FINGERS CROSSED!

Da var vi hjemme igjen etter en lang dag med mye følelser. Først og fremst er vi lettet over at det gikk fint med opptiningen av eskimoen vår. Jeg fryktet jo det verste. I tillegg er vi såklart overlykkelige over at selve innsettet gikk bra. Selv om jeg har vært gjennom dette før og vi vet at de på Spiren er utrolig flinke til det de gjør og behagelig å være rundt, så bygger det seg likevel opp endel spenning i forkant av slike dager. Noe annet ville vært rart. Jeg fikk som sagt ikke sove natt til i dag på grunn av tusen forstyrrende tanker i hodet mitt. Det som har skjedd i dag er utrolig stort og rørende. Jeg vil si at det er det nest største vi som gjennomgår prøverørsbehandlig opplever. Det største er selvfølgelig en positiv graviditetstest, men det er det jo dessverre ikke alle som opplever.

Nei, dere.. Nå er jeg så trøtt og sliten at jeg ser dobbelt. Ulrik har allerede lagt seg, men jeg insisterte på å si hei igjen og god natt til dere først. For når jeg sier at vi snakkes senere, så mener jeg at vi snakkes senere. Dere gir meg så mye støtte i form av gode ord og hjerter at dere fortjener å høre fra meg etter en dag som dette. Tusen takk for at dere bryr dere og ikke minst for at dere viser det! Det betyr så mye. Jeg har ikke ord for hvor heldige Ulrik og jeg er som har mottatt så mange lykkeønskninger gjennom dagen. TAKK!

De fniste forresten litt av Ulrik på klinikken i stad der han stod og filmet med en telefon, snappet med en annen telefon og tok bilder med kameraet. Multitasking, kalles det. Det er jo ikke dumt å øve litt på multitasking før man får småbarn i hus. Eller hva, dere småbarnsforeldre? Hehe!

Nå krysser vi alt som krysses kan for at vi om to uker får se TO HERLIGE STREKER på testen ♥


49 kommentarer
    1. Sier det igjen her, krysser fingrene for dere ☺❤
      Håper dere får ønske deres oppfylt nå☺
      Stå på videre☺☺👍🏻👍🏻

    2. Åh måtte de to neste ukene gå fort. Krysser fingre å tær for dere! Er så utrolig spennende og følge med.

    3. Lykke til:) jeg har innsett av eskimo på tirsdag i naturlig syklus. Dvs uten stimulering kun Lutinus.

    4. Lykke til! 🙂
      De er så dyktige de folka på spiren! :)Så dette går nok veien til slutt 🙂
      Det beste med spiren synes jeg er att de bryr seg virkelig om pasientene sine! sender meldinger å spør hvordan det går osv. 🙂

    5. Lukke til !!! Jeg fikk knall positiv test kun 6 dager etter innsett av blasto , det er bare tull å vente 14 dager når det gjelder blasto altså 🍀🍀🍀

    6. Hei skjønne du! Ønsker dere masse lykke til, og krysser alt som kan krysses for dere!! Jeg er selv prøverørsbarn, hvor det var fulltreffer på første forsøk – faktisk ble det dobbel lykke, både meg og tvillingbroren min. Evig takknemlig for at mamma og pappa gikk igjennom det for å få oss❤ Tenker på dere!!

    7. Jeg tror jeg blir nødt til å finne på en hel masse gøy de neste to ukene – spenningen er jo til å ta og føle på helt hit til Ålesund, jo! 🙂 Krysser alt som krysses kan, dette MÅ gå deres vei <3

    8. Masse lykke til! Jeg vet hva dere går igjennom. Vi får håpe på best utfall denne gangen, og går det ikke er det alltid slik at man kan prøve igjen. Og dersom det ikke blir to streker er det bedre enn at du først skulle bli gravid, for så å miste. Jeg skal snart ha mitt 4. forsøk, så jeg kjenner alle følelser på den skalaen der!

    9. Jeg heier på dere og krysser alt jeg har for at det er deres tur denne gangen! Jeg er selv 7 mnd på vei med nr 2 og må si at barn er virkelig en velsignelse<3 Føles urettferdig at jeg har fått to uten noe problem og dere ikke skal få det til, men denne gangen håper jeg og har virkelig troa for dere. Gleder meg til å følge dere på veien videre.

    10. Masse masse lykke til fine deg, Ulrikke! Heier virkelig på dere 😃 Dette er noe vi alle unner dere å få til 😊

    11. Masse lykke til. Håper du fungerte denne gang og at du er gravid nå. Sender gode tanker 😊❤

    12. Krysser fingrene for dere! Det er pyton å gå å vente og tiden går så sent, særlig den siste uka. Leter etter alle gravid symptomer samt alle mensen symptomer.

    13. Sitter her med en 17 uker gammel St.Olavs spire i magen etter en spennende Trondheimstur i oktober, og håper dere er like lykkelige om 2 uker som det vi ble for noen måneder siden😍 Det går!!😊

    14. Ønsker dere alt godt og lykke lykke til! Jeg og samboer var gjennom det samme som dere i 2015 og i dag sitter vi med ei frisk og nydelig jente på 1 år og snart 3 måneder😊 Og dette vil dere få oppleve til slutt å!❤

    15. Ønsker deg masse lykke til. Har selv vært gjennom prosessen hele 8 ganger og vet hvor stor berg og dalbane dette er 🙂 ikke gi opp er det jeg kan si 🙂

    16. Multitasking er slett ikke dumt, men ikke så lett når puppen er opptatt, eller babyen bare vil sove på en! Kommer nok godt med når de blir litt større! Masse lykke til! Krysser fingrene for at den kommende testen er positiv og at alt går bra! 🙂

    17. Lykke til! Dette går veien! Jeg vet hvordan du har det. For akkurat to år siden testet jeg positivt etter ivf, en surrealistisk dag. Etter det ble livet snudd på hodet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg