20 % PÅ ALLE HÅRBEHANDLINGER

Sponset behandling

Hei, igjen! Det gikk heldigvis bra med Stella hos dyrlegen i dag. Men hun måtte trekke 4 tenner, stakkar. Tannproblemer hos disse små hundene er dessverre et kjent problem. Vi pusser tennene hennes hver dag og gir henne ofte tyggebein som visstnok skal være bra, men likevel sliter vi med tannstein og betennelser i tannkjøttet, som igjen fører til løse tenner. Huff, jeg får så vondt av henne. Kom gjerne med tips til hva vi kan gjøre for å bedre tannhelsen til lille Stellusen vår som vi er så glad i 🙂

Men over til dagens tilbud.. Er det noen som trenger en klipp, vil freshe opp hårfargen eller få en helt ny look? Da bør dere lese nederst i dette innlegget!

P.s. Før- og etterbildene under er fra sist gang jeg klippet meg og frisket opp hårfargen hos Maria, noe jeg gjør hver 3-4 måned. Nå lurer jeg litt på om jeg skal sette på langt hår igjen. Det blir nok ikke langt lenge, men kanskje i en måneds tid siden jeg skal i bryllup. Hva synes dere? Det er jo ikke like mye jeg kan gjøre med kort hår i forhold til frisyrer som med langt hår. Men jeg elsker virkelig min nye og korte look, så vi får se.


Fotograf: www.marianjade.com

FØR:

ETTER:

Ring: 22 60 62 67 og bestill time hos Maria på Head frisør i Hegdehausveien. Du får 20% rabatt i hele februar på alle hårbehandlinger med kodeord “PILOTFRUE”.

Maria er som de fleste vet min faste frisør. Det er hun som har fikset håret mitt, vippene mine og brynene mine det siste året. Maria er også sminkør og har stylet mange bruder, inkludert meg selv. Lørdag 25. februar har hun ansvar for hår og sminke til min beste venninne som skal stå brud. I tillegg skal hun fikse meg og Tina som er hennes forlovere. Jeg anbefaler Maria på det varmeste til både venner, familie og selvsagt til dere lesere. Til og med Ulrik har begynt å gå til Maria etter min anbefaling (ikke sponset). Hehe!

Tilbudet gjelder selvsagt både jenter og gutter (mandag-torsdag).

Bare hyggelig, folkens ♥

15 kommentarer
    1. Synes du er flott med den lengden du har på håret nå. Men om du ønsker det selv er jo det greit å få lenger hår igjen. Forandring fryder

    2. Om du ikke vil at hun skal få tannstein så lett burde du pusse tennene hennes med en vanelig tannbørste til hund med hundetannkrem på og så bør du kjøpe en tannbørste av gummi med gummitråter, det renser det ytterste laget på tenna hennes. Så først pusser du med en vanelig børste med tannkrem på og så bare tar du en siste finish med å børste med kummibørsten uten tannkrem på👍🏻Gjør det på hunden min og han har aldri fått tannstein👍🏻

    3. Jeg gir mine små hunder kun tørrfor med en liten klump med vom str “svensk kjøttbolle” som du får kjøpt ferdig i porsjoner hos Veterinæren. Mine får denne bollen oppi siden de ikke er så glad i bare tørrfor. Så til “godis” kjøper jeg margben, det er super måte for Stella og rense tennene sine selv på 🙂 Men husk å kjøpe margben som ikke er så store, for hun er ikke så stor, og ikke la henne spise på de når hun er alene hjemme 🙂

    4. Det er karbohydrater som forårsaker tannstein og det er en myteat tyggebein renser tenner (forøvrig full av gift, les om hvordan de lages på google). Er veterinær med spesialisering på tannhelse bla, alt for mange veterinærer som fremdeles lever på disse mytene. Prøv råfôring, store kjøttstykker renser hundens tenner. Men man kommer langt med å fjerne årsaken til selve problemet Tannstein, altså tørrfôr og div annet fullt av karbohydrater. Råfôring er også et godt alternativ for bedre fordøyelse, fin pels og god ånde. Jeg har tre hunder i alderen 4-10 år, alle har colgatesmil og er oppvokst på råfôring. Tørrfôr osv er no no for hunder!

    5. Gjør du noe med håret ditt om morgenen? Jeg har hår som du hadde på før bildene. Men vil få hår som du har nå.

    6. Syntes du er mye mer “babe” ungdommelig og pen med langt hår. Så ja du burde gå for det. Den sveisen du har nå passer best når man er 50 syntes jeg:-)

    7. Helt uenig med Benedichte! Du ser mye voksnere og freshere ut med den frisyren du har nå – love it! 😀

    8. Syns du kler den nye frisyren din kjempegodt!! ❤ og det går fint an å lage en knute i nakken evt noe annet med den lengden du har. Ville ikke ha satt på løshår pga etiske hensyn (jenter/kvinner som gir bort håret sitt: ofrer det til templer i god tro om et bedre liv for familien osv for at det skal bli solgt videre) Dessuten er det mye mer arbeid med spesialshampoer, fester i håret, slitasje på eget hår osv. Tror Ulrik (og du selv) syns det er mye bedre å kunne stryke deg gjennom håret uten tapefester og lign. ☺️

    9. Dropp dette skjønnhetsfjaset ditt. Gi heller pengene til et godt formål. Kanskje Dyrebeskyttelsen, for å veie opp litt for den merkelige multipelsen du går rundt i.
      Prøv å fremstå naturlig, du er sikkert bra nok som du er i utgangspunktet.

    10. Synes du er utrolig fin på håret! Driver og sparer for å få samme frisyre som deg. Har tatt bilde av deg på mobilen for å ta med til frisøren 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg