BILDEDRYSS FRA VÅR NYE STUE

Inneholder annonselenker

Jeg merker at jeg er skikkelig sulten på interiør og forandringer her hjemme for tiden. Det kommer i perioder og nå som jeg naturligvis er mye hjemme blir fokuset på hus og hjem størst, ikke klær og vesker som ellers. Hehe! Før jul malte vi som dere vet både stuen og kjøkkenet mørkt. Vi var begge lei av alle de hvite veggene i denne etasjen og ønsket oss først av alt en lunere oppholdsplass, noe vi definitivt har fått. Både Ulrik og jeg er utrolig fornøyde med det vågale valget og alt det mørke har absolutt gitt mersmak. Jeg ser for meg at soverommet (vårt neste prosjekt) også får en mørkere farge. Fargen vi gikk for i stuen og på kjøkkenet heter forresten “Oslo” fra Flugger (ikke sponset). 

Jeg har blitt helt dilla på kombinasjonen blått, brunt og kobber/gull. I tillegg synes jeg det er veldig fint å blande inn sølv, sort, beige og grått. Jeg er også stor tilhenger av å mikse dyre ting og litt rimeligere ting sammen når det gjelder interiør. Resultatet av alt dette ser dere på bildedrysset under..





(Annonselenker) Puff i blå her/ Vase i blå her/ Skål i blå her/ bordlampe i messing her

Nå ser jeg etter en krukke i kobber til oliventreet i stuen som jeg nylig fikk av mamma. I tillegg venter jeg på en stålampe i kobber fra Ellos som skal stå ved siden av treet. Kom gjerne med tips til hvor jeg kan finne store krukker. Jeg venter også på et par andre ting til fra Ellos, blant annet disse lyslyktene i gull som skal pynte opp spisestuebordet og denne fine aviskurven i gull som jeg skal fylle med herlige interiørblader og sette på det sorte lille hjørnebordet ved puffen i stuen.

Neste innkjøp blir et fargerikt pledd fra Missoni som jeg har siklet på i evigheter og kanskje et annet pledd fra Jonathan Adler. Vi får se.. Jeg ønsker meg også en pute til i hver sofa med noe fargerikt mønster eller blomster i litt freshe farger. Jeg har sett noen pynteputer fra Missoni som jeg liker, men her er planen å finne noe litt rimeligere så jeg får bare fortsette å lete. Har dere noen tips?

63 kommentarer

Siste innlegg