DA VAR JEG TILBAKE..

 
54 kommentarer
    1. Synes du er vanvittig tøff som tør å være åpen i en så krevende periode som dere er i nå. Ønsker dere masse lykke fremover og håper at det blir innsett og positivt resultat om noen uker!

    2. Gjennom denne prøveperioden har jeg fått se en side av deg jeg virkelig liker. Du skal ha masse skryt for at du er så åpen i en utfordrende tid. Det blir så ekte når du filmer og snakker til kameraet. Jeg håper dette går deres vei. Masse lykke til!

    3. Du er et fantastisk menneske! Får helt vondt av at folk skal kommentere så negativt. Ønsker dere lykke til med neste innsett, unner dere denne muligheten ❤

    4. Skjønner at det ikke er morsomt -men er så utrolig bra at fu viser følelser innimellom!! Uansett hvor sterk man er, så har vi alle våre dårlige dager/problemer … og jeg tror nettopp de små sekundene med “ekte” sårbare følelser vil hjelpe litt på presse fra folk… tror ikke man innser at man presser før man ser at personen man presser bare er en person

    5. Jeg er hormonell selv om dagen, og her trillet tårene da jeg så at du var på gråten. Vet hvor beintøff denne prosessen er, hvor hardt man håper og at tankene nesten ustoppelig handler om det å bli gravid. Håp, frykt, tro/ikke tro, glede, sorg.. ja, you name it! Syns det er så tøft at dere deler denne prosessen med alle. Vi holdt det hemmelig lenge, og må si det var som å bli kvitt mange kilo da vi begynte å fortelle folk hva vi gikk gjennom. Men vi var selektive i valget av hvem som fikk vite det.. så all ære til dere to!!

    6. En sånn prosess dere er igjennom er veldig krevende både psykisk og fysisk, ta ikke til deg kritikken rundt dette og gjør akkurat som du føler for. De som ikke har vært igjennom noe sånt aner ikke hvordan det er!
      Har selv vært igjennom dette, men det er så verdt hver eneste utfordring når man sitter igjen med den fineste premien til slutt! 🙂

    7. Du er fantastisk! Du fremstår så ekte og det står stor respekt av at du viser følelser, selv om det er vanskelig for deg.
      Jeg heier på dere og synes det er utrolig fint å se at dere støtter hverandre og at du tar deg noen pauser innimellom. Lykke til på ultralyd på mandag. Hjertet mitt håper på full klaff på denne innsettingen <3
      Stor klem og god helg fra meg. <3

    8. Det er ingen tvil om at den prosessen dere nå er i må være ubeskrivelig krevende og vanskelig, det er klart at det er så godt som umulig å skulle fokusere på noe annet akkurat nå. Heldigvis er dette DIN blogg, og for oss som ønsker å følge deg er det jo utrolig spennende å få lov til å bli med på denne reisen 🙂
      Ja til flere videoer forresten, du er herlig!

    9. Har fått sansen for deg, Julianne, og synes det er gøy å følge deg! Krysser fingrene for deg nå som det går mot nytt prøverørsforsøk. Har du hørt om/tror du på The Secret? Det har fungert for meg hver gang jeg har brukt det, så jeg har tro på at det ligger stor kraft i det å tenke positivt! Skjønner at det er mye du er redd for, men prøv å legge de tankene til side og fokusere på at denne gangen skal det gå <3

    10. Du vakre nydelige menneske. Håper så inderlig at dette går riktig vei! Det er ingenting du gjør feil, det er ingenting du må forklare, gjør det som er best for deg og Ulrik. Håper du får en så god helg som du kan. Er mange som tenker på dere og ønsker dere alt godt. Stor klem

    11. Må bare legge igjen en kommentar. Fikk så vondt av deg i midten av videoen, ser og forstår at du har det vanskelig. Hver så snill å ta vare på deg selv. Ta deg fridager når du trenger det. De fleste leserne dine vil være her når du er klar for det. Det store som skjer i livet ditt er så mye viktigere. Føler så med dere, og håper virkelig at dere får en liten hjerteknuser snart. Synes du fremstår så jordnær og ekte. Ønsker deg det beste. Du fortjener gode kommentarer! Håper du tar det til deg! Klem

    12. Du er nydelig <3 Du skylder ikke surmagede folk noen som helst forklaring eller unnskyldning. Livet er.... vel, livet- enten man blogger og kan styre dagene sine selv eller man er ordinær ansatt og må hente seg ut sykemelding. Livet tar over for oss alle innimellom. Du gjør helt rett i å sette deg selv først, og jeg VET at drømmen deres kommer til å bli virkelighet veldig veldig snart. En stor oppmuntrende klem fra meg 🙂 <3

    13. Kjære Julianne. Klart du må ta deg fri av og til. Alle tar no fri en gang i blant. Syns du er tøff og sterk som står fram på denne måten. Når vi holdt på med prøverør var vi også heilt åpne om det til venner og familie. Viktig sak å få fram i søkelyset!! Det å få et barn er ikke alltid like enkelt for alle. Vi kjemper enda etter 10 år.
      Ønsker deg ei riktig God helg og unn deg fri når du føler for det!!!

    14. Åh, kjære deg.. Vondt å se at du ikke har det så bra :'( og trist at du skal måtte ta imot så mye dritt når du allerede har det så tøft. Ikke glem at vi er mangemange som backer dere, og som synes du er en nydelig person. Håper helgen din blir kjempefin❤️

    15. Lykke til med fryseforsøket, jeg husker jeg så bilde av blastocystene deres og tenkte dette blir det barn av☺ har lang erfaring innen gamet selv, og vet hvor tøff prosessen er, få kan forstå det uten å ha vært i det selv. Men én dag sitter dere der med verdens heldigste barn, ønsket fra å være bare en tanke..

    16. Selv folk som arbeider 8-16 har fri når ting er tøffe, du har like stor rett som alle andre til det <3 Liker veldig godt å følge reisen deres, dere er så tøffe som deler alt med oss! Jeg har nylig blitt gravid, så jeg vet hvor stort fokus det får i hverdagen når en prøver. Så har full forståelse for at prøveperioden er alt oppslukende. Håper dere får deres mirakel snart <3

    17. Vet du, jeg synes bloggen din i denne perioden er bedre enn den var før. VI får se en ekte og rå side av deg. Det er ikke akkurat sånn at det florer av bloggere som er så åpne og ærlige, jeg synes det er forfriskende. At man trenger en dag fri i ny og ne, og spesielt i denne perioden dere går igjennom nå, skulle en tro at de fleste har forståelse for. Stå på videre, og ikke mist motet. Tror jeg snakker på vegne av mange, da jeg sier at vi gleder oss til den dagen testen viser positivt. Ta vare på hverandre, så setter vi pris på de innleggende du kommer med. Enten det er èn gang om om dagen eller færre. Heier på dere<3

    18. Fy fader så tøff du er Julianne. Synes det er noe så utrolig fantastisk med mennesker som alltid ønsker å være positive, men forstår at livet kommer i veien noen ganger. Fikk så vondt av deg når man så du ble emosjonell og jeg synes du har bein i nesa og en utrolig flott instilling.
      Neste år håper jeg virkelig folk ser at du burde bli tildelt en pris for årets forbilde under Vixen. Du er den eneste bloggeren som kan skilte med å ha lagt ned blod, svette, tårer og det som verre er. Utrolig inspirerende dame. Ønsker deg alt godt <3

    19. Hei!
      Så bra videoblogg! Du er modig, og viser flotte egenskaper!
      Når du åpner opp og er personlig på denne måten så er du så innmari lett å like 🙂
      Det er aldri feil å vise en emosjonell side, du byr på deg selv som menneske.
      Selvfølgelig er det prøveperioden som opptar def, og da blir det også veldig autentisk når det Er det du deler om. Bare fortsett å være deg selv du.
      Hilsen Heidi

    20. Du er så ekte, sterk og inspirerende! Jeg har selv vært gjennom et år med prøving, og det er klart at det får alt fokus. Spenningen knyttet til medisinene, ultralydene, at kroppen samarbeider som den skal og håpet om at det ultimate tidspunktet for innsettingen skal komme på en ukedag – ja det gjør noe med en. Vi var heldige og venter nå en liten skatt etter oppfølging på fertilitetsklinikk og håper virkelig dere gjør det samme snart, Julianne! 2017 er året deres! Stå på videre, heier på dere! Og tusen takk for at du deler opplevelsene deres i denne prosessen, det står det respekt av!

    21. Ta deg en fridag når du treger det <3 Selv om jeg skulle ønske du blogget 3 ganger til dagen, så er det viktigste at du har det bra. Selv om du får mange stygge kommentarer så husk at vi er mange som er på din "side". Jeg liker å lese om prøvingen din, men jeg skjønner jo at folk mener bloggen din er litt forskjellig i forhold til hva den var for noen måneder siden. Men nå er livet ditt sånn som det er, du gå gjennom mye, og så klart skal du få skrive om det. Når jeg såg videoen din synes jeg du va enda mer personlig og det er bra! Husk det er lov å gråte på video. Et lite tips er å kanskje lage et innlegg om prøvingen og et annet om som ikke handle om prøvingen til dagen? 🙂 ( jeg liker som sagt å lese om prøvingen, men tenkte bare siden du sa du hadde litt lite motivasjon).
      Lager noen innleggstips til deg jeg 😀
      - Hva er i kjøleskapet mitt
      - 10 ting du ikke viste om meg
      - Oppskrifter
      - Treningsinnlegg
      kommer ikke på mer 😛
      Ha en fin helg 🙂

    22. Håper du tar til deg alle de gode kommentarene og glemmer de dumme. Hadde du hatt en 8-16 jobb så hadde du kunne sykemelde deg, det er veldig vanlig i denne ekstremt tøffe prosessen. Men siden du blogger har du ikke den muligheten. Så at du tar en dag fri i ny og ne syns jeg virker veldig fornuftig.
      Det er ikke ” bare” å dra til legen og “bare”
      Sette inn et egg også ferdig med det. Det er ekstremt mye følelser rundt det. Og en påkjenning på kroppen både fysisk og psykisk. Håper folk skjønner dette og ikke tror det bare er en liten tur til legen bare..
      Stå på, jeg har troen på dere:)

    23. Vondt å se deg så beveget over noe du og dere så inderlig vil og som ikke har skjedd enda, men veldig fint å se deg så ekte, naturlig og oppriktig. Du er virkelig en steintøff dame og de som måtte si noe annet tar virkelig feil. Takk for at du tør å være sårbar❤️ Unner dere av hele mitt hjerte en Lykke eller Severin. Sender deg en stor klem

    24. Flotte, fine deg. Forstår godt at dere er i en vanskelig og spennende tid. Jeg heier på dere! Og du er til stor inspirasjon på mange måter. Stå på 🙂

    25. Du er jo bare et menneske oppi det hele og det må være lov å ta seg en day off. Ja bloggen er jobben din, men du må allikevel ta vare på deg selv. Jeg synes du skal ta deg de pausene du trenger, for kan ikke se for meg hvor stor påkjenning denne prøveperioden er. Men vit at det er mange som tenker på deg og ønsker dere en positiv test. Vit at det er mange som står klare til å støtte deg når du trenger det og ikke minst klare til å juble, når testen viser to streker. <3

    26. Jeg synes virkelig synd på dere, men “vanlige” folk kan ikke bare ta ut sykemelding fordi de prøver å få barn. Hvis det virkelig er så lett å få sykemelding, da er det noe galt med systemet. Jeg synes det er fint at du er så ærlig om denne prosessen, men det er ikke til å legge under en stol at du nok er ekstremt lat. Folk får si hva de vil, men vanlige mennesker klarer å være gjennom denne prosessen samt jobbe fulltid og ikke syte og klage. Det er disse det står respekt av.

    27. Fy flate så pen du e i virkeligheten! Du e jo fin på bilder og, men du e mykje du are i virkeligheten😍😍😍 Ulrik e en heldig mann 😏

    28. Så utrolig tøff du er som står i dette, og deler alt med oss!! Veldig kjekt å se deg på video, alt blir då mye mer ekte da:) Du er bode tøff, modig og virker som ei veldig god jente! Krysser alt jeg har for dere <3

    29. Hei Julianne!
      Har ikke fulgt med fast på bloggen din, og heller aldri kommentert, men tittet innom en gang i blant den siste tiden. Grunnen til at jeg velger å kommentere nå er sikkert utrolig teit haha, men jeg våknet i natt og jeg fikk en utrolig sterk og merkelig følelse av at du kommer til å bli gravid ved neste forsøk. Er ikke synsk eller har overnaturlige evner, men vil påstå at jeg har en sterk intuisjon når jeg føler noe på meg. Kommer til å følge med fremover for å se! Tenkte det var gøy for deg å høre bare, derfor jeg kommenterte 🙂 Stå på! <3

    30. Mari: “vanlige” folk kan ta ut sykemeldinger for ufrivilligbarnløshet, jeg er en av de som har benyttet meg av det. Hva du syntes om det kan jeg ikke bry meg mindre om. Det er en tøff psykisk påkjenning å ikke få til noe “alle andre” får til uten å prøve engang.
      Du aner tydeligvis ikke hva du prater om så da er det vel ikke nødvendig å kommentere på det heller.

    31. Tror Mari trenger en liten oppdatering på fakta: jo, det er så lett i Norge at om man er syk en dag, så trenger man ikke gå på jobb. Man trenger ikke sykemelding en gang for én dag. Man kan ha egenmelding:-) Og også bloggere har lov til å være syke. Enten det er fysisk eller psykisk, for vet du, en blogger er også et menneske.
      Ikke spark de som ligger nede. Slike mennesker har ikke jeg noe til overs for. (Og btw, hvis du tror du med grunnlag i bloggen kan si noe om hvor lat Julianne er, da burde du ta deg enda en realitetsorientering:-))

    32. Hei! Aldri kommentert på bloggen din tidligere, men er alltid innom å leser. Må si jeg ble rørt av denne videoen. Du virker til å være en utrolig tøff jente. Vær så snill å ikke ta deg nær av vonde kommentarer – til syvende og sist må du kunne leve ditt eget liv på din egen måte. Håper du tar godt vare på deg selv i tiden fremover (mtp alt som har foregått den siste tiden), og at du selv skjønner at det selfølgelig er LOV å ta seg fri fra bloggen – akuratt som når man kan få sykemelding i en vanlig jobb hvis man er utbrent osv. Ønsker dere masse lykke til videre på reisen!

    33. I dag skrive eg ikkje noko. Eg berre sende deg ein luftklem og håpar morgendagen blir betre med blanke ark og fargestifter til <3 Du e tøff.

    34. Lenge siden eg har lest bloggen din nå-fordi eg har vært veldig opptatt med studier og mye jobbing opp mot USA og derfor ikkje egentlig hverken blogget særlig selv eller lest mye blogger….
      Anyway eg må bare si at de dumme kommentarene betyr null og nix….folk som må stå på andre for å føle seg høy er ikkje verd din tid engang..
      Din blogg, ditt liv..dine lesere støtter dere….surmagete idioter som tror de har alle svarene……de sliter nok i eget liv…
      Utrolig tøft av deg å lage denne videoen og at dere deler så mye av denne prosessen.
      Måtte 2017 blir deres beste år så langt og må alle drømmer manifesteres…
      god tanker, klemmeting og litt tryllestøv så er vi i boks. Håper neste gang eg svipper innom her så har du gode nyheter <3 Alt godt

    35. Til Mari : det er veldig vanlig for ufrivillige barnløse å bli sykemeldt. Selv har jeg prøvd så godt jeg kan å jobbe igjennom forsøkene men har måtte kaste inn håndkle på alle 5 forsøk. 5 forsøk! Aner du hvor stor påkjenning dette er fysisk og psykisk. I tillegg er det mange som blir deprimerte og isolerer seg. Når drømmen om barn er så stor og muligheten for å kanskje aldri for oppleve det, ja det kan gjøre en hver frisk person syk.
      Håper ikke du har kollegaer som sliter med dette, for slike holdninger er det siste vi trenger på arbeidsplassen.
      Selvfølgelig er det forskjell på å være prøvere i 3 mnd kontra feks 3 år.

    36. Jeg er helt enig med Mari. Begynn å se realiteten folkens. Alle dere som heier på henne hele tiden og beskytter henne, vil dere virkelig at deres egne barn skal leve på å bligge. Virker som mange bloggere er gode venner og jeg kjenner en del større bloggere, de har ikke noe til felles med pilotfruen annet enn at de har blogg som en jobb. Men de er veldig aktive og de jobber hardt. Du er bare lat. Sorry, men fortell meg hvorfor du evt ikke er lat. Hva gjør du for dette samfunnet?

    37. Tror det er ingen av de som legger igjen stygge kommentarer på dette noen sinne har opplevd å være ufrivillig barnløs. Det har ikke jeg heller, men det er en av mine store mareritt her i verden! Før var jeg innom å leste litt på bloggen din en gang i måneden. Nå er jeg her hver dag, for å se om hvordan det går med prøvingen!
      Jeg heier på dere, det er kun dere som vet hvor vondt dette er! Stor klem <3

    38. Så utrolig mange-, fyldige- og fine kommentarer du har fått over her, Julianne – vel fortjent! Du er tøff, fremstår-, for meg, på en beundringsverdig, flott måte, og jeg heier på deg. All respekt for hva du deler. For meg betyr ikke antall innlegg noe, men hva som faktisk deles. Ha en fin søndag!

    39. Du er så fantastisk! All respekt til deg <3
      Du er så tøff som viser dette! Du har lov til å ta deg fri noen dager, slik som alle andre 🙂
      Heier på dere, krysser alt jeg har for at spiren sitter <3

    40. Jævla irriternede med den smattinga di når du snakker!
      Og ja .. alle har dårlige dager MEN det betyr ikke at vi kan holde oss hjemme fra jobb … Du skriver at bloggen er jobben din – kanskje du burde ta den litt mer seriøs da!

    41. Kjære deg. 🙂
      For et fint og ærlig innlegg! 🙂
      Det er så tydelig at du ikke bare er nydelig på utsiden, men også på innsiden.
      Jeg har stor respekt for deg som menneske, og du skriver veldig ineressante og fengende innlegg. Du og Ulrik virker som en herlig match, og jeg ønsker dere alt godt i fremtiden. 🙂
      Det er spennende å følge dere på livets reise.
      Klem.

    42. Fikk vondt av å se på deg i midten av videoen. Det var like før tårene spratt. Men måten du fremstiller det på, og måten du på en måte “tok deg sammen” får meg til å tenke: fy søren for en sterk person du er. Virkelig. Tror mange her i likhet med meg, setter pris på din åpenhet! Stor klem.

    43. Er så utrolig godt å se denne siden av deg Julianne, bloggen din er en fryd å lese fordi du er så ekte på måten du fremstiller deg på, livet ditt og alt. Står stor respekt av deg fordi du har virkelig kommet så langt disse årene og du kan være stolt av deg selv!
      Jeg ønsker dere all hell og lykke i prøveperioden og er like spent når noe blir delt på bloggen, har et så stort ønske om at det skal bli en liten Pilotbaby på dere nå, det er så inderlig fortjent!
      Store klemmer !

    44. Stå på! du er så flink, og ikke minst sterk .. <3
      Får så vondt av deg, må være fælt at ting tar så lang tid :/
      Synes ikke du skal beklage deg for at du tar en dag fri, det viktigeste i denne perioden er å ta vare på seg selv og selvfølgelig ulrik!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg