11.01.2017

Datoen i dag er helt spesiell for Ulrik og meg. 11. januar er en dato vi kommer til å huske livet ut, fordi den rett og slett var starten på alt. For nøyaktig 3 år siden i dag møtte jeg nemlig Ulrik for aller første gang. Lite visste han at jeg var kvinnen i hans liv, men jeg derimot visste det fra første stund. Heldigvis tok det ikke mange dagene før han også skjønte det. Med “det” mener jeg at vi to burde bli et par. Vi er ennå litt uenige om den nøyaktige datoen vi offisielt ble kjærester, derfor er det fint å ha en annen dato å forholde seg til. Jeg føler egentlig at vi ble kjærester litt før Ulrik føler det, men poenget er at det ikke var noen andre gutter for meg eller noen andre jenter for Ulrik etter 11.01.2014. Da startet kjærlighetshistorien om Ulrik og Julianne.

Jeg legger ved et av de første “parbildene” (les: minus hundre selfies) vi tok utenfor leiligheten til Ulrik. Herlighet, jeg har forandret meg. Ikke sant? Jeg liker å tro at jeg ser litt mindre “babe” ut og litt mer voksen ut i dag. Men bildet i seg selv er uansett et hyggelig minne ♥ ♥

I tillegg må jeg nesten legge ved dagens oppdatering fra Ulrik på Instagram. Hehe! Morsom han.. Og ja, det ble full pakke første kveld 😉

Mye har skjedd på disse 3 årene og mye skal skje på de 3 neste. Tusen takk for at dere har fulgt oss på denne fantastiske reisen fra kjærester til ektefeller. Vi håper dere vil følge kjærlighetshistorien vår videre, og at vi når det neste store målet vi har sammen i løpet av de tre årene som kommer, nemlig å bli foreldre. Tvi tvi!

34 kommentarer
    1. Gratulere så masse!!😃😍❤️ Døkke to e bere så meint for kvarandre!😘
      Ta å lag en videoblogg sammen snart da!😊

    2. Å ha sex første gang man møter noen er vel ikke noe å slå i bordet med..syns du snakker om at du er så voksen jeg..15-åringer som skryter av ligg første kvelden

    3. Hvordan i all verden klarer du å lese at de har sex første kvelden??? At hun har en bar rygg betyr jo absolutt ikke det samme som samleie. Blir helt matt av moralpolitiet som antar, og i tillegg opptrer anonymt.

    4. Er det bare jeg som synes det er litt creepy at han prøvde å ‘dokumentere’ uten at hun visste? 😛 For all del, man trenger ikke ha vonde intensjoner, men det kan raskt gå i gal retning spør du meg.

    5. Hvor viktig for kjærlighetshistorien din er det at det ble full pakke første kvelden? En unødvendig bemerkning. Jeg lå ikke med min nåværende samboer første gangen vi møttes, nei. Det ble et kyss. Nå har vi snart vært sammen 5 år, bodd sammen i omtrent 3 år. Det er rart å annonsere når man lå sammen for første gang eller erklære deres kjærlighet for hverandre konstant. Psykologer mener faktisk at folk som bruker sosiale medier for å vise frem sin kjærlighet, har en slags usikkerhet bunnet i forholdet. Det er fint å elske noen så høyt, men for meg blir det så falskt, som om dere er 13 år og overdriver kjærlighetserklæringer konstant.

    6. Jeg syns du hadde så fin stil på denne tiden!:-D det var faktisk derfor jeg begynte å lese bloggen, må innrømme at jeg savner litt den babete Julianne stilen jeg, hvis det er lov å si!?<3 Du er jo fortsatt så ung, hvorfor vil du se mest mulig voksen ut?:-)

    7. Dette var et pinlig innlegg…seriøst! Dokumentere at det ble full pakke første kvelden, akkurat som det er noe å være stolt over..skikkelig flaut.

    8. Enig, dette er bare pinlig og lite classy. Jeg fatter og begriper heller ikke at du kan leve av å blogge, som blogger så lite og så uinteressant. Jeg begynte å få sansen for deg men jeg gidder ikke å følge med når du blogger så lite.

    9. Hahahah. Hva er det med dere folk? Ser dere selv at dere er sånne stygge nett troll som alle hater?? Kjenner mange som har hatt sex første kvelden, det skjer, get over it. Hvis det er så himla ille så la være å gjøre det selv da! Det blir for patetisk…
      Julianne: Synes denne historien deres er super koselig. Dere passer så godt sammen og jeg er glad på deres vegne selv om jeg ikke kjenner noen av dere to, hehe 🙂

    10. Enig med flere her, dette var pinlig . I forhold til hvordan du fremstiller deg selv med høy moral , kan se ut som det er når det passer deg. Full pakke første kvelden, tja er vel litt umoralsk når det gjelder de kristne verdiene du sier du har?

    11. Gratulerer!! Er flyvertinne i Norwegian, så har flydd med Ulrik noen ganger – flott type! Ble forresten full pakke med kjæresten min på første date her og, og vi har vært sammen i to år snart 🙂 Ikke hør på de gamle tantene over her, er så forbanna normalt å ha sex første date, at det er det ikke noe vits i å reagere på engang. Ønsker dere lykke til med alt og tiden fremover! Du fortjener ei lita Lykke eller Severin😌✨

    12. Jeg overså det avsnittet – og det skulle jeg selvfølgelig aldri ha gjort. Tenk for en forferdelig feil jeg gjorde. Fantastisk at dere aldri gjør feil, og kan oppføre dere som dere vil. Jeg håper for deres del at dere aldri gjør feil, for fallhøyden deres er ekstremt høy.

    13. Herregud… jenter er så slemme mot hverandre. Jeg er i alle fall ikke en gammel tante, bare fordi jeg ikke hadde sex første natta, selv om jeg var hodestups forelsket fra første stund. Det folk kanskje forsøker å si er at det er totalt unødvendig å annonsere at dere hadde sex (eller hva enn full pakke innebærer, som kan innby mye mer enn kun samleie…), du kunne ha fremstilt det litt mer modent og spart deg for de enkle formuleringene.

    14. For et trashy innlegg! Du som prøver å framstå som snobbete, kristen og rakker ofte ned på andre som gjør valg som ikke passer deg!
      For å si det sånn – det er mye bedre å gå toppløs på stranda! Må si denne fasaden du prøver å opprettholde, har begynt å rakne kraftig i det siste! Du er ganske selvmotsigende. Og du er en toppblogger? Tror du burde ta en titt på de andre toppbloggerne Julianne! Som levere flere innlegg daglig. Å gå innpå bloggen din tidlig på dagen er meningsløst.. du skriver kun en gang om dagen og det er ikke seeent om kvelden! Du må levere! Er ikke dette jobben din? Tenk alle som prøver å bli gravide og er i samme situasjon som deg, de må gå på jobb fordi! Det er ikke akkurat gyldig fraværsgrunn at du er litt lei deg.. trur du kunne hatt gått av å prøvd en vanlig jobb jeg. Eller vertfall sett pris på det du har, for om du fortsetter i disse baner er det plutselig borte..

    15. Monica: for et barnslig svar. var ikke det at du ikke leste som var greia, men at du ble så stor i kjeften uten å ha lest først!;)

    16. Gratulerer med tre år 🙂 og du var nydelig på det bildet også, men du er vakrere i dag med den fine sveisen, klessstilen din osv 🙂 Og full pakke første kvelden er ikke så unormalt som det virker som noen antyder her.. Har man lyst har man lov! Og dere viste vel heller ikke om det bare ble den natten eller flere (eller du viste da 😉 Hehe) Jeg skulle egentlig bare ha en one night stand med min mann. Men nå sitter vi her 4 år senere sammen 😂❤❤ Og samme dato neste år håper jeg dere er tre ❤

    17. Hehe!! Jeg må fnise av dere over her. Jeg håper du tar det som underholdning å lese, Julianne. Noe så dumt å sitte å kommentere så nedlatende ting til andre, bare fordi du er offentlig person. Classy eller ikke, hvor mange har vel ikke endt opp med full pakke første kvelden? MANGE! Skjerpings til dere over her, damer! 🙂

    18. Hei, har vært innom bloggen din noen ganger. Trenger ikke lese den fast for å danne seg ett bilde av hvor ivrige dere er for å få oppmerksomhet. Etter tre år viser dere en umoden side av dere, for å få leserklikk. Bilde av dere kan da ikke være tatt i januar,? Som alt annet, tenk før dere fremstiller dere selv i offentlig dårlig lys. Allt skal man kunne leve videre med.

    19. Digger deg Julianne! Synd at alt som handler om sex og samliv skal være så sykt tabu. Digger at du deler ting om sex, sier at det ble full pakke første kveld osv. Det er jo sånn de fleste har det idag. Er jo ikke noe man trenger å være flau over. Er slike ting blogglesere vil lese om, en person som har et spennende liv men samtidig gjør de samme tullete og fjollete tingene som oss andre. Finnes irriterende nok av “perfekte” bloggere som skal fremstille seg selv perfekt på alt de gjør, så er veldig deilig å kunne lese sånne innlegg fra deg!!!

    20. Haha, digget faktisk dette!!! Du er så ærlig og rå, og det er helt innafor med full pakke første kveld. Hvorfor ikke, liksom? Skikkelig girpower!!!

    21. Hahahahahha folk er så jævlig dust, du skrev jo også at det ble full pakke pga innlegget til ulrik?? Haha, digger dere <3 Masse kjærleik!!

    22. Herregud, slutt med denne slutshamingen da, damer. Det er er helt normalt å ha sex haha, om dere ikke har fått med dere det.

    23. Hei du – Hvilken modell er Chanel vesken på det første bildet? Er det dobbel flap i medium størrelse? Jeg har planer om å kjøpe meg en Chanel, nemlig, og din så helt perfekt ut i størrelse og modell;)
      Ellers ønsker jeg dere lykke til med babyplanene. Det ordner seg tilslutt, det gjøre det alltid:))

    24. Jeg må le av dere som kommenterer stygt over. Mest sannsynlig skrev hun at det ble full pakke første kvelden fordi bildet til Ulrik hadde startet slike spørsmål uansett. Grow up.
      Koselig historie 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg