EN SPENNNDE DAG I VENTE

Tirsdag kveld allerede.. Jeg hadde ikke trodd at disse to dagene skulle gå så fort, men det har de jammen i meg gjort. I morgen er endelig dagen her som Ulrik og jeg har ventet på i mange uker. Dagen for innsett av vårt første fryseforsøk og vårt andre prøverørsforsøk. Forhåpentligvis bringer dette forsøket en velskapt baby. Drømmen over alle drømmer.

Vi reiser til Trondheim med et fly som går i 11-tiden i morgen slik at vi kommer opp i god tid før timen vår klokken 14:40 på Spiren. Jeg har fått beskjed om å møte med full blære, så Ulrik og jeg får bare sette oss på et spisested i nærheten og drikke i vei. Ved første innsett ble jeg nemlig stående på venterommet og styrte tre glass med vann fordi jeg ikke klarte å holde meg på morgenen. Det var enklere sagt enn gjort å holde seg unna toalettet med magesmerter og det hele som jeg fikk av medisinene jeg gikk på. Nå har jeg heldigvis ingen plager (bank i bordet), så dette skal gå fint.

Herlighet, så spennende det blir i morgen! Jeg gruer meg heldigvis ikke til selve innsettet fordi det gikk smertefritt for seg sist gang, men det er mye blanede følelser rundt morgendagen for det. Dessuten gruer jeg meg til dagene etter. Jeg vet at det ikke er det jeg burde fokusere på akkurat nå, men det er helt umulig å la være. Spesielt nå som jeg vet hvor vondt det gjør å mislykkes.

Jeg håper så inderlig at det er vår tur denne gangen. Ønsket blir sterkere for hver eneste dag ♥


49 kommentarer
    1. Jeg håper det går deres vei denne gangen! Følger spent med og er innom bloggen din minst 3 ganger om dagen! 🙂 Heier virkelig på dere! ❤

    2. Lykke til i morgen og dagene som kommer!! 🙂
      Men at to voksne, og ikke bare én, er enige om å handle inn seng før dere har fått 2 streker.. guri sier jeg bare! Får virkelig håpe det går deres vei. Dette blir for desperat..

    3. Sender gode tanker og ønsker dere masse masse lykke til. Vi er mange som håper at det går riktig vei og ønsker dere alt godt. Håper tiden fremover går så smooth så mulig.

    4. Ikke enig med Siri.
      Når en er i en sånn situasjon der drømmen og håpet er så altoppslukende at det er det første en tenker på om morgenen og siste en tenker på før en sovner – så er nettopp det å kjøpe inn litt utstyr for kosens skyld helt innafor 🙂
      Ren terapi for å holde seg oppreist gjennom en Berg-og-dalbane..
      Sånn hadde vi det også – og babyen kom tilslutt <3

    5. Masse lykke til imorgen! Blir spennende med oppdatering:) Og for en vakker barneseng! En heldig baby som skal ligge i den:)

    6. Dagens kommentar går til deg!👏🏻 Var vel ikke noe mindre patetisk den enn den du kommenterte.. gratulerer!

    7. Det er helt etter oppskriften å leve som om det allerede er skjedd det du ønsker deg. Anbefaler å lese om loven om tiltrekning… boka hemmeligheten/ the secret. Den eneste måten å lykkes med det man ønsker seg er å ha tro på at det skjer. Så Julianne. Fortsett med det. De som ikke skjønner det er ikke helt oppdatert på hvordan man lykkes her i livet. De tiltrekker seg bare negativitet dessverre. Synd for de da 😉

    8. Jeg synes det er trist at bare fordi du er blogger, og modig nok til å dele denne prosessen offentlig, så er du nødt å tåle kommentarer folk aldri hadde sagt ansikt til ansikt. Er helt sikker på at dritten du får har gjort deg sterkere, men det er en unødvendig ekstra påkjenning når man er midt i en slik prosess som dere er nå. Vit at deres åpenhet hjelper andre i samme situasjon. Jeg håper det går deres vei denne gangen.

    9. Har tenkt på dere fra dag 1! Skal tenke på dere i morgen og hver dag fremover ❤ Håper og ber for dere! Bliss and bless ❤

    10. Ønsker dere masse lykke til med forsøket! Måtte spiren klore seg fast helt til mål!
      Selv hadde jeg mitt første innsett på mandag, så vet veldig godt hvordan du har det i desse dager.
      Klem❤

    11. Kjære deg.. Jeg begynte helt tilfeldig å lese bloggen din for en liten stund siden. Ville bare si at jeg heier på dere. Ønsker dere masse lykke til i dag. Håper det er deres tur nå💗💕🙏🏻 Klem fra meg💖😙

    12. Masse masse lykke til i dag 🙂 tenk at på et vis så er du gravid senere i dag. I hvertfall sånn jeg tenkte i rugeperioden. Så krysser vi for at det holder seg slik etter de 14 tortur dagene 🙂 klem

    13. Lykke til!!!
      Så gøy at dere har kjøpt seng allerede. Jeg er 15 uker på vei med tvillinger, og har hittil ikke ordnet med en eneste ting… For da blir det på ordentlig, og det tørr jeg ikke enda =P

    14. Ville bare ønske deg lykke til.
      Vi slet lenge med å få barn. Vi måtte riktig nok igjennom mange prøverør forsøk, men sitter her idag med en herlig trilling gjeng.
      Mitt råd er å ikke gi opp hvis det fortsetter å ta litt tid.

    15. Nå er du gravid inntil det motsatte er bevist 🙂
      Dette er supertøft, har vært der selv. Seks år med prøving, seks grusomme aborter, utredninger for ufrivillig barnløshet OG for habituell abort, fire prøverørsforsøk hvorav tre i utlandet med gentesting og ett i utlandet med eggdonasjon.
      Resultet: Tre friske, herlige barn – endelig. Det er verdt det, og du kommer til å nå målet ditt du også – hold ut! På en eller annen måte kommer dette til å bli veldig bra til slutt. Håper dette er dagen da det klaffer. Klem.

    16. Jeg synest forresten absolutt at det er lov å grue seg til dagene som kommer og frem til dere får vite om forsøket var vellykket! At folk skal mase og råde deg om at du ikke må tenke på det, vil jeg tro har helt motsatt effekt, og du bare ender opp med å tenke enda mer på det. Du må bare reagere og tenke på dette akkurat så mye som du selv ønsker. Å kjøpe noen ting til det fremtidige barnet ser jeg ingenting galt med, da dere uansett skal få barn i fremtiden. Igjen: lykke til! Takk for at du deler tanker rundt denne prosessen som det er så mange andre som går igjennom. Jeg vil tro dette er til stor hjelp for mange.

    17. Masse lykke til 🙂 Håper det klaffer:)
      Har selv en liten gutt i magen, som ventes når som helst etter ferskforsøk på st.Olavs 🙂

    18. Lykke til! Jeg har vært igjennom dette selv, og for meg hjalp det å tenke på at for hvert forsøk, kom vi nærmere drømmen. Selv om det ikke lykkes første, andre eller tredje gang, så kanskje er det på fjerde forsøk at det store skal skje!
      Krysser fingrene <3

    19. Jeg leser vanligvis ikke blogger fast, men din er jeg innom hver dag! Veldig spennende å følge dere i prosessen, og utrolig tøft av deg å fortelle om dette. Det betyr mye for alle som opplever det samme som dere at noen setter ord på det og forteller om det, det står det all ære av!
      Håper virkelig dere får det til nå, krysser fingrene for dere❤️
      Og til dere som mener det er fortidlig å kjøpe seng; dere vet ikke hvordan denne perioden føles. Skjønner veldig godt at dere har kjøpt seng, og den var utrolig fin! Så bra at dere bruker tiden på å gjøre klart, stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg