KLAR FOR JENTEKVELD!

Endelig fredag og helg! Denne fredagskvelden har jeg ventet på lenge, for om bare en time skal jeg på kino og ut å spise med jentene. Herlighet, nå er det lenge siden jeg har vært ute og kost meg på denne måten i helgene. Jeg er jo nesten bare hjemme foran Tv-en i helgene for tiden og det blir fort kjedelig i lengden. Derfor gleder jeg meg skikkelig! Jeg skal jo bare drikke brus i kveld, men det er noe med disse jentekveldene som gir meg skikkelig masse god energi og DET trenger jeg nå til de siste dagene av rugeperioden ♥

Filmen vi skal se er selvfølgelig FIFTY SHADES DARKER. Etter kinoen går turen videre til “Tatakii”, som er gamle “Nodee” på Majorstuen. Der blir det både forrett, hovedrett og dessert på meg, kjenner jeg. Hehe! Jeg pleier å stå over desserten når jeg drikker alkohol, både fordi det ikke frister og fordi jeg pleier å spare meg for de kaloriene der. Men nå som jeg ikke drikker kan jeg unne meg litt ekstra søtsaker for å veie opp for de kaloriene “jeg går glipp av” både på restauranten og på kinoen. Hehe! God tanke, ikke sant?

Ulrik har vært på jobb i hele dag og kommer ikke hjem før senere i kveld, så jeg håper at han kan hente meg.. Hint hint (jeg regner med at han leser dette). Følg meg gjerne på Snapchat i kveld om du vil. Jeg lover å oppdatere mye –> @pilotfrue



 

12 kommentarer
    1. Kos deg masse ikveld Julianne, det fortjener du.
      Krysser fingrene for dere og håper rugingen denne gangen resulterer i en novemberbaby ❤

    2. Så flink du er til og finne på ting i denne venteperioden:) Jeg isolerte meg helt når vi holdt på med denne karusellen.. Vi hadde veldig mange forsøk, så jeg var ganske deprimert i den perioden også da:( Jeg var veldig lukket om det også, var kun arbeidsgiver, foreldre og søsken og et par av de nærmeste vennene våre som visste om hva som foregikk.. Du er flink, for ser jo at det må være mye bedre slik som dere gjør det:) vi holdt på i 8 år med denne karusellen, men hadde opptil 1 års pause for det tok så hardt på både fysisk og psykisk.. Faktisk gikk det så langt at forholdet vårt gikk i stykker:( Vi sørget på forskjellige måter og taklet det ulikt og var ikkje så flinke og snakke om det sammen heller.. Hadde jo aldri trodd det skulle ta så lang tid liksom! Dessuten hadde mannen min et barn fra før, og det var veldig vanskelig for meg, selv om jeg var glad i den lille gutten selvfølgelig.. Men når alt var helt på bunnen, bestemte vi oss for og satse for fullt og ALDRI gi opp drømmen om og få et barn sammen! Så etter utallige prøverørsforsøk lykkest vi endelig vi også:) Har idag 2 barn sammen:)❤️ Masse lykke til begge to. Jeg VET dere kommer til og lykkes med babydrømmen deres.❤️❤️❤️

    3. Så bare ikke helt poenget med at du nevnte at du dropper dessert om du drikker alkohol – pga kaloriene. Greit at du gjør det sånn, men tenk på hva du publiserer (og hvordan du påvirker) mtp de som leser! Du

    4. Så fotogen du er! Du tar sikkert ikke bare ett bilde, men du tar deg veldig godt ut 🙂
      Håper du er like fin på de “vanlige” familiebildene og, jeg holder meg bak kameraet 😀
      Håper det er en spire i magen, krysser fingre og tær 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg