JEG HAR MANGE MÅL OG EN STOR PLAN

God kveld, til deg som leser.

Nylig passerte jeg 11 000 følgere på Instagram! DET er noe å smile av det. I desember skrev jeg nemlig til min kontaktperson i Side 2 at målet mitt var å nå 10 000 følgere på Instagram i slutten av februar 2017, og nå en måned før tiden har jeg allerede nådd det målet pluss enda litt til. Tusen takk til alle som følger meg på Instagram –> @pilotfrue 

15 000 følgere på Instagram før juli måned er neste mål! For å nå dette målet må jeg rett og slett oppdatere hyppigere.

På Snapchat har jeg også vokst noen tusen de siste månedene. I dag har jeg et snitt på 10,7 k som følger storyene mine daglig. Tusen takk for at dere følger meg på Snapchat –> @pilotfrue

Neste mål er 13 k før mai måned. For å nå dette målet må jeg begynne å snakke mer foran kameraet. Jeg må gå ut av komfortsonen min og by enda mer på meg selv. Det blir en utfordring som jeg både gruer og gleder meg til. Jeg begynner allerede i morgen. P.s. Jeg svarer på ALLE spørsmål og henvedelser jeg får på Snapchat.

På bloggen når jeg ut til flest og det er jeg egentlig veldig glad for. Dere kan se tallene mine her. Jeg vet det er mange som ikke er klar over at disse statistikkene er offentlige og synlige for alle som vil se, så lenge bloggeren er registrert på blogglisten (Norges største uavhengige bloggliste). Noe jeg SELFØLGELIG ER. Bloggere som ikke er det har åpenlyst noe å skjule. For hvorfor skal man ikke vise tallene sine? Useriøst, spør du meg.

Neste mål med bloggen er å ta den et steg videre. Jeg er superfornøyd med tallene mine, så her har jeg ikke et konkret mål om å vokse. Men jeg ønsker å bruke bloggen og navnet mitt til et sideprosjekt utenfor bloggen. Det er kanskje litt rart at dette er neste mål med bloggen, men det er jo på grunn av bloggen at jeg kanskje kan få det til. Kanskje? Hør på meg da. JEG SKAL FÅ DET TIL. Hehe! Bakgrunnen for dette målet er at jeg vil ha flere bein å stå på i fremtiden.

Jeg er jo først og fremst en blogger, så derfor er bloggen aller viktigst for meg. Men alle de andre kanalene mine begynner også å bli mer og mer viktige for meg. Det er fordi jeg ønsker at dere som følger meg her på bloggen skal ha mulighet til å bli enda bedre kjent med meg fra flere vinkler. Mange av dere følger også @mrulriknygaard på både Instagram og Snapchat. Ulrik legger ut masse uhøytidelige videoer og bilder som jeg ikke en gang vet om. Følg gjerne han om dere ønsker et mer personlig innblikk i livet mitt, hans og vårt ♥

På YouTube har jeg så vidt begynt med litt videoblogging under “Julianne Nygård“. Målet her er å legge ut minst en videosnutt i uken, noe som er krevende nok for meg som egentlig foretrekker å gjemme meg bak tekst og bilder. Jeg begynte i forrige uke. Videobloggen for denne uken kommer..

Et felles mål jeg har for alle disse kanalene fremover er å nå ut til enda flere med mitt budskap om åpenhet rundt prøverør og alt det vanskelige i prøveperioden som veldig få snakker om. Jeg håper så inderlig at lille meg kan bidra til at dette tabuet blir mindre eller kanskje helt borte? Jeg skal i hvert fall gjøre mitt aller beste for å oppnå en endring av synet på dette. Det er ikke flaut å ha fertilitetsproblemer. Det er bare trist og urettferdig.

Jeg oppdaget forresten nylig at når man googler “prøveperiode barn”, så kommer jeg og bloggen min ganske høyt opp i treff.. Det betyr jo at jeg har gjort en god jobb allerede, noe jeg er utrolig stolt over. Men jeg gir meg ikke her. Jeg skal bruke meg og vår situasjon masse videre for å hjelpe andre par som sliter med å få barn, uansett om vi lykkes med dette forsøket eller ikke. Jeg har en plan. En godhjertet plan.


 

Fotograf: www.marianjade.com

Stylist: @mariadimitrov
 

11 kommentarer
    1. Du e go, Julianne❤️ Veldig glad du og Ulrik så open som dokke e! ikkje mange som tør å vere det. Klem til dokke!

    2. Jeg skulle ønske du kunne ha flere innlegg om dagen. Er så kjedelig å vente helt til kvelden for å høre noe😊

    3. Elsker bloggen din! 🙂 synes du og Ulrik er så søte sammen 🙂 lurer på hvilken jakke du hadde på deg nå (etter trening) ?

    4. Hadde du tatt imot utfordringen fra Freia melkesjokolade om å være borte fra all sosial media i 5 dager hvis du hadde fått forespørsel om det? Hdde du klart det? Virker som du er veldig opptatt av å være på sosiale mediaer hele tiden og ha masse følgere. Leser at Caroline Berg Eriksen fikk utfordringen, og jeg syns det var en fin utfordring

    5. Gøy at du deler målene dine! Vi når mer når vi setter oss mål. Det hjelper på motivasjonen. Mitt mål er mye mer beskjeden enn ditt men;)
      Stor klem<3

    6. Til anonym,
      Om du ble oppfordret av Freia Melkesjokolade til å være borte fra jobben din i 5 dager, hadde du gjort det?

    7. Helena: Hvis jeg hadde vært min egen sjef eller selvstendig næringsdrivende, så hadde jeg tatt imot utfordringen hvis det lot seg gjøre

    8. Så moro 🙂 og de snappene Ulrik legger ut av deg er så søte 🙂 Ler støtt og stadig av påfunnene og tekstene han legger til bildene. Og den gangen han skremte deg i gangen 😂 Jeg følger deg på Instagram også, men ikke så ofte du legger ut bilder der? Snappene dine også liker jeg å se hver dag. Og til det med den utfordringen om å være borte fra sosiale medier i 5 dager, hvorfor liksom? Skjønner om du ikke blir med på den da jeg ikke ser poenget med den. Klart du som alle andre hadde greid det. Alle greie greier der om de vil, men hva er poenget om man driver en blogg 🙂 Ellers er de siste innleggene dine også som vanlig godt skrevet. Synes i vertfall jeg da 🙂

    9. Du kler så godt denne hårfrisyren!! Sminken på desse bildene er nydelig. Hvilken foundation bruker du her, og i kva farge?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg