FAMILIEDAG

God kveld, til deg som leser! Vi har hatt en skikkelig familiedag, om det er lov å si det? Familien Nygård består jo bare to mennesker og en hund enn så lenge, så jeg ser ikke på oss tre som en fullverdig familie akkurat. Men jeg liker å late som og vi liker å gjøre typiske “familieaktiviteter” sammen på søndager som Ulrik har fri. Gleden var derfor stor hos både Stella og meg da Ulrik foreslo at vi skulle ta en tur opp i Homenkollen tidligere i dag. Det ble en passe lang tur og lefser vi har fått av svigermor da vi kom hjem igjen. Jeg sier meg fornøyd med gåturen i dag og lar kondisjonstreningen vente til i morgen.

Apropos ingenting.. Jeg har fortsatt ikke begynt å blø og jeg føler meg ikke lenger øm i magen. Hva skjer? Det skulle gå “ca en uke”, stod det. Nå har det gått 8 dager.. Det er sikkert helt normalt, men dere som er prøvere kjenner dere nok igjen i min frustrasjon. Håper virkelig at blødningen kommer i natt eller i morgen. Jeg føler meg så klar for å sette i gang med tablettene og det hele. Derfor er det kjedelig å vente. Det er all denne ventingen jeg blir sprø av. Ventingen og de forvirrende signalene som kroppen min gir meg.

Nå skal jeg sette meg ned og se mer på en ny serie som jeg akkurat har startet på. Ulrik er på vei tilbake på jobb igjen, så i kveld blir det maraton. Serien jeg skal se heter “The OA”. Er det noen som har sett denne? Jeg har hørt at den skal være veldig spennende, men jeg har liksom ikke kommet så langt at jeg kan si meg enig eller uenig ennå. Dersom jeg ikke liker den så får jeg bare finne en annen serie. Det føles bare godt å kunne koble av det virkelige livet og leve meg inn i noe helt annen i noen timer. En film holder ikke. Det må være en serie som går over mange timer. Og hvem vet.. Kanskje kommer blødningen i løpet av kvelden når jeg slutter å tenke på den?



10 kommentarer
    1. Jeg ble akkurat ferdig å se The OA. Den er veldig spennende og litt creepy, haha! Også ble jeg bittelitt skuffa over slutten, hvis det er lov å si.. Men det er bare min mening da! Kos deg masse videre i kveld 😀

    2. The OA er en ganske spennende serie, og jeg likte den veldig godt! Jeg synest også at slutten var litt skuffende, men har lest på nettet at slutten var pga en evt sesong 2 😀
      Den er litt treg i starten, men den er absolutt verdt å se!
      Mye lykke til videre med prøvingen! ønsker dere alt vell <3

    3. Jeg har sett the OA. Syntes den var utrolig bra. Ikke enig i kommentarene over, slutten var god (kommer an på hvilken teori du mener serien er basert på).

    4. Kjenner meg igjen i ventingen. Jeg og samboeren min har akkurat begynt å prøve på nummer en, og jeg er allerede utålmodig etter 2mnd! Hvordan skal dette gå, hehe..
      Hvis du trenger forslag til serie på Netflix kan jeg anbefale Designated Survivor. Den er så spennende at jeg så alle 10 episodene på 2 dager! Bare et tips 🙂
      Stå på, heier på dere <3 klem

    5. Slemme Ulrik som har skremt deg idag 😉 Haha! Men skjønner hvorfor, du er jo utrolig søt når du skvetter :p Gøy å følge dere på snap!

    6. Vi er to mennesker og en hund og jeg ser på oss som en liten familie:) Eller en flokk:) Vi lever et liv uten barn,og har heller ikke ønske om barn i fremtiden.For min (vår) del er dette livet det vi ønsker oss!Ønsker dere lykke til på ferden videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg