GAVETIPS TIL VALENTINSDAGEN

Annonse

I dag er det bare 9 dager igjen til Valentine’s day! Har du husket å kjøpe gave til din kjære? Jeg regner med at de aller fleste ikke har gjort det ennå. Det har i hvert fall ikke jeg, men jeg har mange gode og romantiske tips på lager og vil dele de beste med dere. I dette innlegget finner du derfor tips til aktiviteter og ting som du kan gi bort til noen du er glad i på kjærlighetens store dag. Alt etter hva som passer for din lommebok og hva som passer til den heldige. Kanskje dere skal dele gaven i år?


(Silkemorgenkåpe, body og nattmaske fra MyMuse.no)

Sjokoladesmaking eller tapaskurs

Jeg anbefaler sjokoladesmaking til han eller henne som er veldig glad i søtt og spesielt i sjokolade. Her får du smake på rene sjokoladesorter og trøfler. Mens du smaker lærer du om sjokoladens historie og fremstilling. Du lærer også hva kakaoprosenten gjør med smaken. Denne opplevelsen kan gis bort alene eller legges opp som en date sammen med en du er glad i. Kun 390,- per persjon. Les mer om sjokoladesmaking her!

Jeg anbefaler tapaskurs som en fin paraktivitet for to personer eller flere. Hva med en dobbel date med et vennepar? På tapaskurs får dere mulighet til å lære å lage mange herlige tapasretter sammen. Det blir en kveld med mye inspirasjon, nydelige smaker og hyggelige mennesker. En perfekt gave til typiske livsnytere!

Tapas kan lages i uendelige varianter og er perfekt når man skal underholde gjester hjemme. På dette kurset lærer dere hvordan man setter sammen deilige smaker og hvordan man bruker riktig teknikk for å lage perfekt tapas. Les mer om tapaskurs her!

P.s. Hos YouWish får du alltid lynrask levering, personlig hilsen, 14 dagers full returett og 1 års gratis bytterett.

Følg YouWish på Facebook her for flere gode forslag til opplevelsesgaver!

Floating– en snarvei til dyp avspenning:

Jeg anbefaler floating til han eller henne som trenger en liten “miniferie” fra hverdagen og alt stress. Hvem ønsker seg vel ikke det? Hehe!

Floating er en unik opplevelse, og beskrives som en snarvei til dyp avspenning. Der meditasjon og yoga krever at du lærer deg visse teknikker, er det her bare legge deg ned og flyte inn i total avslapning. Prinsippet er enkelt. Du legger deg i høykonsentrert saltvann som gjør at du flyter. Vannet holder kroppstemperatur og etter kort tid kjennes det som om du svever! Når du i tillegg ligger i et lydtett rom hvor det er mulig å få det helt mørkt, avsondret fra all ytre stimuli, får både hjerne og muskler optimal hvile.

Kjøp gavekort på Floating her!

I tillegg til Floating tilbyr Bare Flyt også massasje, noe vi alle elsker. En komibasjon av floating og massasje er den perfekte valentinsgaven å gi bort til både gutter og jenter. Jeg vil trekke frem parfloat som en av de mest behagelige valentinsgavene du kan dele med din kjære i år.

På Bare Flyt selger de naturlige og håndlagde hud- og velværeprodukter i fine gaveesker. Alle produktene er 100% naturlige og håndlaget i Oslo av Neven. Du finner de i Stockfleths gate 51 i Oslo. Lokalene ligger plassert i krysset mellom Stockfleths gate og Pontoppidans gate.

Følg Bare Flyt på Facebook for mer info om Floating og massasje her!

Sjokoladefondy-sett eller en hjerteformet varmepute:

Jeg anbefaler sjokoladefondy-settet fra CoolStuff til ALLE? Hehe! Det er skikkelig hyggelig å ha dette settet til den perfekte kjærestekvelden eller til en kveld med jentene hjemme. Hva med å bestille dette sjokoladefondy-settet nå, slik at du rekker å stelle i stand en romantisk date på selveste valentinsdagen? Åh! Da hadde jeg blitt glad om Ulrik overrasket meg med levende lys, god mat og sjokoladefondy til dessert med alle de fruktene han vet at jeg liker!

Jeg anbefaler den hjerteformede varmeputen til både jenter og gutter egentlig. Den er kjempedeilig å ha nå om vinteren og spesielt deilig for oss jenter med mensensmerter eller oss prøvere med mye ubehag nederst i magen. Varmeputen er en omtenksom og nyttig gave som jeg er sikker på at de fleste jenter, damer, gutter og menn setter pris på <3

Følg CoolStuff på Facebook her for flere geniale gavetips til Valentinsdagen!

De har sinnsykt mye kule ting i nettbutikken sin. Den er virkelig verdt et besøk! Jeg anbefaler å ta en titt i forhold til morsdag også.. På Coolstuff.no finner du nemlig gaver til enhver anledning 🙂

Happybox:

Jeg anbefaler Happybox til alle jenter. Hvem vil vel ikke ha en nydelig boks full av masse digge skjønnhetsprodukter? Jeg kjenner ingen som ikke hadde blitt glad for denne herlige boksen!

Det som er så bra med å gi bort Happybox i gave er at du gir så mye mer enn hva du faktisk betaler. Du betaler kun 489,- for produktene som har en verdi på minst 1500,-

I dag får du til og med hele 50% rabatt på din Happybox her!

Innholdet i månedes Happybox ser du på første bildet under til venstre. Hvis jeg skal velge 3 av produktene som jeg likte denne måneden, må det være ansiktmasken fra Skin Technologles, parfymeesken med 14 forskjellige dufter fra Commo (spesielt duften “Luna”) og hårproduktene. Ops, det ble visst 4. Hehe! Det betyr vel bare at jeg er super happy med min Happybox!

Følg Happybox på Facebook for sneak peaks, konkurranser og flere omtaler her!


Eksklusivt undertøy eller en elegant body:

Jeg anbefaler undertøy fra MyMuse til alle jenter som er glad fint undertøy. Eksklusivt undertøy er den perfekte kjærlighetsgaven fra deg til hun du er glad i som viser både omtanke og kjærlighet. Dette er en gaven dere begge vil elske og få mye glede av. Dette er gaven som får henne til å føle seg sett og verdsatt. Dette er gaven hun garantert ønsker seg.

På MyMuse.no finner du flere av mine favorittundertøysett akkurat nå, blant annet bodyen på bildene i dette innlegget. Den er sexy og litt frekk, men samtidig utrolig stilig og smakfulle. Med rabattkoden “pilotfrue25” får du 25% rabatt fram til 31 mars!

Jeg har planer om å “gi meg selv” i gave i år, så denne rabattkoden kommer godt med 😉

MyMuse har forresten et stort spekter av størrelser (opp til M-cup) og design, slik at du enkelt kan finne en BH du liker og som gir henne optimal støtte og komfort. Og dere.. Behagelig trenger ikke bety traust eller kjedelig. På MyMuse er det behagelige både tidløst, elegant og forførende.

Ps. Sliter du med størrelser, fargevalg og stil? Her er en genial guide for menn som skal kjøpe undertøy til kvinner.

Du finner forresten det lekre røde undertøysettet her!

Følg MyMuse på Facebook her for mer inspirasjon til valentinsdagen!

Lykke til med gavekjøp og ikke minst feiringen av Valentinsdagen 14. februar! Er du singel? Hva med å markere dagen med en god venn eller venninne? ♥ ♥

6 kommentarer
    1. Takk for tipset!:-D Kan du og Ulrik lage en videoblogg nå i rutetiden deres og følelser fra dere begge!:-)????

    2. Er det ikke litt irriterende at tbanen går rett utenfor huset rekkehuset deres? Forresten, siden du adri har lagt ut bilde av huset utvendig og generelt skriver lite om huset og dets omgivelser, prøver du å holde skjult hvor dere bor? Isåfall så må du ta en telefon til 1881. Adressen din ligger åpent tilgjengelig 🙂 ikke som person, men under firmaet Julianne Nygård

    3. Malin….Er det mulig?!?! Unnskyld ..hva har dette med saken å gjøre? Hva er det egentlig som feiler?!?!?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg