TRONDHEIM NESTE

Nå står vi klare til å gå ombord på flyet fra Oslo til Trondheim. Jeg har nesten ikke sovet i natt på grunn av alt som skal skje i dag, så dette blir en lang onsdag. Men det er det forhåpentligvis verdt. Jeg har troen!

Ulrik har lovet å være aktiv på Instagram (live sending) og Snapchat i dag. Dere som vil “være med på innsettet” kan derfor følge oss på @mrulriknygaard i tillegg til @pilotfrue

P.s. Dere som ikke tåler nakne bein eller å se en kvinne i gynekologstol kan la være å følge oss på denne dagen.

Vi blogges mer senere!

25 kommentarer
    1. Lykke til!! ❣
      Begynte å lese bloggen din når Line Victoria nevnte deg på sin blogg og insta..
      stå på begge to..

    2. Masse lykke til i dag! Har nettopp oppdaget bloggen din og synes det er spennende å lese da jeg selv vet hva du går gjennom. Vi prøvde nesten tre år på nr 2 og det var ei fryktelig påkjenning mentalt sett. Alt var klart for IVF forsøk den samme måneden jeg satt med positiv test i hånda. Alt kan skje <3

    3. Ønsker dere lykke til og måtte det gå bra denne gangen:-) Jeg vet så inderlig godt hva dere går igjennom for har jo selv vært med på dette og til slutt så endte det godt:-)

    4. “P.s. Dere som ikke tåler nakne bein eller å se en kvinne i gynekologstol kan la være å følge oss på denne dagen.”
      Hihi, you rock! 😀 Masse lykke til og safe flight 🙂

    5. Hei masse lykke til. Har troen på at det går veien for dere, denne gangen.
      Vil dele noe med dere som jeg leste inn på KG. Myten om at hvis du stresser ned så blir du gravid. Det var ei der inne som skrev det veldig godt, og det hun sier er veldig sant.
      “Jeg baserer meg på vitenskaplige studier og uttalelser fra eksperter, og ikke hva du “er sikker på”. Hvis stresset er av en slik grad at du mister eggløsningen, er det klart det påvirker fertiliteten. Dette kan blant annet skje om man er utsatt for ekstreme fysiske på kjenninger (f.eks om man trener som en toppidrettsutøver – og ikke en gang alle toppidrettsutøvere mister eggløsningen), men man mister ikke mensen av å ha lyst på barn. 
      Jeg vil også råde deg til å lese litt om korrelasjon og kausalitet. Google it. Det er klart det er mange infertile som er stresset – barnløshet skaper stress! Det er imidlertid ikke det samme som å si at stress skaper barnløshet. Derfor er det også viktig å se hvordan studiene man leser er utført, for det er mange som ikke korrigerer for dette, og da vil resultatene bli skjeve.”
      Jeg må si jeg er lei av folk som sier stress ned, så blir du gravid. Det er å legge en ekstra belasting på den som sliter med å bli gravid.
      hilsen tidligere sliter ( habituell abort)

    6. Ønsker dere masse masse lykke til og krysser alt som krysses kan for dere ❤
      Jeg mistet mine to tvillinggutter i svangerskapsuke 23 9.9.16 men er nå i graviduke 12. Hadde to SA før jeg ble gravid med tvillingene og trodde endelig det var min tur da, men den gang ei. Håper virkelig lille i magen nå klarer seg og at jeg endelig kan bli mamma. Tenker på deg! Selvom det ikke er helt samme situasjon, forstår jeg følelsen å frustrasjonen din.. stor klem til dere

    7. Hun må vel få vise det hun selv vil!? Synes hun er supertøff jeg. Hun har et stort hjerte og bryr seg om alle (Ja, du er altfor hjertegod og snill du, Julianne… Kan jo ike annet enn å bli fryktelig glad i deg skjønna) tenk hvor hjelpsomt og støttende det er for andre kvinner (og det er mange), som er i denne situasjonen. Du er ei kvinne forut di tid, Julianne. Måtte du bli velsignet med en frisk og rask baby. Du vil bli ei fantastisk mor, heldige barn som får deg. Du har sååå mange her inne som står deg i ryggen og vil deg godt kjære deg, det skal du jammenimeg vite. STOR KLEM OG MASSE LYKKE TIL, VORDENDE MAMMA! Hilsen Julia på Sørlandet <3

    8. anonym 18.24: kan du la være og lese denne bloggen når du bare skriver sårende ting? Det nok av andre bloggere som passer deg.
      Stå på juliane og ulrik

    9. Anonym 18.24
      Kanskje du er ikke like interessert. Men noen er veldig spent på hvordan hele prosessen går frem.
      Ønsker noen å vise, så hvorfor ikke!
      Masse lykke til !!

    10. Da er det lite som skal til for å såre. Det er lov å spørre på en åpen blogg og såpass bør være innafor.

    11. Går jo an å forklare og fortelle hva som skjer uten å legge ut de samme bildene hver gang. De aller fleste vet jo hvordan en gu-stol ser ut og hvordan man sitter i slike stoler. MÅÅÅÅÅ ikke legge ut bilder hver eneste gang 🙂

    12. Dere som ikke liker slike bilder eller synes hun viser og forteller mye om drnne prosessen, kan enkelt la være å klikke dere inn.
      Hun har sagt hun blir å skrive om hele prosessen, til manges store glede og hun er også til stor hjelp for andre i lignende situasjon.
      Mitt råd til dere som ikke liker det hun legger ut på sin egen blogg; ikke følg henne mer før hun har fått sine barn. Problem løst.
      Lykke til J&U 😚😎

    13. Anonym 22.29: og du måååå ikke lese denne bloggen om de bildene er så ille for deg. Finn deg noe annet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg