TID ER EN AV DE MEST VERDIFULLE ELEMENTENE I LIVET

Annonse

Den beste følelsen i verden er seriøst å komme hjem til et rent og ryddig hjem. Det er hva jeg kaller for hverdagsluksus. Jeg elsker å ha det pent rundt meg og mistrives fort når ting ikke er på stell. Ulrik føler det heldigvis på samme måte, så vi var tidlig enige om å sette bort store deler av rengjøringen den gangen vi ble samboere på ordentlig. Både fordi Ulrik er mye borte, fordi jeg ønsker å bruke tiden min på andre ting enn husvask og fordi vi begge vil unngå at husrengjøringen skal bli et irritasjonsmoment mellom oss. Det er jo ikke noe vits i å krangle om hvem som skal støvsuge eller hvem som skal vaske badet uke etter uke, når vi kan sette bort jobben til profesjonelle renholdere? Altså, det er nok av andre unødvendige ting å krangle om i ekteskapet. Hehe!

Fra spøk til alvor.. Ulrik hadde vaskehjelp før vi ble kjærester fordi han heller ikke er interessert i å bruke sin fritid på vasking. Selv om jeg er mye hjemme i min hverdag, så betyr ikke det at vaskingen her i huset kun er min oppgave. Jeg har alltid vasket i hjemmet mitt selv. Da jeg var yngre jobbet jeg til og med som vaskehjelp for firmaet til pappaen min, men nå har jeg kommet til et tidspunkt i livet hvor jeg heller vil og kan bruke tiden min på andre ting som trening, blogging, være med venninner og kose meg med Ulrik når han er hjemme.

Verken Ulrik eller jeg er redde for å få skitt under neglene eller å ta i et tak her hjemme, ikke misforstå. Men vi liker å prioritere andre ting i hverdagen enn denne husvasken og derfor benytter vi oss av en pålitelig rengjører fra Freska rengjøring annenhver uke. De få kronene vi bruker på dette er bare såååå verdt det! Her ser dere ukens arbeidplass til både Ulrik og meg i toppetasjen vår. Rent og fresht ♥


Freska sin misjon er å gi folk mer tid til det de har lyst til:

Alt avhenger av tid og vi tør å påstå at tid er en av de mest verdifulle elementene i livet. Ved å kjøpe hjemmerengjøring kjøper du deg mer tid til å gjøre det som er viktigst for deg, enten det er å bruke mer tid sammen med familie, venner, eller å lene deg tilbake og nyte en god bok. “

Vil du også ha hjelp til rengjøringen?

Her er to forskjellige tilbud som du kan velge mellom:

♡  Få 20% rabatt ved bestilling av én vask, med rabattkoden “pilotfrue20″

♡ Eller 50% rabatt på første vask ved bestilling av abonnement hos Freska, med rabattkode “pilotfrue50

BEGGE RABATTKODENE KAN BRUKES HER!




De to badene vi har i huset er seriøst de verste rommene jeg kan tenke meg å vaske, spesielt dusjen til Ulrik og badekaret mitt. Det er en tung jobb som tar mye tid, men det må jo bare gjøres. Dessuten er det ingenting som er så fantastisk som å legge seg i et nyskrubbet badekar på et nyvasket bad som lukter deilig og rent etter en lang og effektiv treningsøkt, slik jeg var så heldig å få gjøre tidligere denne uken. Apropos hverdagsluksus!


Mandag denne uken hadde vi nemlig besøk av herlige Karolina fra Freska rengjøring. Hun bruker bare 4 timer på hele huset vårt, og på de timene vasker hun nøye i alle rom (145 kvm), skifter på senger og egentlig alt annet jeg ber henne om, som foreksempel stryking av skjortene til Ulrik. Jeg pleier å gi henne en ekstra oppgave som hun skal prioritere når hun er her i tillegg til de vanlige oppgavene hun har. Denne gang var det garderoben som trengte litt ekstra oppmerksomhet.

Rengjørerne fra Freska er effektive, blide og serviceinnstilte. De kommer på avtalt tidspunkt og gjør husrengjøringen like bra eller bedre enn du gjør det selv. I dag har vi som sagt bare behov for denne tjenesten hver 14. dag, siden vi bare er to mennesker og en liten hund. Men i fremtiden når vi forhåpentligvis blir en større familie, blir det nok oftere. En gang i uken kanskje?


Du kan bestille rengjører HER og la Freska ta hånd om de enkle hverdagslige oppgavene som stjeler tiden din 🙂

P.s. Husk rabattkodene “pilotfrue20” for 20% rabatt på en vask og “pilotfrue50” for 50% rabatt på første vask ved bestilling av abonnement hos Freska.

Følg Freska på Facebook for flere gode tilbud her!

24 kommentarer

Siste innlegg