TANTE JULIANNE OG LILLEGUTT

Hei, dere! Jeg er som dere ser barnevakt for lillegutt i dag igjen. Vi har kost oss med pannekaker til lunsj, pizza Grandiosa til middag og Kinder Maxi til dessert mellom all lekingen. Mmm! Det er altså ingen blåmandag her i huset, men det skal det heller ikke være med tante på besøk. Med rollen som tante har jeg lov til å skjemme han bort litt og det utnytter jeg til det fulle, spesielt når foreldrene ikke er tilstedet. Hehe!
 
Her er to små snutter fra dagen i dag. Det spørs hva mamma sier om at vi leker og herjer i garderoben hennes, men vi tar sjansen..
 
 
fp55UY4xZ4Y
 
 
21 kommentarer
    1. Det er fint at du liker å tilbringe tid med dine unge slektninger, men husk at du gjør dem en bjørnetjeneste når du forer dem med godteri. Jeg er selv mamma til tre, og noe av det mest triste for meg er at jeg nesten aldri kan gi mine barn noe godt fordi alle andre gjør det. Pannekaker i bhg, bursdag på søndag, tante som forer dem med sjokolade på mandag… Bare en tanke til deg.

    2. Hvem i alle dager sier hun forer ungen med sjokolade? Hun skriver ikke at hunngav en hel kartong.
      Blir helt matt av alle goodie two shots som ikke klarer annet enn å gi kritikk uansett hva andre gjør.
      Som mor og bonus mamma ser jeg ikke noen problem med en kunder maxi.

    3. for en skjønn liten gutt. han ser litt utenlandsk ut med de mørke trekkene sine. er faren utenlandsk?

    4. For en nydelig gutt!!! Så sjarmeranes:) Ser ut som du e en veldig fin tante, heldig gutt og heldig tante:)

    5. Like søte begge to 😀 Lov å kose seg litt ekstra når man er sammen med tante 😀
      Hvor i Asker bor søsteren din? Må ikke svare altså, bare nysgjerrig siden jeg også bor i Asker 🙂
      Ha en nydelig uke, Julianne! 🙂

    6. Det var dagens vits fra Vendela..
      For en nydelig liten gutt 😍
      Du kommer til å bli en fantastisk mamma ❤️

    7. Åh, han ligner på en liten sjarmør jeg kjenner. Trodde først det var han, fordi de er så like, hehe. Og du kommer til å bli en fantastisk mor etter å ha sett disse klippene, så varm, kjærlig og omtenksom som du er, det er ikke rart slike små minier elsker deg, hadde jeg vært mini, hadde jeg smeltet av å se det herlige smilet ditt <3 Ikke alle som er like flinke med barn, noen bare har det naturlig og det har du definitivt <3

    8. Hei Julianne 😊
      Jeg er litt nysgjerrig på din siste innsetting 🙂 Merker du noe annerledes denne gangen? Hva med bivirkninger?
      Jeg er i samme situasjon som deg, og er også på runde to nå etter mislykket forsøk i november… Skal også teste samme dag som deg 😉

    9. Jeg føler litt du la ut dette for å bevise du blir en god mor? Jeg syns ikke videoen var noe spennende, eller ga noe mening. Det var mer som et skryteinnlegg at du kommer til å bli en fantastisk mor, ifølge deg selv. Ikke for å være frekk eller noe, men det var slik dette innlegget påvirket meg. Beklager hvis du tar det ille; du ville blitt en god mor, men du trenger ikke prøve å bevise det til noen på den måten…

    10. Herregud, det er så trist at det fortsatt finnes et behov for å kommentere anonyme, mindre hyggelige kommentarer, når vi lever i 2017. Trodde virkelig vi var kommet lenger.
      Når skal vi slutte å kritisere hverandre? (Nei “Vendela” din kommentar er ikke konstruktiv). Når skal vi slutte å kommentere stygge ting om andre? Når skal vi slutte å kommentere dritt KUN for å dra en annen person ned? Når skal vi slutte å føle et behov i det hele tatt for å dra en annen person ned? Når skal vi slutte å kommentere fordi vi “tror vi vet bedre” enn en blogger? Nå skriver jeg ikke dette kun som en kommentar til “Vendela” og de andre som kommer med mindre hyggelige kommentarer akkurat på dette innlegget, men jeg har et inntrykk av at det ikke finnes et eneste innlegg på denne bloggen hvor det ikke ligger en småstygg kommentar i tilhørende kommentarfelt.
      Det er så trist. Det skal sies at jeg har på følelsen av at dere som alltid må kommentere noe negativt lider av et kraftig tilfelle misunnelse. Noe jeg også håper, for jeg kan virkelig ikke se at det kan finnes en annen grunn til å ta seg tid til å skrive noe stygt til et annet menneske. Det finnes kommentarer på denne bloggen som er direkte personangrep, som går på både væremåte, personlighet og utseende. Er det så kult egentlig? Nei. Sitter dere igjen med en god følelse etter å ha rakket ned på et annet menneske i et kommentarfelt på en blogg på internett uten å bruke deres eget navn? Føler dere at dere har gjort noe bra da? Det håper jeg virkelig ikke. OG – ikke minst – jeg håper virkelig ikke noen av dere kommentatorer har barn. For hvordan skal det gå med denne verden om dere skal være noen å se opp til? Jeg vet sannelig ikke. Om dere så noen gang får barn, så håper jeg dere har endret tankegang. Så får vi se da, hvilken uggen følelse dere får i magen den dagen sønn eller datter gråter og har det vondt fordi de har fått en ekkel kommentar slengt etter seg. Takk for meg.
      Og du, Julianne. Du kommer til å bli en fantastisk mor en dag.

    11. Heia! Ville bare komme med en biiiitteliten
      Kommentar.. synes du ser annerledes ut i ansiktet.
      Høres det teit ut? Haha sorry.. mente bare at
      Du hadde litt sånn gravidansikt? Klarer ikke helt
      Og sette ord på det jeg mener.. og det kan jo være
      Medisinene som gjør det med deg og 🙂
      Men krysser fingrer og tær for at jeg har rett og
      At det spirer og gror noe kjekt i magehuset ditt nå..
      Masse lykke til..
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg