, la fantastiene bli til virkelighet og nyte hverandre i ekte Fifty Shades-stil. Jeg bare elsker hvordan filmen ufarliggjør sexleketøy! Play like Grey, du også 😉




For de av dere som synes det er kleint å handle på Kondomeriet, så vil jeg igjen få si at dette er den mest diskret handelen du kan gjennomføre. Hos Kondomeriet handler du alltid sikkert, trygt og anonymt. Esken jeg hentet på posten til dette innlegget var ikke merket med noe sjenerende reklame, og det er sikkert greit å vite for deg som liker å være mer privat enn meg.

Du mottar heller ingen reklame i ettertid, dersom du ikke selv melder deg på nyhetsbrev. Alle personopplysningene som lagres i deres database blir holdt fortrolig, altså ikke solgt videre til en tredjepart. I tillegg har de ansatte i Kondomeriet AS taushetsplikt, også etter arbeidforholdets slutt. 

… Derfor synes jeg vi alle skal senke skuldrene, slippe fantasien løs og utforske de spennende sexleketøyene fra den fascinerede filmen HER!

6 kommentarer
    1. Det er så gøy å se en blogger som snakker om, og anbefaler sexleketøy! Stor tommel opp for det 😀

    2. Jeg er sååå spent på i morgen! Håper at den er positiv denne gangen <3 Når vil du dele resultatet uansett hva det blir? Blir det en ny video?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg